App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Ik doe ook mee! MilouX
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Whahaha ik ben er zo mee bezig dat mijn eten is aangebrand!
Ik zo dat ik geeneens eten heb gemaakt
Ietsjemeer, ik zie het echt niet... geef eens een hint
Ow, ik moet echt zo'n pennetje hebben, ik red het niet op zo'n klein schermpje en mijn worstvingers!
Ik heb m al
Oh wat erg, dit is nog verslavender dan wordfeud. En leuker ook ! Ik heb net een paar potjes gedaan op de laptop (in het engels). Kan me nauwelijks voorstellen dat het tekenen je op je mobiel te doen is. Op de laptop is het al moeilijk genoeg.

Hier heet het Draw my Thing, voor op de laptop of pc dus:

http://allgamesallfree.com/games1452-draw-my-thing.html

En t mooiste is: je hoeft niet in te loggen of te registreren. Dan heet je gewoon lameguest-nrzoveel.
.
Fack. Ik heb em verstuurd en ik was nog niet eens begonnen met tekenen, sorry Janna!
Bij mij gebeurde er net weer iets raars.

Ik had Obama getekend voor Miss-acy. En ik snap nog dt ze hem niet kon raden (door mijn tekening), maar ze had ook helemaal de letters niet om Obama te maken...

Vreemd.
Kan je daarmee ook tegen mensen met iPhone/iPad spelen?
quote:chrissiy schreef op 05 maart 2012 @ 16:16:

Fack. Ik heb em verstuurd en ik was nog niet eens begonnen met tekenen, sorry Janna!Ik weet em!!!
Chrissiy, je wist m!! Maar je schrijft het met 2 d's

Aladdin
je zag het zelf al zie ik nu
laat maar, had iets even verkeerd begrepen.
.
Hebben jullie dat ook....?

Ik merk dat ik nu ik speel met mensen die ik 'ken', of die in elk geval wat dichterbij zijn dan de gemiddelde random tegenspeler, ik veel beter mijn best ga doen (voor zo ver dat iets zegt, want ik kan echt niet tekenen) en dat ik er ook meer van baal als ik iets niet weet.
Pfff ben net thuis, en heb zo'n 15 spellen om bij te werken. Dat wordt overwerk.
Hai Tinkeldel
Damn! I'm hooked! Ik voeg je toe limoentje!

Note: ik kan niet tekenen :P
quote:polkadot28 schreef op 05 maart 2012 @ 18:19:

Damn! I'm hooked! Ik voeg je toe limoentje!

Note: ik kan niet tekenen :PGeef eens een hint? :') Ik geloof dat ik veel te moeilijk denk...
Ow trouwens. Wij hebben thuis zo'n soort pennetje, maar het werkt niet.

Heb net mijn vriend even gevraagd, maar hij zegt dat zo'n pennetje niet werkt ook niet op iPhone. Heeft met het soort touch screen te maken. Hij reageert ook op warmte of zo.
Klopt, pennetje werkt hier niet. Het blijft varkensvingertjeswerk
quote:Tinkeldel schreef op 05 maart 2012 @ 18:31:

Ow trouwens. Wij hebben thuis zo'n soort pennetje, maar het werkt niet.

Heb net mijn vriend even gevraagd, maar hij zegt dat zo'n pennetje niet werkt ook niet op iPhone. Heeft met het soort touch screen te maken. Hij reageert ook op warmte of zo.Klopt, je hebt een speciaal geleidend pennetje nodig. Zoiets…
Sorry limoentje, ik weet niet meer wat t was wat ik moest tekenen...
Ik doe ook mee! Super gaaf spel.

Ik ben Fleuriefleurie.
quote:polkadot28 schreef op 05 maart 2012 @ 18:58:

Sorry limoentje, ik weet niet meer wat t was wat ik moest tekenen...Haha, het bleek een popcycle... Dat ik dáár zelf niet op kwam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven