Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
wie heeft ervaring met hydro spa keratine behandeling? en wat waren de eind resultaat hiervan met hydro spa...???

groeten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2011 11:52
Reden: spam
% gewijzigd
[quote]sema52 schreef op 01 oktober 2011 @ 11:29:

...]Als je net zo goed waxt als leest......
Ik heb het een half jaar geleden gebruikt. En zou het niet zo gauw weer gebruiken. Het effect was best snel weg. En ik heb het idee dat de conditie van mijn haar achteruit is gegaan.
Hallo iedereen,

Ik heb ook positieve reactie van

Dahlia Silky Hair.Ik ben daar geweest ze werkt netjes

en precies.De prijs is goed, zij gaf mij korting op de behandeling en heel gezellig.

Zelf ga ik nooit Keratin doen.
Lees nu pas dit topic. Ik woon in Azië en hier is het heel gebruikelijk voor diegenen met Westers haar om deze behandeling te laten doen vanwege het extreem vochtige klimaat hier. Zo heb ik voor het eerst een behandeling laten doen bij een goed aangeschreven kapper hier, nu zo'n drie maanden geleden. In één woord GEWELDIG! Wat een wereld van verschil zeg, geen kroes of pluis meer te bekennen en gewoon glanzend soepel vallend haar. (Fijn dat dit spul ook goed is voor je haar, itt de chemische zooi die ze jaren geleden gebruikten.) Alleen bij de kassa was ik wat minder blij...ik moest Eur 350 afrekenen voor de behandeling alleen al. Maar ach, ik vind het het geld dubbel en dwars waard en zal het dan ook om de 3-4 maanden zeker herhalen.
quote:chloe84 schreef op 07 september 2011 @ 14:58:

@ tloeloesht: Ik woon in London en heb een paar dagen geleden een Brazilian Blow Dry laten doen. Mijn kapper zei dat de The Bodyshop 'sulphate free' shampoo verkoopt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien ik m'n haar een aantal dagen niet kan wassen,

maar ik heb een shampoo en conditioner voor 6 pond totaal gekocht. Net iets goedkoper dan bij de kapper Wat vreemd dat je je haar een aantal dagen niet mocht wassen. Het lijkt alsof de behandelingen toch wel verschillen per kapper? Bij de "original" Brazilian Blowout mag je gewoon meteen je haar weer wassen en zit je hooguit 2-3 uur extra bij de kapper voor de behandeling zelf. Ik koop trouwens ook de shampoo gewoon bij de Bodyshop of anders de originele bij Amazon in de VS...dat scheelt bakken met geld.
ik heb het ook laten doen, bij een vrouw in houten. Mijn haar was echt droog en krullend, moest altijd erg lang stylen of heel veel gel in mijn haar voor mooie krullen. na deze behandeling heb ik nu glanzend styl haar, heel makkelijk en snel te stylen. ik raad je echt aan om het bij haar te doen, want er zijn ook andere die het totaal niet kunnen. mijn vriendin heeft het laten doen in almere en haar haar is gewoon nog steeds droog/kroes. die mevrouw in houten doet het aan huis, haar nummer is 0648235232 haar naam is Hyatt, succes
Hey Meiden,

Ik ben ook echt verslaafd aan Sunliss! En ik ben het van plan volgende week weer te doen. Maar nu kwam ik dit tegen :S

Brazilian Keratin Hair Treatment van Sunliss

Op de website www.braziliankeratinhairtreatment.nl lees ik dat deze behandeling 100% formaldehyde-vrij is. Ook staat er dat het geen chemische straighteninbehandeling is maar een kwaliteitsverbeteringbehandeling. Klinkt veelbelovend. Ik vraag de importeur naar meer informatie. Jacqueline van Veelen vertelde mij dat in plaats van formaldehyde een andere stof wordt gebruikt om het haar glad te krijgen, Glutaraldehyde. Deze stof is ook een ‘aldehyde’ maar volgens Jacqueline minder schadelijk zijn en niet kankerverwekkend. Het is veel duurder dan formaldehyde en kan, volgens Jacqueline, als enige bijwerking een irritatie veroorzaken. Daarom adviseert Sunliss een goede ventilatie, handschoenen en om het product niet op de hoofdhuid aan te brengen. De Choco en Ultra keratine bevat 2.0% glutaraldehyde en de Light keratine bevat 1.7% glutaraldehyde. Dat ligt dus ver boven het toegestane percentage van 0,1%.
Nou vanmorgen haren gewassen na 48 uur intrekken: nog steeds pluis als ik het aan de lucht laat drogen.

Ik ben niet blij. Sunliss Ultra gedaan
Welke moet je gebruiken als je droog beschadigd haar hebt en je wilt het gezond en STIJLer hebben?????
Aliciaxxx, hier een late reactie van mij, ik zit hier namelijk nooit meer te kijken.

Maar ik heb ook ontzettende haaruitval gekregen. Ik heb in totaal 5 keratine behandelingen gedaan en na de 5e begon het uit te vallen.

Ben ook naar de dokter geweest en het geen tekort aan vitaminen. Ik ben in die tijd ook gestopt met de pil en dacht dat het daaraan lag, maar nu ik dit lees begin ik te twijfelen. Ik had namelijk al haaruitval vóór dat ik met de pil was gestopt. Grote kans dat het toch de keratine is geweest :( Baal ontzettend want ben net als jij de helft van mijn haar kwijt.

Ik weet niet of je hier nog ooit op kijkt, maar hoe gaat het nu met je haar?
Zoveel pagina's, word er helemaal duizelig van. Kan iemand mij een eindconclusie geven? Wel of niet zelf doen en zo ja, welke zelf-behandeling is het beste uit de test gekomen? ;)
It\'s meant to be just believe....
Ik zou het niet doen, maar ik ben ook degene die er haaruitval van heeft gekregen. Zou het niet riskeren.
quote:Rooss_Oss schreef op 14 december 2011 @ 15:36:

Ik zou het niet doen, maar ik ben ook degene die er haaruitval van heeft gekregen. Zou het niet riskeren.

Door mijn zwangerschap is mijn haar echt verschrikkelijk geworden.

De bos krullen die ik voorheen had, is nu een zielig hoopje stro dat ik nu altijd in een soort van staartje vast heb.

Wilde daarom overwegen om het te behandelen, dan kan ik er misschien nog wat mee (dacht ik zo).
It\'s meant to be just believe....
Hé Rooss_Oss,

Toevallig kijk ik vandaag op het forum omdat ik een artikel tegen kwam op internet:

http://blisstree.com/live ... uct-can-cause-cancer-145/

Verder is mijn haaruitval gestopt (heb nu een half jaar de keratine niet meer gebruikt) maar mn haar is wel echt twee keer dunner dan dat het was.. en in een slechtere conditie (erg snel vet, snel gespleten haarpunten). Hier had ik voorheen nooit last van. Baal wel erg, had net zo'n grote fles van alles aangeschaft. Zit te overwegen het nog een keertje voor de zomer te proberen want het was gewoon zooo lekker even geen omkijk naar mn haar. Weet dat het wel dom zou zijn, aangezien er dus verschrikkelijk grote risico's aan verbonden zitten. Dus ik denk er nog even over na.

Ook zit er bijna 50x zo veel van dat formaldehyde in dan de toegestane hoeveelheid. Daaruit blijkt dus hoe carcinogeen de hoeveelheid die in sunliss zit is. Nog een sterk argument hier niet aan te beginnen/ mee door te gaan.
Ik heb 2 weken terug ¤225,00 neergeteld voor een keratinebehandeling. Resultaat was absoluut NUL. Ik heb nog steeds pluizig en droog haar, er is zelfs geen lichte verbetering te zien, helemaal niets.

Bij thuiskomst keek ik op internet en zag alle verhalen over haaruitval en ik werd doodsbang, ik heb toen ik anderhalf jaar geleden met de pil stopte enorme haaruitval gehad, zo'n 5 maanden lang tussen de 300 en 500 per dag. Ik heb altijd al fijn en dun haar gehad, nu heb ik helemaal nog maar een zielig plukje over. Gelukkig is er van haaruitval na de behabdeling bij mij niets te merken en daar ben ik erg blij mee, want ik heb echt van dat kleuterhaar en iedere haar die ik verlies is er eentje te veel.
@ -yazz-: Ik wil je echt niet bang maken, maar ik heb de keratine in een half jaar 4 keer gebruikt, met behoorlijke tussenpozen. De haaruitval begon pas 2-3 maanden na de eerste behandeling en heeft toen meer dan 3 maanden aangehouden. Bij het wassen van mn haar vielen er gewoon hele plukken uit. Daar werd ik ook doodsbang van.

Op het forum zijn ook mensen die hier geen last van hebben en je hebt de behandeling maar 1 keer gedaan, dus hopelijk krijg jij er geen last van . Als het niet heeft geholpen zou ik het nog wel even goed eruit wassen met veel shampoo, gewoon voor de zekerheid.
Hi Aliciaxxx, dat is een eng berichtje...brr... Als me dat gebeurt dan ga ik denk ik voor de 'Britney'.

Heb ik al vaker overwogen. En dan komt er daarna nooit meer een verfje of extension in!
Ik ben juist heel erg tevreden over de keratine behandeling. Ik heb van dat vieze pluishaar met slag erin, en nu is het mooi stijl (niet kaarsrecht, maar dat hoeft ook niet) en vooral PLUISVRIJ! Hoef het niet meer te stijlen en mn haar is erg zacht. Heb van t merk cocochoco was geloof ik iets meer dan 50 euro op marktplaats voor een hele startersset, niet duur ook!
Hoi alicia,

Ben blij om te horen dat jouw haaruitval is gestopt. Bij mij is het tijden erger dan andere, maar ook nog regelmatig dat er hele plukken uit komen bij het haar wassen. Ben dus nog steeds aan het klungelen met mijn haar..

Heb ook nu ontzettend snel vet haar en gespleten punten, ook de conditie van mijn haar is er dus op achteruit gegaan.

Ik denk dat ik mijn haaruitval door een combinatie van de keratinebehandelingen en het stoppen met de pil heb gekregen.

Ik denk dat als je meerdere behandelingen hebt gedaan, je haarzakjes verstopt raken met 'zooi' waardoor je haar los laat.

Ga binnenkort naar een dermatoloog maar verwacht daar ook niets van.
Hallo ladies,

Heeft een van jullie mischien ervaring met Keratherapy? Dit schijnt het nieuwste op het gebied van een keratinebehandeling te zijn. Ik hoor hier goede berichten over. Wie o wie is mij al voor gegaan?
Hallo,

Ik heb besloten om de braziliaanse keratine behandeling thuis te gaan doen, met hulp. Alleen kwam ik later achter dat een chi stijltang niet de 230 graden °C kan bereiken >:(. Dat was niet slim.. maar van een dure stijltang had ik dat eigenijk wel verwacht.

Kan ik van iemand een stijltang lenen die in Arnhem woont? Die wel de 230 °C kan bereiken?
sushigirl-61 schreef op 21 februari 2012 @ 09:38:

Hallo ladies,

Heeft een van jullie mischien ervaring met Keratherapy? Dit schijnt het nieuwste op het gebied van een keratinebehandeling te zijn. Ik hoor hier goede berichten over. Wie o wie is mij al voor gegaan?
Ik heb de keratinebehandeling van Keratherapy 2 mnd geleden gedaan en ik moet zeggen dat ik nog steeds erg blij ben dat ik het heb laten doen. Dit schijnt de professionele keratinebehandeling te zijn. Ik kon kiezen of ik mijn krullen wilde behouden of dat ik mijn haar gladder wilde hebben. Ik heb ervoor gekozen om mijn krullen te behouden. Nu nogsteeds bijna geen pluis meer en mijn haar heeft veel glans. Mijn haar is op de een of andere manier veel rustiger geworden.
ik heb de behandeling Brazilian Keratin Treatment van

Dahlia Silky Hair Design in almere bij Dahlia uitgeprobeerd deze behandeling is erg tegen gevallen. ik raad het niemand aan want het is ook schadelijk voor je haar. ik heb verschillende Keratine behandelingen gehad in Nederland en in het buitenland en deze waren allemaal 10 keer beter. Ze dracht zelf en beschermende masker tijdens de behandeling dus het zegt al genoeg hoe schadelijk de product is. tijdens alle behandelingen droog nooit iemand en masker. je haar word droger en pluiziger. deze behandeling is echt geld verspilling.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven