Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Net even bijgelezen en ik moet zeggen: Martin, je blijft wel heel consequent in je rol. Ik moet opeens terugdenken aan je topic over in het bedrijfsleven aan de slag willen. Nu ik dit gelezen heb kan ik alleen maar zeggen: doe het niet. Blijf ajb heel ver weg van een praktische toepassing van wat je ooit geleerd hebt!

OT: +1 voor mrsstanleywalker voor haar briljante scorelijst, +1 voor Driewieler, Oriane, Molly en de tonijnen.

-1 voor Martin en Brutus.

Vwb het halfzachte lente eitje: hoe kom ik daarvoor in aanmerking??? (ben te lui om naar de supermarkt te gaan, maar ga nav dit topic vanavond wel lekker salade Nicoise maken
Je komt in aanmerking voor de halfzachte als je mij ook nog een plus eentje geeft. We zijn hier zo corrupt als de pest.
quote:lucretiatox schreef op 04 maart 2012 @ 16:21:

Je komt in aanmerking voor de halfzachte als je mij ook nog een plus eentje geeft. We zijn hier zo corrupt als de pest.
quote:_Webs_ schreef op 04 maart 2012 @ 16:08:

Net even bijgelezen en ik moet zeggen: Martin, je blijft wel heel consequent in je rol. Ik moet opeens terugdenken aan je topic over in het bedrijfsleven aan de slag willen. Nu ik dit gelezen heb kan ik alleen maar zeggen: doe het niet. Blijf ajb heel ver weg van een praktische toepassing van wat je ooit geleerd hebt!

OT: +1 voor mrsstanleywalker voor haar briljante scorelijst, +1 voor Driewieler, Oriane, Molly en de tonijnen.

-1 voor Martin en Brutus.

Vwb het halfzachte lente eitje: hoe kom ik daarvoor in aanmerking??? (ben te lui om naar de supermarkt te gaan, maar ga nav dit topic vanavond wel lekker salade Nicoise maken Aanvulling: zoals je hierboven ziet was ik zo dom om Lucretiatox te vergeten. Graag nog een plusje die kant op !
quote:lucretiatox schreef op 04 maart 2012 @ 16:21:

Je komt in aanmerking voor de halfzachte als je mij ook nog een plus eentje geeft. We zijn hier zo corrupt als de pest.Ik ben dol op corruptie, kom maar door met je stem!
Mrs: het "halfzachte lente-ei" wordt nu gedeeld door Webs en Martin. De ene eet salade nicoise, de andere feta-pasta. Maak daar van wat je wil.
quote:_Webs_ schreef op 04 maart 2012 @ 16:34:

[...]

Ik ben dol op corruptie, kom maar door met je stem!I'll make you an offer...
Beetje jammer dat ik geen stem van je krijg websje.. lust je een taartje? *probeert over te halen*
De corrupte tussenstand is nu:

Molly: 20

Martin: -23

Oriane: 4

MVK (missverrektekoekwaus): 4

Verstopte mod: 4

missy_acy tegen wil en dank genomineerd: 7

Scamp: 4

Mrsstanleywalker: 7

http://30.media.tumblr.co ... 5o8sGtf01qlsleto1_500.gif

lughnasadh: 4

Lucretiatox: 5

Driewieler: 4

Alle teruggekeerde permabangedoogden: 1

Tonijnen - Martin: 6 - 0

Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar

Genomineerd voor de gouden eikel: Martin: 3879

Genomineerd voor het halfzachte lente ei:

_Webs_ : 1

Martin: 1

Wordt het salade Nicoise of pasta met feta?

Met de -1 voor Brutus ben ik het niet eens.

Brutus Kicks Ass!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het Martin Rescue Squad (bestaande uit mij dus, momenteel, geloof ik) had gisteren visite en is vandaag pas laat teruggekomen van de zondagse wandeling. Maar nu ben ik er weer en het doet me deugd te zien dat Martin er ook weer is!

Martin, mag ik voorstellen, het MRS. Vroeger bestonden we uit twee personen (zoals je wellicht hebt teruggelezen), maar Missy_acy heeft zich teruggetrokken.

Nike, hoe werkt dat met de puntentelling? Kan ik Martin een x aantal punten toekennen, zodat ie in ieder geval weer een positief getal krijgt?
anoniem_100094 wijzigde dit bericht op 04-03-2012 21:33
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
Ja, ik wilde heel graag op de verstopte mod stemmen en dat kan niet als MRS, dus heb ik me terug moeten trekken.
Corrupt? Bij mijn weten is de nominatie van de troostworst op volkomen rechtsgeldige wijze in mijn nabijheid geraakt. Enneh, mijn troostworstnominatie vrijwillig afstaan? Never nooit niet! Not in your worst nightmare!
Sambal bij?
Lacy acy, niet als Mrs als in: married?
To Bambam or not to BamBam... zal casus martin ook een gevalletje 'rook' (worst) gordijn zijn of is dit maar een indianenverhaal??
Het is al bijna tijd voor een nieuw topic. Zou Martin die zelf nog openen denken jullie?
Ik denk dat ie momenteel bij Willem is!
quote:Shalimar schreef op 04 maart 2012 @ 21:59:

Corrupt? Bij mijn weten is de nominatie van de troostworst op volkomen rechtsgeldige wijze in mijn nabijheid geraakt. Kom, wees eerlijk, je heb de juryleden gewoon je tieten laten zien.
Eah, lucret, eah... moi? Ik zou niet durven hoor. Nee, niet.
Chadidja, je mag op Martin stemmen zoals je wil, maar je zal geen vrienden maken hier, gezien de huidige stand. Ik ben trouwens zo partijdig als de neten en het kan ook zomaar zijn dat ik de scores gewoon vervals.
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 maart 2012 @ 22:28:

Chadidja, je mag op Martin stemmen zoals je wil, maar je zal geen vrienden maken hier, gezien de huidige stand. Ik ben trouwens zo partijdig als de neten en het kan ook zomaar zijn dat ik de scores gewoon vervals., doe je het wel stiekum dan?
Ik vind het leuk dat jullie nog moeite doen maar de trofee is al vergeven en hij staat hier beeldig.
quote:Dickens schreef op 05 maart 2012 @ 00:23:

Ik vind het leuk dat jullie nog moeite doen maar de trofee is al vergeven en hij staat hier beeldig.
Kan ik nog een stem aan de tonijnen geven?
Dickens, je verraadt de boel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven