Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 maart 2012 @ 01:42:

http://nos.nl/artikel/348 ... eerhugowaard-om-rook.html

Ik woon in Alkmaar en de wind staat deze kant op.Ken een forumster die in Hwaard woont. Hopelijk hoeft ze niet met haar gezin te evacueren. Nou Hwaard is groot tegenwoordig dus het zal wel meevallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 05 maart 2012 @ 01:44:

[...]

Ik woon ook in Alkmaar, merk er helemaal niks van!Alkmaar- Noord is het alarm te horen geweest en is het te ruiken. De rookwolken trekken deze kant op.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Heftig Jo. Ben je (voor zover dat kan) in een veilige periode? Bedoel, ze hanteren toch 5 jaar of niet?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hwaard is heel groot tegenwoordig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 01:46:

Heftig Jo. Ben je (voor zover dat kan) in een veilige periode? Bedoel, ze hanteren toch 5 jaar of niet?Bijna 4 jaar geleden nu en gaat prima hoor.
Oh ja Jo. Wel typisch dat je dan ander haar terug krijgt.

(Dacht dat je in die post refereerde aan evacueren..., sorry).
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 01:48:

Oh ja Jo. Wel typisch dat je dan ander haar terug krijgt.

(Dacht dat je in die post refereerde aan evacueren..., sorry).
Is nog vrij recentelijk zeg. Vreselijk. Hoorde laatst iets op het journaal of een ander programma over borstk... , over borstbesparende operatie of niet. Ik dwing me soms om toch dingen te volgen maar mijn keel zit altijd dicht bij dat onderwerp.
Waarom zou je jezelf dwingen om dat te volgen als je er niet goed tegen kan? Ik zapp altijd onmiddellijk weg als ik mishandelde dieren zie. Kan ik dus echt niet tegen. En ze worden er niet beter van als ik blijf kijken....
Hooiii allemaal!
Ha flower!
Ik zap direct weg bij operaties etc. En dan was ik nog wel fan van Nip/Tuck. Zag je de meest gruwelijke operaties. Zat ik met een hand voor mijn ogen naar een reepje scherm te kijken en te luisteren wanneer het weer voorbij was.
Nee dat is ook wel zo. Mishandelde dieren kan ik echt niet naar kijken.

Ja ik kijk niet alle programmas hoor maar zoveel mensen om je heen hebben het en het kan ons allemaal ook zo overkomen. Dat is nog mijn grootste angst. Dus denk dat ik daarom soms maar wat volg.
Operaties kan ik niet zien hoor, kan niet tegen bloed.
Hé flower. Ook nog wakker. Kom je mij aflossen? Ik moet nl. echt zo naar bed.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 01:59:

Operaties kan ik niet zien hoor, kan niet tegen bloed.Ik kan wel tegen bloed maar niet tegen al die details van binnen in...ggrrr...Bloed komt eruit, dat is voor mijn gevoel anders.
Dat is goed hoor mocy!

Hoe gaat t met jullie?
Ik kijk nu naar NG, gaat over een hart kunstmatig kweken voor harttransplantaties. Zou mooi zijn als dat ooit kan.
Gadver, heb ooit een staar-operatie op tv gezien. Kwam helemaal geen bloed bij te pas, maar dat gepriegel in een oog. Werd er helemaal naar van.

Ik kijk tegenwoordig nooit meer naar zulke dingen.
quote:flowerpower91 schreef op 05 maart 2012 @ 02:02:

Hoe gaat t met jullie?

Goed hoor want ik heb nieuw haar en een nieuwe telefoon (die pas later in de week in gebruik genomen wordt). Voor details ff teruglezen aub.

En met jou?
Jaa hier goed Flower. Ik word geplaagd nu door fruitvliegjes. Ben er net achter hoe ik daaraan gekomen ben, ben een paar mandarijntjes vergeten op te eten. Morgenochtend meteen maar naar de kliko en achter die rot vliegjes aan. Wat zijn die irritant.

En bij jou?
Doe je dat haar nu 's nachts uit?
Ja Myv, dat schijnen ze met meerdere organen te gaan doen (of al kunnen). Niet te geloven toch.
quote:Jonari schreef op 05 maart 2012 @ 02:05:

Doe je dat haar nu 's nachts uit?Tuurlijk net als mij tanden
Leuk mocy!! Zal idd even teruglezen.

Hier is alles goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven