zonnecelverlichting van Ikea

04-03-2012 15:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je die zonnecelverlichting van Ikea gewoon continu buiten laten staan of zijn ze echt meer bedoelt voor een bepaalde gebeurtenis en er niet voor gemaakt om altijd buiten te staan (bijv. in de regen)
Zelfde vraag eigenlijk voor de partytent
Bedoel je die lampionnetjes? Die hebben bij mij vorig jaar van maart tot eh, nu buiten gehangen. Nu zijn ze wel aan vervanging toe, maar dat is meer vanwege het groen worden van de witte lampionnetjes.
ja bijv. deze of deze

Maar dat is dan duidelijk Ik dacht dat ze misschien 1 regenbui niet zouden overleven ofzo...

Vind het namelijk wel een leuk idee (heb nu nog helemaal geen licht in de tuin), maar dan wel voor continu en niet telkens die dingen naar binnen halen.
Hou er wel rekening mee dat die lampen niet al te veel licht geven (tenminste, die die ik heb niet). Leuk als versiering etc., maar minder geschikt om een boek bij te lezen.

Edit: en ja, ik snap dat je dat misschien ook gewoon niet moet willen in het donker, maar wilde toch even waarschuwen :-).
Het was inderdaad meer bedoelt voor de gezelligheid, wij hebben wel wat aansluitingen voor electriciteit voor 'echt' licht, maar het leek me wel gezellig om wat extra lichtjes te hebben. Die Ikea lampjes leken me wel een goedkope oplossing, man weer te prijzig voor incidenteel gebruik
Ik heb ze twee jaar gehad en alleen in de winter binnengehaald. Vorig jaar waren ze idd erg verkleurd, ik had rode aan de pergola hangen. Geven niet heel veel licht maar staat wel gezellig. Binnenkort nieuw kopen.
Vanavond gingen de mijne ineens weer aan Ze zijn inderdaad wel verkleurd, maar ach, in het donker zie je dat toch niet

Ik heb ze van beide links.
Nu we het toch over zonnecelverlichting hebben..

Wat vinden jullie van deze: Paalarmatuur Ikea

Ik heb dergelijke verlichting wel eerder bij de Blokker enzo gezien, laadt op op zonne-energie, maar die geven dan een zielig zwak beetje licht. Straalt dan ook echt "Blokker" uit, en ziet er goedkoop uit.

Wie heeft ervaring met de paalarmatuur van Ikea? Is die wat stijlvoller?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven