Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Goedenavond Viva Moderators,

In mijn OP van La Sociedad is mijn avatar niet meer zichtbaar. Als ik post dan is mijn avatar wel zichtbaar. Kunnen jullie hier naar (laten) kijken?

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,

Pinacolada
Ik moet iedere keer inloggen op de app. En als ik dat dan heb gedaan omdat ik een bericht wil plaatsen, ben ik opeens een paar dagen terug in de tijd, en is het laatste bericht niet mijn bericht, maar die van (soms 4) dagen terug.

Als ik terug ga naar 'vandaag op Viva' of in de diverse rubrieken en dan het betreffende topic open, hou ik de oude berichten. Pas na een tijdje (uur?) kan ik het nog een keer proberen en zie ik wél de echt laatste berichten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:pinacolada schreef op 02 februari 2012 @ 19:47:

Goedenavond Viva Moderators,

In mijn OP van La Sociedad is mijn avatar niet meer zichtbaar. Als ik post dan is mijn avatar wel zichtbaar. Kunnen jullie hier naar (laten) kijken?

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,

PinacoladaIk zie net dat het bij alle topics is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 02 februari 2012 @ 23:02:

[...]

Ik zie net dat het bij alle topics is.

Ik wilde dit ook melden...

Als er een nieuw topic geopend wordt, zie je geen avator. De berichten daaronder van dezelfde forummer, laten de ava wel zien. Heeeel raar...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 06 februari 2012 @ 16:00:

[...]

Ik wilde dit ook melden...

Als er een nieuw topic geopend wordt, zie je geen avator. De berichten daaronder van dezelfde forummer, laten de ava wel zien. Heeeel raar...Dit probleem zie ik nog steeds.
Hoi,

Is het al duidelijk wanneer er weer hoofdletters kunnen komen? Ik zou er echt heel graag eentje hebben
Beste Mod,

Is er al meer bekend over het plaatsen van een avatar? Het lukt mij nog steeds niet.

Probeer het meerdere malen per week, maar het lukt gewoon echt niet....

En ik vind het zo saai, het plaatje dat ik nu heb :(
quote:druifje83 schreef op 08 februari 2012 @ 13:13:

Beste Mod,

Is er al meer bekend over het plaatsen van een avatar? Het lukt mij nog steeds niet.

Probeer het meerdere malen per week, maar het lukt gewoon echt niet....

En ik vind het zo saai, het plaatje dat ik nu heb :(

beste Druifje83,

Zou je een mail willen sturen naar forum@viva.nl met de exacte melding die je te zien krijgt. Wij zullen het dan nogmaals doorsturen naar de technische afdeling.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Beste forummers,

Hierbij willen wij jullie op de hoogte brengen van het feit dat er morgen, donderdag 9 februari, technisch onderhoud zal plaatsvinden. Hierdoor kan het zo zijn dat het forum tijdelijk uit de lucht is of dat het forum wat trager is dan normaal. Wij hebben helaas nog geen exact tijdstip doorgekregen, maar mochten wij dit doorkrijgen dan zullen wij dat uiteraard meteen laten weten.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het is net of het forum aan 't crashen is of zo? Steeds meer topics en pijlers die 'n blanco pagina geven via m'n pc.
Als je vroeger met je muis boven een topictitel zweefde zag je wat er in de OP stond. Na een keer forumonderhoud is dat veranderd; tegenwoordig zie je amelijk de inhoud van de laatste post. Soms wil ik even kijken waar een topic over gaat voor ik het aanklik, maar dat kan dus niet meer omdat ik dan het laatste bericht te zien krijg, i.p.v. de OP. Dan scheelt ook in ergernis over spamtopics bijvoorbeeld, als je vooraf al even kunt scannen wat het onderwerp is. Het is niet echt een bug natuurlijk, maar kan dit weer terugveranderd worden?
Beste Forummers,

Zojuist hebben wij doorgekregen dat de technische werkzaamheden om 10:30 uur van start zullen gaan. Het forum zal gewoon bereikbaar zijn, het kan echter zijn dat het er anders uitziet dan normaal. De blogs zijn tijdelijk niet bereikbaar. De werkzaamheden zullen minimaal een half uur in beslag gaan nemen. Wij zullen het laten weten als de werkzaamheden achter de rug zijn.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:flutzel schreef op 01 februari 2012 @ 12:21:

De bug van het automatisch in en uitloggen op het viva forum is nog steeds aanwezig. Heb er via mail ook al meldingen van gemaakt, maar ik blijf horen dat het om een bug gaat die verwerkt moet worden, nu ben ik al een hele tijd hier (andere nick gehad), en het is nog steeds hetzelfde. Ik zeg nu al even dat ik GEEN mail meer stuur (word toch niet op geantwoord) en dat het hier gelezen moet worden, aangezien ik vorig jaar al van deze nick mails heb gestuurd waarbij ik ook nog altijd geen antwoord heb gehad.Ook gaande over dit probleem .Quote mezelf maar een keer, krijg hier al even moeilijk antwoord als via mail: niet dus
Beste forummers,

Hierbij willen wij laten weten dat er morgen in de nacht van dinsdag 14 februari op woensdag 15 februari tussen 1:00 uur en 2:00 uur technisch onderhoud zal zijn aan het forum. Hierdoor kan het forum trager werken, tevens kan het zo zijn dat er tijdelijk geen registraties of logins kunnen worden uitgevoerd.

In de hoop jullie hiermee vodoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Is daarmee het probleem van het automatisch in en uitloggen opgelost??? Heb het nog steeds aan de hand en is best wel irriterend als je dan een reactie wilt geven en je je elke keer weer moet inloggen.
Hallo, velen van ons kunnen de relatiepijler niet meer op, hellup
Het ontbreken van de avatar van het eerste bericht in een topic is nog steeds het geval. Uiteraard gaat het het om forummers die een avatar hebben ingesteld. Bij de berichten die daarna volgens is wel gewoon een avatar zichtbaar.
World of Warcraft: Legion
Ik weet niet of ie al gemeld is, maar voor de zekerheid:

Ik forum mobiel (en vind het heerlijk). Als ik een reactie plaats, gaat dat prima en na het plaatsen kom ik netjes weer op het topic terecht. Als ik echter mijn reactie wil wijzigen, lukt dat ook prima, maar daarna kom ik terecht op de pc-versie van het topic. Niet te lezen via mobiel en ik moet dan via een omweg weer naar de mobiele versie terug.

Ik hoop dat ik het helder heb uitgelegd én dat er wat aan gedaan kan worden
ik krijg op mijn iPhone geregeld witte velden, de postings zijn dan niet te lezen, avatars zijn wel gewoon zichtbaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik kan niet quoten met mijn iPhone app. Ik krijg dan de melding 'no content'.

Ook kan ik met de app niet zien van wie een topic afkomstig is en niet negeren. In tijden van vieze plaatjes terreur is dat niet fijn!

Die witte vakken betekenen gewoon dat je verbinding zwak is en hij (nog) niet alles heeft kunnen laden.
de verbinding is niet zwak, is draadloos netwerk en het modem staat naast me
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier nog steeds grote problemen met het inloggen via de Viva-app.

Heb het al vaker gemeld, steeds ging het direct daarna een week goed en dan was het weer niks.

Kan gewoon niet inloggen.

En het ontbreken van de avatar bij de OP van een topic is ook erg vervelend, duurt al lang!
Het forum lijkt heel traag. Mijn beeld 'bibbert' steeds met scrollen. Dat is heel vermoeiend aan de ogen. Kan dit opgelost worden, of wat kan ik er eventueel aan doen?
.
Beste Forummers,

Al enige tijd zijn er problemen met de vriendenfunctie.

Met betrekking tot deze functie zouden we je jullie het volgende willen adviseren:

Je zult je profiel moeten updaten, dit doe je als volgt;

> Je bent ingelogd op viva.nl

> Ga naar Mijn Viva > klik op "profiel wijzigen" in de navigatie

> Wijzig in 1 van de velden op deze pagina iets in je profiel en klik op de bijbehorende "wijzigen" button.

Hier na zou het weer mogelijk moeten zijn om vrienden uit te nodigen en vrienden te worden.

Zo niet dan horen wij dan kan je mail sturen met daarin de exacte melding die je te zien krijgt, naar forum@viva.nl

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven