beste supermarkt

05-03-2012 13:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke supermarkt is het goedkoopst en heeft de beste service en kwaliteit stem hieronder ik ben benieuwd. wat er uit komt

beste supermarkt

Totaal aantal stemmen: 19

Agrimarkt (5%)
Albert Heijn (32%)
Aldi BV (5%)
Attent Geen stemmen
Boni Supermarkten Geen stemmen
C1000 (5%)
Coop Geen stemmen
Deen Supermarkten B.V. Geen stemmen
Dekamarkt Geen stemmen
Digros Supermarkten (5%)
EM-TÉ Supermarkten & Slijterij Geen stemmen
Golff Geen stemmen
Hoogvliet (11%)
International Spar Geen stemmen
Jan Linders Geen stemmen
Jumbo Supermarkten (26%)
Lidl (5%)
MCD Supermarkten Geen stemmen
Nettorama Geen stemmen
Sanders Supermarkten Geen stemmen
SPAR Geen stemmen
Super de Boer Geen stemmen
Vomar Voordeelmarkt BV (5%)
de lijst is niet compleet.

voor welke opleiding is dit?
Ik ken de helft van de supermarkten niet eens van naam
welke mis ik, en kan ik dat dan nog aanpassen zal ik het toevoegen. ik werk zelf bij een supermarkt en ben benieuwd wat mensen de beste supermarkt vinden
net al een poll over drogisterijen en nu over supermarkten...wat is t volgende?

spammert
ik zie dat ik het nergens kan wijzigen ik zal een nieuwe onderwerp plaatsen met alle supermarkten ik zie inderdaad dat ik wat mis excuses graag op nieuwe onderwerp stemen
ik ben hier net nieuw en ik vroeg me met die anti snurk producten af waar ik het beste anti snurk producten kan halen voor mijn man. en ik zag dat je ook pollen kunt maken dus met die supermarkten vond ik het interesant wat mensen de beste supermarkt vinden omdat ik bij een supermarkt werk. niks spam
Je hiervoor aanmelden werkt ook wel mee om te denken dat dit is voor spam of huiswerk voor school/enquete.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Marqt vind ik de beste supermarkt
Bij welke supermarkt werk jij dan, Anne? Gewoon uit interesse.

Of moet ik daar een topic met een poll voor openen?
ik werk zelf bij een Spar, (ik heb gestemd op de Albert Heijn omdat onze Spar verouderd is maar wordt vernieuwd als het goed is en dan zou ik op de Spar stemmen)
Werk zelf bij de Plus maar heb voor Hoogvliet gekozen
Ik vind niet een de beste.

Ik kijk eerst wat de aanbiedingen zijn. Die haal ik bij de betreffende supermarkt. Daarna haal ik de dagelijkse dingen daar waar ik ze het lekkerst vind.

Ik ga dus naar Jumbo,AH, Aldi, Lidl, C1000 en Poiesz.

De laatste mis ik trouwens in je poll, hij is nog niet landelijk maar wel heel bekend in Friesland.
Vind AH de beste, maar wordt arm als ik daar alles zou kopen, dus koop ik ook veel bij de Aldi.
De Spar? Bestaat die nog? Ik dacht dat dat inmiddels een uitgestorven dierboomsoort was.

De buurtsuper hier vind ik het best, maar dat is een franchise. Ligt dus niet aan de keten, maar aan de eigenaar.
quote:helene31 schreef op 05 maart 2012 @ 15:35:

De Spar? Bestaat die nog? Ik dacht dat dat inmiddels een uitgestorven dierboomsoort was.

De buurtsuper hier vind ik het best, maar dat is een franchise. Ligt dus niet aan de keten, maar aan de eigenaar.inderdaad meestal gaat het om de mensen die de werken en wie de eigenaar is. want als jij een eigenaar hebt die alles voor de winkel doet en goed contact hebt met de klanten krijgen klanten al snel een goede indruk van de winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven