Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Alsof hij kan verbloemen wie hij is. Hij is zo verrekte arrogant en zijn onderwerpkeuze is zó herkenbaar dat hij binnen no-time weer door de mand valt.
10 minuten en iemand heeft hem door
Aaaah, ik gun die jongen best een pleziertje, dus van mij + 1 voor Martin.

Kom op Martin, ga even her en der stemmen ronselen, je kan het! Go go go!
Oh, is-ie weg? Dan trek ik m'n stem weer in en beraad me op een andere kandidaat.
quote:helene31 schreef op 02 maart 2012 @ 12:17:

[...]

Zou dat voor hem een incentive zijn om eindelijk zijn boeltje te pakken en dit forum met rust te laten? Ik ben bang van niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 12:23:

Klonk wel erg depri hè? Maar kan ook betekenen dat hij onder een nieuwe Nick terugkomt.Gewoon aandachttrekkerij im mijn ogen. Hij hoopt natuurlijk dat wij allemaal heel hard roepen dat wij hem niet kunnen missen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben klaar met lunchen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Tsja, het is weekend he. Dus moet hij met mama boodschapjes doen.Carla en Frank van Putten
quote:missverrektekoekwaus schreef op 02 maart 2012 @ 12:14:

[...]

En jij ook

Het voelt goed om weer terug te zijn, zo ongeveer dan .
De stand blijft dus ongewijzigd, hekje?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:charlottew88 schreef op 02 maart 2012 @ 12:43:

[...]

Ik ben bang van niet Zeer zeker van niet, Martin blijft hier alleen onvrijwillig weg. Dat ego van hem is zo groot, die kickt ook op negatieve aandacht.
.
.
Nerd!!

Betekend dit dat jij de nieuwe hrs bent?

Of is t een mannen ding?

Jullie zijn woordig genoeg om zelf op te staan tegen iets.

Dus ook tegen dissen toch? Hoewel het niet bedoeld is om te te dissen.

Maar zonder spelregels doet iedereen maar wat.
quote:jaschenca_2 schreef op 02 maart 2012 @ 12:48:

[...]

Het voelt goed om weer terug te zijn, zo ongeveer dan .Voor mij zijn "jullie" gewoon terug En het voelt inderdaad goed.
Kom even binnen vallen zie het motto en moet toch wel heel erg lachen.

Hahahahahaha die Martin toch
.
quote:galadriel schreef op 02 maart 2012 @ 13:21:

Kom even binnen vallen zie het motto en moet toch wel heel erg lachen.

Hahahahahaha die Martin toch Mijn motto zou zo mijn antwoord op zijn motto kunnen zijn
quote:missverrektekoekwaus schreef op 02 maart 2012 @ 13:25:

[...]

Mijn motto zou zo mijn antwoord op zijn motto kunnen zijn Hahahaha idd.
Wat is jouw motto? Die kan ik niet zien
Hoeveel troostworsten heb ik inmiddels op de nominatietellert staan?
Zie dat ik een heel veel lol heb gemist.
driewieler, 54 seconden geleden

Zie dat ik een heel veel lol heb gemist.

Heee! Ben je er weer? Jongen of meisje?
Hoeveel troostworsten heb ik inmiddels al op de nominatie staan? Moet ik hier alvast een proviciekastplankje (lekker lang bonuswoord voor Scrabble!) leegruimen?
Jij gaat m winnen hoor! Die troostworst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven