Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:mocy schreef op 03 maart 2012 @ 00:17:

[...]

Mij zou je er niet echt een plezier mee doen...Mij ook niet. Ben al aan het verzamelen voor MV, weg ermee!
Nee niet uit geweest.

Ga morgen de hort op. Vanavond op tijd erin.
quote:andersnogiets schreef op 03 maart 2012 @ 00:18:

[...]

Mij ook niet. Ben al aan het verzamelen voor MV, weg ermee! Ik zou haar het liefst mijn hele keuken geven. Een magnetron en eenpitter voldoen voor mij.
Nou was karig deze keer. Geen vlees en vis, maar wats new. Geen brood, wel een paar bolletjes gelukkig om morgen mee te nemen.

Voor het eerst geen witlof. Witte kool die ik nog nooit heb gemaakt en lekker vind dus eens kijken of ik daar iets mee kan googlen. Wel een heeeerlijk wokpakket, de meeste is niet zo lekker maar deze ziet er heerlijk uit. Rode kool uit blik, ook lekker.

Dus mag an sich niet klagen. Kom ik wel een weekje mee weg.

Morgen eet ik natuurlijk al niet thuis en ik heb nog wel wat dus dat gaat helemaal goed komen.

Heb jij nog kippedingen gekocht?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oxazepam is een kalmeringsmiddel, geen slaapmiddel, volgens mijn man (=arts). Maar als je niet kunt slapen van de stress van het vliegen kun je dat met oxazepam mogelijk wel? Geen idee hoor, ik heb ze nog nooit genomen.
Moon, ik lag net in een deuk om je lolly opmerking in dat topic op Eten.

Vorig jaar met exLief geloof ik wel 1,5 tot 2 uur doorgebracht in luxe kookwinkel hartje Den Haag. Weinig gekocht maar me wel 'vergaapt' aan al dat moois, zoals een loeizware erg dunne pan van Creuset voor crepes. Hij had er al 1 van 'mijn favo merk' en dat is gelukkig iets een stuk beter betaalbaar.
Jij alvast veel plezier morgen Moon met de meet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja MV, kippendingen gekocht. Groot fiasco.... helaas.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 maart 2012 @ 00:15:

[...]

Mocht je een keer die link willen, zoek ik die erbij. Ohhhh wat een leuke winkel. Ben er al jaren niet geweest maar vroeger kwam ik er wel vaker. Leuke, mooie, goedkope dingen. Zo leuk die zaak. Echt.Dank je. Als ik een keer alleen naar Brussel ga dan geef ik een gil.
quote:andersnogiets schreef op 03 maart 2012 @ 00:17:

Haha, moest nog ff lachen net. Ik vertelde man dat het goed gaat met poezemans. Hij is morgen al weer een week bij bron. Vraagt hij ineens. Weet zij je naam nu eigenlijk of denkt ze dat je Ans heet..:rofl:

Toch stom dat je je aangesproken voelt onder een nickname. Ik vind Ans gewoon vertrouwd klinken ook al heet ik nog niet zo heel lang zo haha
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:mocy schreef op 03 maart 2012 @ 00:20:

[...]

Ik zou haar het liefst mijn hele keuken geven. Een magnetron en eenpitter voldoen voor mij.Precies!
Leentje, als je man van antiek houdt dan zit je goed. Die winkel zit op een heel groot plein vol met tentjes waar je kan eten en drinken en antiekzaken zitten. En het midden van het plein is elke zondag een antiek markt/braderie.

[...]

Ik zou haar het liefst mijn hele keuken geven. Een magnetron en eenpitter voldoen voor mij.Het is dat Man hier af en toe kookt anders kon de hele zooi wat mij betreft ook weg.
Ik ga deze week ook eens kijken wat ik nog heb voor MV..

neem ik mee naar de BBQ.. ja ik kom!!

Heb nog niet gekeken of kinderen dan bij ex zijn maar dan ruil ik gewoon..

MV,ik heb het al eens gevraagd maar volgens mij had je het niet gezien, ik heb twee gourmetstellen als je wil mag je er één hebben..

Tupperware zal ook best veel zijn,
Ik zou willen dat ik een groter fornuis had, of nog mooier, zo een met dubbele oven en/of bordenvoorverwamrek.
quote:Jonari schreef op 03 maart 2012 @ 00:27:

[...]

Het is dat Man hier af en toe kookt anders kon de hele zooi wat mij betreft ook weg.

Er zijn er gelukkig meer die niet zo keukenprinsesserig zijn
quote:thee schreef op 03 maart 2012 @ 00:24:

Ja MV, kippendingen gekocht. Groot fiasco.... helaas.He verdorie wat zonde zeg.
quote:lichtbron schreef op 03 maart 2012 @ 00:28:

Ik ga deze week ook eens kijken wat ik nog heb voor MV..

neem ik mee naar de BBQ.. ja ik kom!!

Heb nog niet gekeken of kinderen dan bij ex zijn maar dan ruil ik gewoon..

MV,ik heb het al eens gevraagd maar volgens mij had je het niet gezien, ik heb twee gourmetstellen als je wil mag je er één hebben..

Tupperware zal ook best veel zijn, Leuk!!
Ik ook niet,Ans..

Ha,ha!! die opmerking van je man..
Keukenprinses zoals MV of leentje ben ik ook niet hoor, maar doe het wel heel erg graag.
Al heb ik al 2 weken niet echt gekookt door allerlei gedoe maar komt a.s. wel weer verandering in.

[...]

Ik zou haar het liefst mijn hele keuken geven. Een magnetron en eenpitter voldoen voor mij.Echt? O, ik kook me drie slagen in de rondte. Ook omdat er hier naast man en mij nog 6 smoeltjes gevuld moeten worden. Maar ook gewoon omdat ik graag lekker eet. En vooral lekker gevarieerd, AGV komt hier niet al te vaak op tafel. Wel Frans, Italiaans, Indisch, Mexicaans, Marokkaans, Turks enz...
Oh geweldig Bron, dat heb ik dan gemist. Graag, lief van je. XXX

Even kijken of het zondag lukt of maandag maar dan ga ik eens iets op de mail zetten.
quote:andersnogiets schreef op 03 maart 2012 @ 00:29:

[...]

Er zijn er gelukkig meer die niet zo keukenprinsesserig zijn

Ik geef er echt helemaal niks om.

Vind het wel fijn als er lekker voor me gekookt wordt dat dan weer wel
Idd leuk om jou ook eens te zien Bron!

Haha, als ik het zo hoor redden we het niet met 1 taxi vanaf station.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven