Nog wakker ! ?
maandag 5 maart 2012 om 01:45
quote:a_nick_is_crini schreef op 05 maart 2012 @ 01:42:
http://nos.nl/artikel/348 ... eerhugowaard-om-rook.html
Ik woon in Alkmaar en de wind staat deze kant op.Ken een forumster die in Hwaard woont. Hopelijk hoeft ze niet met haar gezin te evacueren. Nou Hwaard is groot tegenwoordig dus het zal wel meevallen.
http://nos.nl/artikel/348 ... eerhugowaard-om-rook.html
Ik woon in Alkmaar en de wind staat deze kant op.Ken een forumster die in Hwaard woont. Hopelijk hoeft ze niet met haar gezin te evacueren. Nou Hwaard is groot tegenwoordig dus het zal wel meevallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 5 maart 2012 om 01:46
maandag 5 maart 2012 om 01:52
Is nog vrij recentelijk zeg. Vreselijk. Hoorde laatst iets op het journaal of een ander programma over borstk... , over borstbesparende operatie of niet. Ik dwing me soms om toch dingen te volgen maar mijn keel zit altijd dicht bij dat onderwerp.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 5 maart 2012 om 01:58
Nee dat is ook wel zo. Mishandelde dieren kan ik echt niet naar kijken.
Ja ik kijk niet alle programmas hoor maar zoveel mensen om je heen hebben het en het kan ons allemaal ook zo overkomen. Dat is nog mijn grootste angst. Dus denk dat ik daarom soms maar wat volg.
Ja ik kijk niet alle programmas hoor maar zoveel mensen om je heen hebben het en het kan ons allemaal ook zo overkomen. Dat is nog mijn grootste angst. Dus denk dat ik daarom soms maar wat volg.
maandag 5 maart 2012 om 02:05
Jaa hier goed Flower. Ik word geplaagd nu door fruitvliegjes. Ben er net achter hoe ik daaraan gekomen ben, ben een paar mandarijntjes vergeten op te eten. Morgenochtend meteen maar naar de kliko en achter die rot vliegjes aan. Wat zijn die irritant.
En bij jou?
En bij jou?