***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hopelijk wordt vincent snel beter Esan. Wat naar dat het al zo lang duurt !!

Over dat flexibel zijn, dat heb ik gemeld aan het uitzendbureau eh. Hopelijk spelen ze die informatie door !!
Arme kwakkelende Vincent! Misschien weer eens pap in een fles proberen? Dat gaat iets vlugger, misschien is dat wel goed. En anders weet je zeker dat hij niet wil eten... Wat een gedoe. Het wordt echt tijd dat je beter wordt Vincent, kom op kereltje!

Muis: ik geloof er echt heilig in dat je direct een goed gevoel moet hebben bij een huis. De objectieve kenmerken zijn natuurlijk belangrijk, maar de sfeer moet doorslaggevend zijn. Jullie vinden het droomhuis echt!

Er komen weer twee tanden door (snijtanden boven). Gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben.

Wel is hij de schade van de buikgriep aan het inhalen lijkt het. Holle Bolle Gijs en Rupsje Nooitgenoeg hebben het nakijken bij kleine Puk. Ook het cb was nogal verbijsterd over de hoeveelheden die hij de laatste week naar binnen wegkrijgt. Hij mag nu 3 boterhammen hebben en 's middags weer fruit, zodat hij 's avonds niet meer zo absurd veel flessen wil (de laatste week was het 18:00/ 21:30/ 23:00 en 2:30!).

De nachtfles ga ik dan weer afbouwen en hopelijk kom ik dan weer aan mijn slaap toe...
snik snik, mijn kleine man is helemaal in tranen. Hij is heel erg moe (heeft vanmiddag niet geslapen op de creche) en zou dus echt moeten slapen. Hij weigert alleen. Heb hem met een fles in bed gelegd, meestal slaapt hij dan lekker in. Nu niet. Dus alweer luier verwisseld (was niet echt nodig, maar goed), maar ook dat hielp niet.

Tegen mijn principes in haal ik hem er dan toch maar uit en laat hem nog ff rondkruipen. Waarom gebeurt dit nou altijd als manlief er niet is? Voelen ze dat aan?
Swissie: alhier vanavond hetzelfde probleem. fleur had oo slecht geslapen en wilde er nu niet aan (hoewel het nu al 5 minuten stil is) Als ze oververmoeid zijn zijn ze bijna niet in bed te krijgen. Veel sterkte en succes *Dropneus gooit een handvol slaapvibes richting het alpengebied*

Ik heb vandaag een gezellig werkdag gehad. Ik stond op een beursje naast de concurrent en heb heerlijk gekletst. (blijken de twee medewerkers van de concurrent ook nog eens in dezelfde woonplaats te wonen en dat is heel toevallig aangezien we allemaal in een grote regio werken, haha)

Mijn ruitenwissers werken weer als vanouds.... slecht dus. Nu bleek dat de concurrent dezelfde auto rijdt en naar dezelfde garage gaat en ook dezelfde ruitenwisser problemen heeft. we hebben erg moeten lachen om die stomme ontdekking.

Dikke voor Vincent en een kusje van Fleur!

Lara: wat een klein hongerig ventje zeg! waar blijft het?
He bah Swissie, ze doen het er volgens mij stiekem om... Slaapt hij inmiddels?

Dropneus: wat een toevalligheden allemaal! Misschien overstappen naar de concurrent?

Morgen gaat mijn vriend skien (ja, alweer...!) en hij is zaterdag weer terug. Ik klopt vast even af. De afgelopen twee keer dat hij weg ging werd Puk ziek. Als hij nu het ideale jongetje uithangt slaapt hij de komende nachten lekker door.
Lara, ik duim met je mee. Hier hetzelfde probleem, meestal ziek als manlief er niet is.

Hij slaapt inmiddels wel (dank je wel dropneus), na een uur spelen, een bord pap en nogmaals 10 min huilen. Tegenwoordig lig hij dan in bed te huilen en mama te zeggen, dan heb ik toch zo'n moeite hem te laten liggen. Hij doet het er echt om!

Dropneus, klinkt idd een goede mogelijkheid eens met concurrent te praten. Leuke collega's in zelfde dorp is altijd handig!

Heel veel beterschap Vincent, snel weer beter worden jochie.
Ben echt zo blij dat Robbie altijd (a-l-t-i-j-d) braaf gaat slapen zodra hij in bed ligt 's avonds. Behalve in vreemde slaapkamers. En ook dan duurt het hooguit maar 10 minuten ofzo. Heel soms word hij wakker 's nachts omdat hij droomt, maar zelfs dat is maar zelden. Papa en mama krijgen voldoende slaap hier!

Sterkte ermee, en jeetje wat eet Puk véél! Hoe groot is hij nu Lara?

Heb geen idee hoe groot Robbie is, maar Groot lijkt me genoeg om te weten. Hij wordt steeds langer.

Morgen naar Zürich voor een cursus. Nee Swissewis, ik kom niet langs want wil naar huis voor Robbelknuffel 's avonds nog. Maar we komen na pasen, echt heus! :-)

Over wassen: wij hebben ongeveer 3 wassen per week. Weinig he? Nou eet en poept Robbel ook erg schoon, dus soms draagt hij zijn kleertjes gewoon 2 dagen. Tja, één was voor ons, één voor Robbel, en één van handdoeken en andere sjit en dat was het dan weer. Papa heeft het deze week al gedaan, mama hoeft dus van het weekend niet meer :-) Strijken doen we nooit, heel soms een bloesje of een broek van mij voor werk. Wat een luxe he?

Verder doet papa hier voornamelijk het huishouden, maar mama heeft dan ook een VDJ (Very Demanding Job) en papa werkt thuis, dus heeft wat meer tijd om zo nu en dan wat tussendoor te doen. Mama kookt en doet online boodschappen :-) (ook van Ikea trouwens, en dat zet papa dan nu as we speak in elkaar. 'Vloekvloek' hoor ik zo nu en dan) Robbel doet nog helemaal niets, hoewel hij gek is op de Swiffer en daar ook het nodige mee probeert schoon te maken door de stang hard op de grond te laten knallen. Verder gooit hij eten op de grond, zorgt voor speelgoeddecoratie onder de bank en eigenlijk overal waar niemand het ooit ziet, en dat is ook wat waard :-)

Welterusten allemaal!
We zijn terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gelukt. Nu hopen dat er niet teveel pijn komt.

Ik ging nog bijna van mijn stokje in het ziekenhuis. Ik kan heel slecht tegen ziekenhuizen maar misschien werkte een lage bloeddruk a.g.v. de zwangerschap ook niet mee.

Morgen meer.
Buitenmeisje, wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk herstelt je vriend snel en kan jij gaan zitten zwangeren!

Swis, ik voel helemaal met je mee. A, vertelde me gisteravond doodleuk dat hij vanavond een etentje heeft en morgenochtend naar Parijs vliegt. Nu wist ik wel dat hij naar Parijs ging, maar ik ben niet zo blij met dat etentje. Zaterdagmiddag is hij pas weer terug, dus tot die tijd moet ik alles in mijn uppie doen. Bah.
Buitenmeisje, fijn dat de operatie goed is gegaan. Beterschap voor je vriend. Lijkt me heel moeilijk om dan een baby en een zieke man in huis te hebben. Wel goed op jezelf passen hoor, je bent net zwanger. Succes ermee

Xaloy, Zürich is leuk, maar niet als je alleen voor een meeting heen en weer moet. Ik heb trouwens vandaag ook geen tijd, moet Finn ophalen vanavond omdat man er niet is.

Wow Muis, jij hebt het natuurlijk wel ffeen stukje moeilijker met meteen 2 kids. Succes ermee.

Finn heeft gelukkig heel goed geslapen. Vanaf 20.30 (ofzo) tot vanmorgen 6.30 (ik moest hem wakker schudden). Dat vind ik trouwens een van de meest vervelende gevolgen van mijn werk, dat Finn niet gewoon lekker kan slapen als hij wil. Hij lag echt heel hard te snurken toen ik zijn kamertje inkwam. Hij werd pas wakker toen ik hem oppakte.

Zijn oogjes zitten 's morgens nog wel onder de rotzooi, maar verder lijkt de roodheid af te nemen.

Vandaag lekker een beetje een rustige dag. Twee collega's zijn er niet vandaag (incl baas), dus ik heb even tijd om weer eens wat dingen op te ruimen. Dat mocht ook wel weer eens.

Ga ff lekker koffie drinken
Zo hee, wat een snertweer is het hier! Het is koud en het stormt, jesses. Wij gaan zo naar de fotograaf om mooie foto's van de jongens te laten maken!

Lekker handig, ik kan geen boodschappen doen. A. is vergeten om geld over te maken en ik heb geen cash meer in huis.
Buitenmeisje: fijn dat de operatie goed is gegaan! Hoe lang moet hij revalideren? Hij heeft wel een gevoel voor slechte timing hoor, eerst die knieblessure vlak voor de bevalling en nu een operatie als je net zwanger bent... Foei vriend van Buitenmeisje!

Spistmuisje: dat wordt aanpoten voor je, zo met de zorg voor de jongens. Succes!

Het is inderdaad snertweer! Er is ook een weeralarm afgegeven. Ik werd net bijna van mijn fiets geblazen...

Swissie: Fijn dat Finn zo goed heeft geslapen. Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je hem nu wakker hebt moeten maken. Hoe laat wordt hij normaal meestal wakker?
Buitenmeisje : fijn dat de operatie voorspoedig is verlopen.

veel succes bij de fotograaf muis !

Heb net het bericht gekregen dat ik niet weerhouden was voor de functie waarvoor ik vorige week gesoliciteerd heb.

Nu maar duimen dat die van deze week iets wordt !
Hier gaat alles redelijk ok. Natuurlijk wel veel wakker vannacht omdat er pijnstillers gepakt moesten worden enzo.

Helaas ben ik vandaag zelf voor het eerst een beetje licht in mijn hoofd en wat misselijk. Kan door de spanning komen, maar ik doe maar ff rustig aan.

Ja de timing is idd niet ideaal. Maar je moet wat. De totale revalidatie duurt een half jaar. Dan kan hij gewoon weer hardlopen enzo. Maar hij mag dus 8 weken geen auto rijden. Ook zal hij wel de gehele tijd op krukken rondhobbelen. Ik ben hier dus voorlopig wel ff in de verzorgende rol. Maar vriendlief is wel weer topfit als ik moet bevallen. Dan mag ik eindelijk zielig gaan doen

Punkie: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Icke: Nog ff over de ontlasting. Koen heeft meestal echt keutels en dus makkelijk schoonmaken. Behalve als hij niet fit is dan is het een kleverige substantie.

Hebben jullie kindjes dat trouwens ook. Koen slaapt echt niet met een poepbroek. Hij blijft echt net zolang huilen snachts tot ik hem verschoond hebt.

Muisje: Handig dat je geen geld hebt. Lukt het niet met internetbankieren. Of heeft A zijn pasje bij zich en ligt de randomreader o.i.d. thuis.

Veel plezier met foto's maken vandaag.

Jammer dat het huis niet in een leuke straat stond.

Swiss en muis: Jullie veel sterkte met de zorg voor jullie kleintjes. Het is gewoon niet echt leuk om het helemaal alleen te doen.

Lilien: Leuk dat je weer ff langskwam. En je hoeft natuurlijk helemaal niet te schrijven hoor. Als onze verhalen een steun/herkenning voor je zijn is het toch ook prima.

Vraagje: Hebben jullie al een beetje in de gaten of jullie kindjes links of rechts zijn? Koen doet namelijk ook heel veel met links, zoals zijn eten pakken.

Verder hier niet veel spannends.

Ik ga ff proberen bij te slapen, want Koen ligt net in zijn bedje.

Ik word trouwens gek van de wind. pffffff
Haai, geen tijd om bij te lezen en te reageren, de sprong (vorige week een dagje vals alarm) is nu toch echt losgebarsten en meneer accepteert geen mama achter de laptop:) :(

Misschien later als hij in dromenland is........(joost mag weten wanneer dat is, want het is chaos hier met het slaapritme)
Ik kom alleen maar even hallo zeggen. Hallo! Morris slaapt en Lars zit nog een klein uurtje op de peuterschool dus ik ga even relaxen.

Succes voor alle tijdelijk alleenstaande moeders, en beterschap voor alle zieke kindjes en mannen!
k leef ook nog! Ik lees ook braaf mee, maar kom er ff niet meer tussen! kwebbelkonten!

Verder heb ik ook weinig leuks te melden, want ik ben moe, er komt nog steeds chloorwater uit de kraan, en onze vaatwasser is stuk. Oja, en er is een weeralarm dus dat wordt binnen zitten nou ja (huishouding dus) vandaag.

Oja, ik kwel mijzelf dus dagelijks met een flinke portie huishouding, elke dag stofzuigen, elke dag een wastrommel, poetsen etcetc..zucht...ben daar niet relaxed in..
wiiii ik mag naar de tweede ronde van een gesprek dat ik een paar weken geleden heb gehad !!
Hopelijk zijn jullie niet weggewaaid. Zoveeeeeel wind.

Witchke, wat fijn dat je voor de tweede ronde mag! Is dat al snel?
Goed gedaan Witchke! Succes

Brr, ik heb niet mijn dag vandaag. Zou toch lekker gaan lunchen met oude baas, nou zit daar dus te wachten (natgeregend want had vanwege harde wind geen paraplu meegenomen), en te wachten en te wachten. Had geen bereik met mobiel, dus na 15 min maar eens met telefoon restaurant gebeld. Blijkt dat het uit de blackberry van baas is gehaald, dus geen lunch. Ik verdenk de assistente ervan een fout te hebben gemaakt, doet ze namelijk heel regelmatig.

Op terugweg nog veel natter geregend en nu zit ik achter compu een broodje te eten. Verdorie zeg!

Ga vroeg naar huis vandaag, geen zin meer!
Ik ben net achter de wagen weg gewaaid! Nou ja, ik heb me staande kunnen houden, maar echt makkelijk ging het niet. De jongens zijn net op de foto gegaan en het was zo leuk! Hugo heeft werkelijk geen seconde stil gezeten en wilde alles ontdekken. Steijn heeft juist heel stil gezeten en alleen maar vriendelijk zitten lachen. Lieve mannetjes! Vrijdagmiddag ga ik het resultaat bekijken, ben benieuwd!
Muis ik hoop dat de foto's goedgelukt zijn. Zet je ze later ook eens op msn?
Muis, gaaf hoor. Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.

Net makelaar aan de telefoon dat het huis leeg opgeleverd moet worden. Nu moeten we nog als een razende gek een eettafel verkopen en een dressoir doormidden zagen. Zonde, want hij was wel mooi (vond ik), maar groot en dus moeilijk heel uit het huis te krijgen en bovendien moet het huis zaterdag al opgeleverd worden. Geen tijd dus voor een verkoop.
Muis, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's! Leuk!

Ook leuke foto's van onze minimeet op msn Icke. Ole lijkt wel dronken op de foto op de bank! Ik moest er erg om lachen!

Goedzo Witchke! Op naar de tweede ronde! Heb je al zin in morgen? Wanneer was jij eigenlijk uitgerekend voor Xander?

Ik krijg morgen te horen of er misschien nog een plaatsje vrij is op een kdv voor Ole. Ik moet dan wel mijn werkschema omgooien, maar so be it. En later vandaag kreeg ik een mailtje van een potentiele gastouder die bij ons thuis (waarschijnlijk) wil oppassen! Helemaal goed dus!

Layla, wat ga jij nu doen nu je gastouder stopt? Op zoek naar een nieuwe?

Buitenmeisje, fijn (en gelukkig) dat de operatie zo goed is verlopen! Hoe is je vriend er nu onder? Is hij aan de pijnstillers?

Oh ja, ik zet even een voorstel voor de meeting op msn!
Fach, relaxt! Ik hoop echt voor je dat de potentiele gastouder een leuk mens is; het zou wel ideaal zijn zeg!

Swis, zonde dat je dat dressoir doormidden moet zagen! Hoe ziet het er uit? Misschien hebben wij wel interesse! Ik zou alleen niet weten hoe we het in een paar dagen tijd hier krijgen, aangezien A. pleitos is voor een paar dagen.

Ik ben een slechte moeder. Waarom? Nou, A. had gister een cadeautje voor de jongens gekocht, een supergaaf Chicco loopgeval. Ik kon dus niet wachten tot zondag, dus het staat nu al helemaal klaar in de huiskamer. Sterker nog, de jongens hebben er allebei al in rondgewandeld! Ze hadden er zoveel schik mee, vooral Hugo was helemaal in zijn element! Ik mag noooit meer een cadeautje eerder geven dan de bedoeling is!

Hugo is sinds gister echt retesoepel met het optrekken! Steijn doet vrolijk mee, maar wil zich nog wel eens aan iets onhandigs optrekken om vervolgens op zijn mooie neusje te gaan. (de loopkoe, de Chicco, mijn been)

Begrijpen jullie spruitjes al veel? Ik heb het idee dat Steijn en Hugo nog erg weinig snappen. Ze reageren amper op mijn vragen als "waar is de poes/je neus/mamma/whatever". Op de een of andere manier maak ik me een beetje druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven