Wurgseks

02-03-2012 13:22 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Wie heeft hier ervaring mee?!

Ikzelf niet maar ben wel van plan om het te doen. Dus tips, ervaringen zijn welkom!
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 23:31:

[...]

Nogmaals voor de mensen die het topic niet lezen:

IK NOEM IEMAND BEKROMPEN OMDAT DE PERSOON ZEGT DAT IK NAAR EEN THERAPEUT MOET GAAN, IK ZIEK IN MIJN HOOFD BEN EN NIET HELEMAAL SPOOR OMDAT IK GRAAG UIT WIL PROBEREN HOE WURGSEKS IS EN IK HET FIJN VIND OM MACHT TE HEBBEN TIJDENS DE SEKS. MENSEN DIE ZEGGEN DAT HET NIET SLIM IS OM TE DOEN BEGRIJP IK WEL. DAT IS HET MISSCHIEN OOK NIET.

Sjongejonge.HALLO DAAR!!! LEUK IS DAT HE, AF EN TOE TEGEN DE WIND IN FORUMMEN!
Als je wil ervaren hoe het is macht te hebben tijdens de seks kun je eerst legio andere paden bewandelen met aanzienlijk minder risico.

Beter begin je met kleine stappen :-)
Ik forum mobiel en kan dus niet loepen, maar ben jij degene die het met gebonden mannen aanlegt om zo wraak te nemen op je ex? Dan vind ik het helemaal onverstandig wat je van plan bent. Voor zoiets moet toch wel behoorlijk wat wederzijds vertrouwen aanwezig zijn, dat bouw je echt niet zomaar op met de eerste de beste ONS.
Omg wat eng bestaat dit echt waarom zou men
Dus je hebt een motief om hem te wurgen? Hoe moet ik dat rijmen met dat topic over wraak jegens ex?
Doubt kills more dreams than failure ever will
.
quote:naara schreef op 02 maart 2012 @ 16:44:

[...]

Prima als jij dood bent. Kan je tenminste niet meer van die idiote vragen stellen......Sjonge jonge, wat een uitspraak omdat je je aangesproken voelt! Ik vind dit niet kunnen!
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 23:31:

[...]

Nogmaals voor de mensen die het topic niet lezen:

IK NOEM IEMAND BEKROMPEN OMDAT DE PERSOON ZEGT DAT IK NAAR EEN THERAPEUT MOET GAAN, IK ZIEK IN MIJN HOOFD BEN EN NIET HELEMAAL SPOOR OMDAT IK GRAAG UIT WIL PROBEREN HOE WURGSEKS IS EN IK HET FIJN VIND OM MACHT TE HEBBEN TIJDENS DE SEKS. MENSEN DIE ZEGGEN DAT HET NIET SLIM IS OM TE DOEN BEGRIJP IK WEL. DAT IS HET MISSCHIEN OOK NIET.

Sjongejonge.

Ik heb het topic wel gelezen. Van A tot Z zelfs. Niet omdat ik ervaring of interesse heb in wurgsseks, maar uit belangstelling. En omdat ik - naarmate dit topic vorderde - ik met stijgende verbazing lees over de lichtzinnigheid waarmee je deze vorm van seks benadert. Het gaat hier niet om een wel of geen wip, of standje 69 of beffen of pijpen. Hier praat je toch echt wel over de grens van leven of dood. Dat moet je je realiseren. En die grens kan een paar seconden of fracties van seconden die scheidslijn uitmaken.

Je schrijft zelf: MENSEN DIE ZEGGEN DAT HET NIET SLIM IS OM TE DOEN BEGRIJP IK WEL. DAT IS HET MISSCHIEN OOK NIET. Als je het zelf misschien al niet slim vindt, mag ik je dan een raad geven: begin er er niet aan, zeker niet nu je pas 18 bent. Ontwikkel je eigen seksualiteit, ga ontdekken, laat het rijpen. Maar op jouw leeftijd wurgseks? Dat is hetzelfde als een jongetje van 10 jaar loslaten in een Formule 1-auto op de Nurburgring.... Dat vraagt om moeilijkheden.

En als je het toch doet en het gaat mis: ik kom niet op je begrafenis en ik kom je ook niet bezoeken in de gevangenis.

En nu ben ik zeker ook bekrompen...?
Interessante opvatting. Als men vindt dat je echt niet spoort als je iemands keel dicht knijpt voor een machtsgevoel dan ben je blijkbaar bekrompen.

Leuke nieuwe definitie, zouden ze eens moeten toevoegen. Ook veel moordenaars halen voldoening uit het machtsgevoel dat ze hadden over die persoon. En verkrachters. Maar die zijn ook volkomen normaal natuurlijk.

Of gaat ineens de vergelijking niet op? Omdat daar de andere persoon het niet goedkeurde? Je wilt exact hetzelfde bereiken, maar dan zonder lijk (hopelijk). Namelijk een gevoel van macht over een hulpeloos iemand die alleen maar kan doen wat jij zegt en aan jou is overgeleverd.

Als je zulke risico's wil lopen voor een minuutje genot, dan denk ik zeer zeker dat een therapeut aan te bevelen valt, want dan is er gewoon iets anders goed mis.

Bekrompen he?
quote:very__cherry schreef op 02 maart 2012 @ 22:49:

[...]

Ow nerd, maar ik ben geen fan van het DSM boekje hoor, integendeel. Ik behandel zelf gokverslaving en dat staat er goddomme parbleu nog niet eens in, en die mensen zijn echt ziek, dwangmatig en bovendien is gokverslaving tegenwoordig evidence based.

Anyway, gokken op zich, en wurgsex op zich (als handeling), is geen code "waard", pas als er een patroon zichtbaar wordt, waar jij zelf en/of anderen lijdensdruk van ervaren, die de autonomie negatief beinvloedt, spreek je van een stoornis, een pathologisch beeld, En dan komt de DSM in beeld. Behalve bij gokken dan

Je hebt een punt dat de DSM niet zaligmakend is. Travestie staat er in, in de vorige uitvoering stond homoseksualiteit er ook in... Het is ook maar wat de huidige normen zijn.

Een keer experimenteren is inderdaad geen code waard maar de dwangmatige drang tot wel. Ik denk dat we hetzelfde bedoelden maar even niet gelijk zaten .

Ik heb geen idee of het hier om een dwangmatige drang gaat of niet en het interesseert me eerlijk gezegd weinig. Ik vind het gewoon zorgerlijk dat TO er zo licht mee lijkt om te springen.
Oh, nu herinner ik me jouw naam. Je bent die van het vreemdgaan topic. Dat plaatst het wel in een ander licht, met name dat je het noorden nu wel compleet kwijt bent. Misschien toch maar therapie overwegen, wat zelfreflectie en iemand die je helpt met jouw issues zou je deugd kunnen doen.
Ik doe wel eens aan wurgseks, maar ik herken dat op het randje van leven een dood verhaal helemaal niet. Ik vind het fijn om te ontvangen, heb het zelf nog nooit gedaan. Vriend greep een keer mijn keel en het beviel wel. Maar zoals wij het doen is het totaal ongevaarlijk.
quote:fru1t3lla schreef op 03 maart 2012 @ 01:05:

Oh, nu herinner ik me jouw naam. Je bent die van het vreemdgaan topic. Dat plaatst het wel in een ander licht, met name dat je het noorden nu wel compleet kwijt bent. Misschien toch maar therapie overwegen, wat zelfreflectie en iemand die je helpt met jouw issues zou je deugd kunnen doen.

Zelf heb ik helemaal niks met wurgseks, dus zou ik niet weten hoe het voelt en of het fijn is of niet, en wil het ook niet uitproberen.

Ik moet zeggen dat ik de combi "wraak nemen op ex" en "wurgseks willen uitproberen" eerlijk gezegd ook een beetje griezelig vind.

Zeker omdat ik al een paar keer heb gelezen dat je een soort macht hebben over mannen wel interessant vindt.

.
Wurgseks.....ja hoor.......... iemand vermoord zijn partner expres en roept dan huilend tegen de politie dat het heus een beetje foutgelopen wurgseks was

Dat opent wel wat perspectieven voor wie van zijn/haar partner af wil...

Tjezes, het idee alleen al, wat lopen er veel zieke geesten rond :puke:
En dan iets anders wat ik uit jouw posthistorie haal, jij bent nogal gek op gebonden mannen nou, jij bent dus simpel gezegd gewoon een hoer! Het aanleggen met gebonden mannen betekend dat geen enkele vrije kerel je wil dus je het met een afleggertje moet doen.

Moet je mij niet flikken hoor, bovendien houdt mijn man niet van hoeren en wie aan mijn vent komt krijgt het heel, héél erg slecht.
quote:thaorchid schreef op 03 maart 2012 @ 15:22:

Wurgseks.....ja hoor.......... iemand vermoord zijn partner expres en roept dan huilend tegen de politie dat het heus een beetje foutgelopen wurgseks was

Dat opent wel wat perspectieven voor wie van zijn/haar partner af wil...

Tjezes, het idee alleen al, wat lopen er veel zieke geesten rond :puke:Dat je zoiets in je hoofd haalt, dat je erover nadenkt. Ik vind het nogal ziek.
Oh het is weer gezellig hier!
Eh, Thaorchid, die gebonden mannen gaan er zelf nog wel op in, dus ik zou in jouw geval- als het zou gebeuren-, mijn man bij zijn kloten pakken.

Als Carpediem alleen op gebonden mannen valt, zou het kunnen betekenen dat ze geen échte relaties durft aan te gaan.

Trouwens, dat gedrag betitelen als hoer, gaat me ook te ver.
anoniem_99743 wijzigde dit bericht op 03-03-2012 15:41
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Maar waar is het je nou eigenlijk om te doen Carpediem, om het idee macht over mannen te hebben of om echt te ervaren wat wurgseks voor jou dan is/kan doen?
quote:thaorchid schreef op 03 maart 2012 @ 15:26:

En dan iets anders wat ik uit jouw posthistorie haal, jij bent nogal gek op gebonden mannen nou, jij bent dus simpel gezegd gewoon een hoer! Het aanleggen met gebonden mannen betekend dat geen enkele vrije kerel je wil dus je het met een afleggertje moet doen.

Moet je mij niet flikken hoor, bovendien houdt mijn man niet van hoeren en wie aan mijn vent komt krijgt het heel, héél erg slecht.Die mannen zijn eerder hoeren. Ik doe namelijk niet veel fout behalve normale gesprekken voeren en ik begin ook nooit. Het zijn de mannen die te ver gaan en meer willen. En het grappige is; de mannen waar ik dat contact mee heb zijn helemaal geen aso's, dom of lelijk. Nee. Allemaal een goede studie gedaan, goede baan (één heeft bijv. rechten gestudeerd, is 28 en woont samen met zijn vriendin ), allemaal intelligent en allemaal niet lelijk. Daarom denk ik ook dat geen enkele man te vertrouwen is. Vroeger dacht ik dat vooral de asociale mannen vreemd gingen, nu weet ik wel dat ook de ''degelijke'' mannen waarvan je het niet verwacht, het doen.
quote:grobbekuiken schreef op 03 maart 2012 @ 15:49:

Maar waar is het je nou eigenlijk om te doen Carpediem, om het idee macht over mannen te hebben of om echt te ervaren wat wurgseks voor jou dan is/kan doen?

Allebei. Bovendien heb ik al macht over een paar mannen. Ik kan die mannen zo manipuleren als ik wil.

Het gaat mij er ook om dat ik het wel eens uit zou willen proberen (ik wil zoveel proberen) maar ik ga het niet meer doen op dit moment dus het topic kan wel weg.
Het leven is risico's nemen.

Sommige mensen doen dat liever niet, andere weer wel.

Mij krijg je niet de Mount Everest op.

Een ander wil dat wel heel graag.

Degene die dit wel willen doen, doen dit met een gedegen voorbereiding en hopelijk ook met wat zelfonderzoek.

Iemand die bezopen aan de beklimming begint, is niet goed bezig.

En je klinkt een beetje 'bezopen' CarpeDiem, dronken van boosheid bedoel ik daarmee.

Ik denk niet dat wurgseks voor jou een wijze stap is.
Hoe helpt het macht hebben over andere (vreemdgaande) mannen

jou met het verwerken van niet fijne ervaringen ?

Zij zijn niet de persoon die jou een rotgevoel hebben bezorgd.

Je wilt wat oplossen lijkt het, maar gaat daarvoor niet naar de persoon die het veroorzaakt heeft (of je verwerkt het zelf met hulp van een ander). Nee, je zoekt het in een totaal andere hoek, die geen rechtstreekse connectie met jouw ervaring hebben, en daar ga je de oplossing zoeken.

Zelfs dat niet alleen, je wordt nu een onderdeel van het bedrog, dat bedrog wat je gekwetst heeft.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 15:51:

[...]

Allebei. Bovendien heb ik al macht over een paar mannen. Ik kan die mannen zo manipuleren als ik wil.

Dit klinkt wel een beetje griezelig. Macht hebben is iets anders dan manipuleren. En zeker in de combinatie met wurgseks....Hm. Als ik jou was zou ik eerst eens een zweepje aanschaffen en kijken hoe dat bevalt, voor je in al je enthousiasme te ver gaat en er doden vallen. Van mij mag je doen wat je wilt op seksueel gebied, maar wees in hemelsnaam een beetje verantwoordelijk.

Edit: note to self: eerst even loepen voordat ik op dit soort topics reageer. Als je daadwerkelijk zo manipulatief bent als je op je andere topic overkomt, begin hier dan al helemaal niet aan. Machtsspelletjes zijn tot daar aan toe maar jij lijkt mannen als objecten te zien om je op af te reageren. Een heel foute basis voor dit soort dingen.
quote:Liquorice schreef op 03 maart 2012 @ 16:39:

[...]

Dit klinkt wel een beetje griezelig. Macht hebben is iets anders dan manipuleren. En zeker in de combinatie met wurgseks....Hm. Als ik jou was zou ik eerst eens een zweepje aanschaffen en kijken hoe dat bevalt, voor je in al je enthousiasme te ver gaat en er doden vallen. Van mij mag je doen wat je wilt op seksueel gebied, maar wees in hemelsnaam een beetje verantwoordelijk.Net alsof ik seks ga hebben met die mannen. En wurgseks is al helemaal overbodig, daar moet vertrouwen voor nodig zijn. Wellicht een band. En die heb ik feitelijk niet met de kerels, alleen maar met mijn ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven