Even mijn ei kwijt...

02-03-2012 16:58 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in het ziekenhuis met tegenover me mijn kleine meisje, net 3 maanden oud. Ze is zo klein en bleek, al vanaf haar geboorte had ik een raar gevoel. Ze viel af, ondanks dat ik precies wist wat erin ging (fles voeding) het duurde een tijdje voordat ze weer op haar geboorte gewicht kwam. Een paar keer bij de kinderarts geweest, andere voeding, reflux medicatie, maar ondanks alles is ze sinds ze geboren is en nu 3 maanden verder in totaal maar 1,3 kilo aangekomen.

De kinderarts heeft gisteren besloten dat ze opgenomen moet worden omdat het nu toch zorgelijk werd.

Ze zijn al vanaf 10 uur vanmorgen met haar bezig de kinderarts, de laborante voor het bloed, de kinder fysio, de manuele fysio, de zuster met plakzakjes voor urine opvang en mijn kleine meisje blijft dapper lachen naar iedereen die in haar prikt, port en knijpt!

En straks om half 9 komt daar het moment dat mama weg moet, ik mag niet blijven voor de nacht. Het slaat misschien helemaal nergens op maar het doet me zo verdomde veel verdriet dat ik mijn kleine meisje straks moet achter laten. Er niet bij ben als ze wakker word morgenochtend. En als ze vannacht wakker word omdat ze honger heeft of een krampje, geen mama naast haar bedje.

Wat ik hier mee wil, geen idee, ik zit hier alleen op dat kleine kamertje en het moest er even uit...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Heel veel sterkte en beterschap voor je kleine meid, Mali.
Dankjewel Thunderkontje voor de knuffel en de bloemen
@Tia en Lady dankjewel

@pimpelmeesje, nog geen nieuws in het weekend lopen ze niet zo hard.

Ze had vandaag geen goede dag, de hele middag gehuild heel zielig! Gelukkig viel ze aan het einde van de middag in slaap. Maliman heeft me even afgelost want ik miste mijn 2 boys ook erg en hun mama. Hebben lekker samen gegeten en gekroeld en daarna met zn 3en in bad geweest. Was fijn om even te lachen en kroelen met ze. Maliman belde net ze ligt lekker te slapen en hij spring zo op de fiets naar huis. Drinken we samen even lekker een colaatje en kunnen we nog even kletsen en een film kijken. Bedankt allemaal voor alle lieve woorden. Ik hou jullie op de hoogte al vrees ik dat er pas na het weekend weer wat nieuws is. Maandag komt iig de kno arts. En krijg ik het resultaat van urine en bloedonderzoek.
Wat erg dat ze de hele middag heeft gehuild. Lag dat aan het ziekenhuis denk je of heeft ze dit vaker? Sowieso vervelend die onrust. En ook jammer dat jullie vanwege het weekend niet sneller onderzoeken en zo krijgen.
Oh voor ik het vergeet nog maar een
Mali
Och wat naar Mali en wat zal je je soms verscheurd voelen. Mag ik zeggen dat ik jullie als een hele lieve mama en papa vind klinken?

Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mali, hoop dat je nu gezellig aan de cola zit met man, of al lekker te slapen.

Wil je veel sterkte en dikke 's toewensen als je het nodig hebt.

Hoop dat t gedoe waard is voor je kleine meis!
Ik begrijp je gevoel heel goed! 4 dagen na zijn geboorte kreeg mijn jongste een virusinfectie. Omdat het er best ernstig uitzag: koorts, verlamd, geprikkeld werd hij gelijk opgenomen. Officieel mocht ik nog maar 1 nacht in het ziekenhuis blijven want vrouwen mochten op de kraamafdeling tot 5 dagen na de geboorte blijven. De kinderarts heeft ervoor gezorgd dat ik nog een nachtje mocht blijven. Maar daarna moest ik echt naar huis. Toen ik thuiskwam en zijn lege bedje in onze slaapkamer zag kon ik maar niet stoppen met huilen. Gelukkig ging het snel weer beter en ook al moest hij nog een week in het ziekenhuis blijven, was het natuurlijk een opluchting.

Veel sterkte en ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen!
Weer een nacht voorbij! Ik hoop dat het een goede nacht was .
Ook hier even Mali, dikke

Hoe heeft je meisje geslapen? En jij, ook nog kunnen slapen?
Goedemorgen Mali! Heeft je meisje lekker geslapen? En hoe is het nu met jou?
Lieve Mali, hoe gaat het nu?
Mali wat lees ik nu toch allemaal, eerst een dikke knuffel.

wat ontzettend rot dat ze nu in her ziekenhuis ligt, hopelijk vinden ze de oorzaak en gaat ze lekker groeien.

Heel veel sterkte meis en ik denk aan je.
@september, dankje voor de knuffels

@enn, wat lief van je, we doen ons best ik voel me soms alleen ietwat te kort schieten zij het als partner of als mama. Maar kan mezelf helaas niet in 4 stukken verdelen.

@flowerpower, thanks voor de 's !

@katjab, poeh dat klinkt ook heel heftig als kersverse mama thuiskomen met lege armen! Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen

@ al mijn meisjes van het Nummer Drie topic: en een dikke kus voor al jullie steun en lieve woorden! Ze slepen me er doorheen!

Updateje:

Gisterenavond om 23.00 toen ik belde, zat ze haar net te voeden, ze was heel ontspannen en lief. Ze lag al bijna te slapen.

Ze zaten in het ZH al op me te wachten want madame was om half 6 vanmorgen wakker, en had niet het plan om weer lekker te gaan snurken. Ze was erg onrustig en wilde vastgehouden worden, en daar had de zuster niet de hele morgen tijd voor. Ik heb haar eens even lekker geknuffeld en even gewassen haar medicijnen gegeven en toen de fles. Even een kwartiertje bij me gezeten en nu ligt ze ingebakerd en wel lekker te slapen de kleine pop

Ze is 30 gram gegroeid! En alle vooruitgang is welkom!

Wel ga ik om een gesprek vragen met de kinderarts, ze focussen zich zoveel op het huilen, maar daar maar ik me geen zorgen over dat doet ze niet zo heel veel. En volgens de verpleging zijn het overduidelijk krampen als ze huilt. Ik wil eigenlijk gewoon weten waarom ze niet groeit, en niet genoeg wil drinken.
Is er vandaag een kinderarts aanwezig, Mali? Of moet je dan tot morgen wachten met je vragen? Zou er een verband kunnen bestaan tussen de echodense darmen met de 20-wekenecho en haar groei- en eetproblemen nu?

Sterkte maar weer voor vandaag!
Je klinkt als een lieve mama, Mali Sterkte vandaag, op naar meer kleine vooruitgangetjes!
@ kezz dat heb ik al een keer of 3 naar gevraagd maar daar gaan ze steeds niet erg op in. Maliman was daar vanmorgen ook mee bezig die was een beetje pissig en die zei ook, dat ga ik maandag echt even goed neergooien op tafel en dan wil ik een concreet antwoord op mijn vragen.

@chrissiy, dankje meis!
Succes mali!!!
Pffff zit er even doorheen! Maliman zou mij aflossen, ik naar huis geraced op de fiets..

Kom ik het huis binnen had hij het lumineuze idee gehad om de huiskamer te veranderen, werkelijk waar alles stond op zn kop! Alle boeken,cd's en dvd's uit de kasten alles stond overal en nergens! Stond ie fris gedouched op me te wachten om naar het ziekenhuis te gaan. Ik ben huilend het huis uitgestormd en terug naar het ZH gefietst. Ik trok het niet, de moed zonk in mijn schoenen!
Mali....
quote:mali30 schreef op 04 maart 2012 @ 17:30:

Pffff zit er even doorheen! Maliman zou mij aflossen, ik naar huis geraced op de fiets..

Kom ik het huis binnen had hij het lumineuze idee gehad om de huiskamer te veranderen, werkelijk waar alles stond op zn kop! Alle boeken,cd's en dvd's uit de kasten alles stond overal en nergens! Stond ie fris gedouched op me te wachten om naar het ziekenhuis te gaan. Ik ben huilend het huis uitgestormd en terug naar het ZH gefietst. Ik trok het niet, de moed zonk in mijn schoenen!

Is waarschijnlijk zijn manier om er mee om te gaan. Iets om handen te hebben enz. Ik herken dat wel. Toen mijn opa ziek werd, heb ik 3 of 4 keer mijn boekenkast opnieuw ingericht.

Iig wel sterkte komende tijd
Och Mali!! Waarschijnlijk heeft hij het alleen maar goed bedoeld, maar is het nu gewoon even niet het goede moment voor jou. De dagen in het ziekenhuis hakken er ontzettend in, weet ik uit ervaring. En dan kun je er niets anders bij hebben. Vertel hem dat, hij zal het vast begrijpen.

En, cliché: over een tijdje denken jullie hieraan terug en lachen jullie erom. Hoe hij op het stomme idee kon komen het huis op zijn kop te zetten tijdens deze spannende periode.
Ik weet dat hij gewoon bezig wilde zijn, maar idd de timing was niet ideaal. En ik raakte waarschijnlijk door alle spanningen helemaal van t padje. Ik was ook niet boos, maar de moed zakte me in de schoenen.
Moed intussen weer teruggevonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven