Centraal Bug topic
maandag 12 december 2011 om 11:45
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 januari 2012 om 22:04
Beste forummers,
Hierbij willen we jullie laten weten dat er morgen (donderdag 19 januari) technische werkzaamheden zullen zijn. Hierdoor kan het zo zijn dat het forum tussen 13:00 uur en 17:00 uur enkele minuten niet goed of niet bereikbaar is.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om dit tot een minimum te beperken.
In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hierbij willen we jullie laten weten dat er morgen (donderdag 19 januari) technische werkzaamheden zullen zijn. Hierdoor kan het zo zijn dat het forum tussen 13:00 uur en 17:00 uur enkele minuten niet goed of niet bereikbaar is.
Uiteraard wordt er alles aan gedaan om dit tot een minimum te beperken.
In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 19 januari 2012 om 01:46
Ik kan niet meer quoten. Als ik op het quote-icoontje klik dan komen de gegevens die gewoonlijk naast elkaar onder iemands ava staan (profiel, loepje en vriendenfunctie) ineens onder elkaar te staan. En bij nog een keer klikken op het quote-icoontje staan ze weer naast elkaar. Lekker nuttig. Zal dus wel een bugje zijn. Overigens is de snelheid nog steeds prima, na die ene tergend trage avond enkele dagen geleden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 20 januari 2012 om 11:46
woensdag 25 januari 2012 om 08:31
woensdag 25 januari 2012 om 13:01
quote:waranaka schreef op 25 januari 2012 @ 12:58:
Ha moderator,
Als ik naar de Actueel-pijler wil gaan, krijg ik een leeg scherm. (Alleen roze achtergrond met foto. Verder niets.)
Toevoeging: er zijn nog een paar pijlers waar ik niet op kan. Daar geen roze achtergrond, maar een groot wit niets.Hier hetzelfde euvel
Ha moderator,
Als ik naar de Actueel-pijler wil gaan, krijg ik een leeg scherm. (Alleen roze achtergrond met foto. Verder niets.)
Toevoeging: er zijn nog een paar pijlers waar ik niet op kan. Daar geen roze achtergrond, maar een groot wit niets.Hier hetzelfde euvel
maandag 30 januari 2012 om 21:18
quote:redband schreef op 22 januari 2012 @ 13:50:
Moet je wel op wijzigen rechts onder klikken bij motto wijzigen.
Dat heb ik uiteraard gedaan. Meerdere malen, al met al ben ik al weken bezig met proberen mijn motto te wijzigen.
Mijn motto blijft echter hetzelfde, wat ik ook doe.
Ik vind het echt jammer dat ik nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag of er een oplossing voor gevonden kan worden.
Moet je wel op wijzigen rechts onder klikken bij motto wijzigen.
Dat heb ik uiteraard gedaan. Meerdere malen, al met al ben ik al weken bezig met proberen mijn motto te wijzigen.
Ik vind het echt jammer dat ik nog steeds geen antwoord heb op mijn vraag of er een oplossing voor gevonden kan worden.
dinsdag 31 januari 2012 om 15:37
Hierbij een reactie naar aanleiding van de berichten over storingen op het forum. In principe staat er geen onderhoud aan het forum gepland, mocht dit zo zijn dan zouden wij jullie dat uiteraard laten weten. Wij hebben er melding van gemaakt bij de technische afdeling. Mocht het nog een keer gebeuren, zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om een screenshot van de betreffende melding te mailen naar forum@viva.nl ? Dan kan de techniek kijken wat er aan de hand is en er op die manier voor zorgen dat het niet weer gebeurt.
Dank voor de medewerking!
Moderator Viva forum
Dank voor de medewerking!
Moderator Viva forum
dinsdag 31 januari 2012 om 15:40
quote:robo schreef op 30 januari 2012 @ 21:18:
[...]
Zou je een mail willen sturen met het exacte probleem en de melding die je te zien krijgt (screenshot) naar forum@viva.nl ?
Dan kan onze technische afdeling kijken of er een oplossing gevonden kan worden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Zou je een mail willen sturen met het exacte probleem en de melding die je te zien krijgt (screenshot) naar forum@viva.nl ?
Dan kan onze technische afdeling kijken of er een oplossing gevonden kan worden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 1 februari 2012 om 12:21
De bug van het automatisch in en uitloggen op het viva forum is nog steeds aanwezig. Heb er via mail ook al meldingen van gemaakt, maar ik blijf horen dat het om een bug gaat die verwerkt moet worden, nu ben ik al een hele tijd hier (andere nick gehad), en het is nog steeds hetzelfde. Ik zeg nu al even dat ik GEEN mail meer stuur (word toch niet op geantwoord) en dat het hier gelezen moet worden, aangezien ik vorig jaar al van deze nick mails heb gestuurd waarbij ik ook nog altijd geen antwoord heb gehad.Ook gaande over dit probleem .