Hoe doe jij dat?
donderdag 6 september 2007 om 13:25
Ik vraag me af hoe andere mensen dit doen. 's Avonds als we naar bed gaan leggen mijn man en ik onze kleding op een stoel. Als ik de volgende dag andere kleding aantrek, blijft de kleding van de dag ervoor vaak op de stoel liggen omdat ik deze te schoon vind voor in de was, maar niet vies genoeg voor in de kast. Het blijft dus op de stoel hangen met het idee 'ach dat trek ik later deze week nog wel eens aan'. Alleen stoort die stoel met kleding me eigenlijk wel.
Hebben jullie dat nou ook? En hoe lossen jullie dat op?
Hebben jullie dat nou ook? En hoe lossen jullie dat op?
donderdag 20 september 2007 om 15:37
Dit is ook mijn probleem, en ik erger me rot aan die kleren op de stoel.
Die "tsjonge" reacties vind ik een beetje jammer, want als ik met mijn broek bijvoorbeeld in de metro stap op A'dam CS moet ik er niet aan denken dat die pijpen met al dat vuil weer gezellig in mijn kast bungelen. Wassen is ook zonde, want tsja een dag erna loop ik weer op CS. Dus ik denk dat "de stoel" gewoon geaccepteerd moet worden.
Die "tsjonge" reacties vind ik een beetje jammer, want als ik met mijn broek bijvoorbeeld in de metro stap op A'dam CS moet ik er niet aan denken dat die pijpen met al dat vuil weer gezellig in mijn kast bungelen. Wassen is ook zonde, want tsja een dag erna loop ik weer op CS. Dus ik denk dat "de stoel" gewoon geaccepteerd moet worden.
maandag 5 maart 2012 om 21:31
Ik heb (en mijn man ook) een kledingding (ikweet echt niet hoe het heet) aan de muur hangen, een kunststof haak van zo'n 20 cm lang die je op kunt klappen en uit kunt klappen (van leifheit) en daar hangen wij kleding aan die nog een keer aan kan, gewoon op een kleerhanger. Ze hangen uit het zicht, niets op de grond dus ik ben er erg blij mee. Kleding wordt meteen beetje gelucht en je ziet in een oogopslag wat er nog hangt. Het werkt bij ons erg goed!
dinsdag 6 maart 2012 om 09:32
dinsdag 6 maart 2012 om 12:44