Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Ha Moos, kan best hoor, dat je minder kan hebben omdat je minder eet.

Ik ga even wat nuttigs doen. Fijne dag!
Hoop dat MV nog niet in slaap is gevallen tussen de wilde dieren!

IBI, hoe is je nacht in je eigen huis gegaan?
Ik ben al sinds 9 uur vanmorgen bezig, het gaat lekker. Ik moet wel na een kwartier even zitten, maar zo is het wel vol te houden.

Al gedaan:

- keuken schoongemaakt

- gestofzuigd (mag eigenlijk niet, dus alleen beneden gedaan)

- een mand was gevouwen

- 1 van de kasten leeg en inhoud in kratjes en dozen

- tussendoor dochter verzorgd tot die opgehaald werd

- 2 wassen in de machine gedaan

- woonkamer opgeruimd

En nu heb ik lekker even pauze, zo vind ik zelf.
Zo Heleen, goed bezig!

Ik ben inmiddels gedoucht, aangekleed, heb mijn schoenen ingespoten en twee koffie gedronken.

Straks nog even make-uppen en dan zie ik wel hoe laat ik heen ga.

Mijn darmen hebben iig nog geen zin Misschien als die straks wat rustiger zijn voel ik me wat beter.
Kijk aan, helemaal fris, glad en strak dus?

Kun je iets innemen om je darmen te kalmeren of is het niet een groot probleem? Het kan heel gênant zijn natuurlijk, rommelende darmen.
Ik geloof dat het ergste er nu wel uit is

Ik zou eens Immodium kunnen proberen. Heb dat nu niet in huis. Ik moet zeggen dat ik me vaak een heel stuk beter voel als ik een paar keer naar t toilet ben geweest, op zo'n dag.

Met immodium ga je dat juist tegen dus ik weet niet of dat fijn is. Om het zeg maar nog een dag binnen te houden terwijl het er eigenlijk uit moet.
Zo, wij zijn weer thuis. Was leuk in Brussel. En inderdaad een replica van Manneke Pis gescoord voor moeder van pleegmeisje. Ook maar een doosje pralines erbij gedaan, heeft 1-na-jongste ook iets te geven. Man is met de dames bij moeder van pleegmeisje. Zal daar wel een hoop gekwaak zijn.

Hebben in Brussel al warm gegeten dus vanavond lekker makkelijk een roerei met wat groenten, ham en kaas er doorheen.
@Helene: Jij bent lekker druk geweest! Nesteldrang?
quote:leentjedb schreef op 03 maart 2012 @ 16:27:

@Helene: Jij bent lekker druk geweest! Nesteldrang?

Nee, het was gewoon een bende in huis. Allemaal spullen voor een extra kind en geen plek om het op te bergen.

Nu staat er een extra kast en kan ik gaan inruimen.

Oftewel: het is klaar voor vandaag!
He hello, ik ben er weer. Het was heel erg gezellig maar de hele dag kon ik niet aan eten denken en eind van de middag was ik zo misselijk dat ik de pizza maar heb afgezegd. Denk dat de 1,5 uur slaap vannacht echt te kort was. Meteen toen ik thuis was moest ik ook overgeven dus was net op tijd thuis.

Ik heb wel veel leuke fotos van de dieren gemaakt, 150 stuks meen ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat jammer MV, je had je zo op een echte pizzeriapizza verheugd. Voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan na even rustig zitten, maar ja, dat kunnen wij niet beoordelen.

Fijn dat het verder toch een leuke dag was.

Wat ik je hoop/probeer mee te geven om toch op een of andere manier je leefpatroon te wijzigen in minder stressen en vooral meer slapen. Had je de doktersass. nog gesproken donderdag?

En maak je ajb niet nu al druk over de bbq. Ik snap dat je er naar uitkijkt en het leuk vindt je ermee bezig te houden maar lieverd het duurt nog meer dan 4 maanden en qua eten/drinken komt het sowieso al goed.

Vier maanden volledig de klust kwijt zijn omdat het weer voor jou zo perfect moet is waanzin.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze je nergens verder kunnen helpen qua pijnklachten, hypers en achterlijk slaapritme (lees geen ritme, geen slaapuren). Als je zo doorgaat trek je de bbq straks niet eens!

Leentje, Brussel klinkt goed en gezellig en makkelijk eten dadelijk ook.

Had net m'n moeder aan de lijn en die vroeg me of het hier gister ook zo lente was. Nou nee dus. Maar zij wonen in zelfde provincie als jullie.

Helene, jjij hebt al meer gedaan dan ik hoor vandaag en je klinkt aardig opgewekt. En dingen in kleine etappes doen zet altijd nog meer zoden aan de dijk dan geen etappes.

Kreeg net nog een leuk verlaat/vervroegd verjaardagscadeau. Een heel mooi huispak van Pastunette. Ben er erg blij mee.
MV fijn dat je toch wel een fijne dag gehad hebt. Verder ben ik het helemaal eens met thee. Het moet wel leuk blijven he? Ga alsjeblieft niet nu al lopen stressen over de BBQ. Ik neem de wijn mee dus dat komt goed
Ik had idd donderdag de dokter gebeld maar die was tot en met zondag op vakantie dus maandag bellen. Heel krap ook nog met de medicijnen, nooit bij stil gestaan dat hij op vakantie kon zijn. Is bijna altijd zo als ik iets nodig heb, wacht normaal ook nooit tot het bijna op is.

Ja jammer van die pizza. Ze zei dat ik hem nog tegoed hou.

Het was ook een lange dag in de auto. En mijn vriendin rookt heel erg veel, misschien was ik daarvan misselijk, of van het rijden gewoon. Of slaaptekort. Of alles bij elkaar . Maar het was iig in de BB wel heel erg leuk. Ik ben er niet meer geweest sinds ik heul jong was dus herkende er ook niets.

Vooral de jachtluipaarden en de giraffen waren zooo leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lekker warm huispak Thee of moet je er nog iets onder/over aandoen?

Goed werk gedaan Heleen.

Leuk geweest in Brussel Leentje? Lekker weer gehad? Wij hebben de hele dag droog weer gehad trouwens.

Is Moon nog weg naar de meet?
Hoi MV, alles goed?
Even copy/paste van een ander topic:

Net mijn broer in Zwitserland en zus in Italië gesproken. Zij komen het weekend van Goede Vrijdag en Pasen ook allebei met hun gezin naar Frankrijk! Dan zijn we met mijn ouders, broer en zus in Frankrijk erbij voor het eerst in jaren weer allemaal samen!

Is het al 5 april? Nee? Nou ja, het is nog maar 33 nachtjes slapen (ja, ik heb ze geteld ) en dan gaan we al.

Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij! Blij!
Nog maar 33 nachtjes! Wat fijn, iedereen bij elkaar, veel plezier alvast!
Goed nieuws, Leentje! Fijn hoor. En vooral leuk omdat het spontaan goedkomt.

Dat wordt de primeur voor je jongste dus.
Mylene, ik ben het eens met Thee.

Je maakt het jezelf wel erg moeilijk, hoge verwachtingen en veel te veel druk op je schouders.

Hopelijk durf je het toch met de huisarts te bespreken. Zoveel stress en lichamelijke ongemakken zijn niet goed voor een mens.

quote:helene31 schreef op 03 maart 2012 @ 20:24:

Goed nieuws, Leentje! Fijn hoor. En vooral leuk omdat het spontaan goedkomt.

Dat wordt de primeur voor je jongste dus.Zit me net te bedenken wie jongste nog niet in het echt gezien hebben. Ik zit weleens te Skypen met haar op schoot. Dan lacht ze naar iedereen hoor, is een allemansvriendje. Ben benieuwd hoe ze reageert op zo'n overdosis familie. Ik weet precies hoe dat gaat, baby's gaan bij ons in de familie van hand tot hand. Kom je als moeder nauwelijks meer aan bod.
quote:Hoefijzer schreef op 03 maart 2012 @ 18:32:

Hoi MV, alles goed?

He hoefijzer, leuk je weer te zien. Was je een tijdje weg?

Ja het gaat wel maar veel vervelende pijnen die erg in de weg zitten. En hele erge last van hyperventilatie en angstaanvallen. Elke dag en soms de hele dag. Ik heb binnenkort een intake voor een gratis cursus te volgen dus daar moet ik maandag even voor bellen.

Leentje wat klinkt dat leuk zeg. Lijkt wel een kerstgevoel. Wat heerlijk met zijn alleen gezellig bij elkaar.
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 maart 2012 @ 22:43:

[...]

Ja het gaat wel maar veel vervelende pijnen die erg in de weg zitten. En hele erge last van hyperventilatie en angstaanvallen. Elke dag en soms de hele dag. Ik heb binnenkort een intake voor een gratis cursus te volgen dus daar moet ik maandag even voor bellen. Jeetje, MV. Loop nog niet zo lang op het forum rond. Wist dit nog niet van je. Pijn is kl*te. En hyperventileren en angstaanvallen word je ook niet vrolijk van natuurlijk. Wat voor een cursus is dat waar je eventueel aan mee kunt doen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 03 maart 2012 @ 18:24:

Leuk geweest in Brussel Leentje? Lekker weer gehad? Wij hebben de hele dag droog weer gehad trouwens.

Brussel was heerlijk. Vooral omdat het totaal anders is dan anders, even echt helemaal weg. Weer was ook goed. En lekker Frans gesproken. Mijn heimwee een beetje de kop indrukken, zeg maar.
quote:leentjedb schreef op 03 maart 2012 @ 22:51:

[...]

Jeetje, MV. Loop nog niet zo lang op het forum rond. Wist dit nog niet van je. Pijn is kl*te. En hyperventileren en angstaanvallen word je ook niet vrolijk van natuurlijk. Wat voor een cursus is dat waar je eventueel aan mee kunt doen?

Voor zover ik het kan zien is het geheel een cursus van 8 keer voor die hp. Is van de Parnassiagroep. Maar moet de intake nog krijgen dus echte details weet ik nog niet.

Leuk is Brussel he. Ik ben er een paar keer geweest maar het verveelt nooit vind ik. Mooie stad, aardige mensen. Veel te zien en te beleven. Ben je met je kinderen ook nog naar Manneke Pis geweest en Janneke Pis niet te vergeten.
Manneke wel, Janneke niet. We hebben de grote winkelstraat gedaan, hier en daar een zijstraatje, Grote Markt, langs Manneke P. en toen was het al tijd om te lunchen. Een volgende keer gaan we langer, op zijn minst de hele dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven