Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:martin81 schreef op 06 maart 2012 @ 10:24:

Beste moderators, mijn topic "Forummer van de maand" is zo succesvol dat er al meer dan 3.000 keer is gepost.

Graag een slotje, dan open ik zelf een vervolg.

(Dus svp geen deel 2 openen, ik wil het vervolg namelijk net iets anders insteken).

whahahahahahaha

sorry voor het Off topic maar ik viel van mijn stoel van het lachen om het woord succesvol
quote:scamp schreef op 06 maart 2012 @ 10:36:

[...]

whahahahahahaha

sorry voor het Off topic maar ik viel van mijn stoel van het lachen om het woord succesvol Ach ja, laat hem. Als hij nou zijn eigen nominatie als minst populaire forummer een succes wil noemen
quote:martin81 schreef op 06 maart 2012 @ 10:24:

Beste moderators, mijn topic "Forummer van de maand" is zo succesvol dat er al meer dan 3.000 keer is gepost.

Graag een slotje, dan open ik zelf een vervolg.

(Dus svp geen deel 2 openen, ik wil het vervolg namelijk net iets anders insteken).

Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:scamp schreef op 06 maart 2012 @ 10:36:

[...]

whahahahahahaha

sorry voor het Off topic maar ik viel van mijn stoel van het lachen om het woord succesvol Hahahaha, ik zit hier ook te schuddebuiken. De hondjes kijken verbaasd op wat dat geluid is!
quote:molly74 schreef op 06 maart 2012 @ 11:36:

[...]

Hahahaha, ik zit hier ook te schuddebuiken. De hondjes kijken verbaasd op wat dat geluid is! Ik blijf me over Martin verbazen. Hij zegt al zoooo lang mee te lezen, en toch weet ie niet dat de mods noooooit uit zichzelf een deel 2 openen...
Het topic Viva Hall of Fame is verijderd. Het is niet toegestaan om nicks te noemen in een poll.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Pfff..... Schrok me te pletter. Dacht dat ik een ban had, maar gelukkig was het alleen maar een slotje op het topic.
Een typisch voorbeeld van een onsuccesvol topic .
Dank je Mod.
Het topic de vriend van je beste vriendin is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dank je mods! (edit: dank voor het sluiten van die poll)
Betekent dit dan ook dat het forum nu 24 uur martinvrij is?
quote:yvonjaspers schreef op 06 maart 2012 @ 11:56:

Betekent dit dan ook dat het forum nu 24 uur martinvrij is? Kunnen jullie mooi zelf deel twee openen.
Ik denk dat er nu ergens iemand een flink pak voor de broek krijgt van zijn mentor.
quote:yvonjaspers schreef op 06 maart 2012 @ 11:56:

Betekent dit dan ook dat het forum nu 24 uur martinvrij is? Wat een misselijk persoon ben je...
@moderators: mag ik mijn topic heropenen, maar dan zonder poll?
Leuk motto

@YJ : hug
Martin: lees de huisregels eens?
quote:martin81 schreef op 06 maart 2012 @ 12:00:

@moderators: mag ik mijn topic heropenen, maar dan zonder poll?Je mag niet stemmen/topics openen of wat dan ook op en over forummers/gebanden en ex forummers dus wat denk je zelf?
Martin, schiet nou maar op met dat topic anders open ik er 1.
Mazzelen, kom er maar in!
Martini, ik heb je niet zo vaak gelezen. In het begin vond ik je topics echt misselijkmakend. Maar de weinig die ik van jou laatste tijd heb gelezen, vind ik wel normaal. Ik begin te denken dat je gelijk hebt, met dat groepsgedraag. Maar zeker weet ik het natuurlijk niet, want ik "volg" jou niet en ik kom je ook niet zo vaak tegen.

Je hebt een verkeerde start gehad. Misschien is een nieuwe nick een optie voor jou. Of een time out.
Mod, wil je eens kijken bij Thuis. Bij het topic " Welk kledingstuk ben jij aan het maken " loopt ene Rettekejet wel heel erg te spammen. Het is haar eerste post.
quote:MEFS schreef op 06 maart 2012 @ 12:17:

Martini, ik heb je niet zo vaak gelezen. In het begin vond ik je topics echt misselijkmakend. Maar de weinig die ik van jou laatste tijd heb gelezen, vind ik wel normaal. Ik begin te denken dat je gelijk hebt, met dat groepsgedraag. Maar zeker weet ik het natuurlijk niet, want ik "volg" jou niet en ik kom je ook niet zo vaak tegen.

Je hebt een verkeerde start gehad. Misschien is een nieuwe nick een optie voor jou. Of een time out.

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Een aantal van Martins recente topics zijn erg boeiend. Het jammere is, en dat is waar vele forummers heftig op reageren, dat hij op een bepaalde toon reageert die mensen tegen zich in de haren strijkt. Insinueren over prive situaties, maar ook het neerbuigende over MBO-ers, de fixatie met intellectuelen, en een algemene zelfingenomenheid maken hem grappig. Het feit dat hij daarbij weigert naar anderen te luisteren maakt hem soms ronduit irritant.

Ja, hij is soms een huilie. Maar soms kan er ook wel wat inhoudelijker gereageerd worden. Het is een wisselwerking waar helaas 2 kanten aan meehelpen. En het zou beide kanten sieren als ze eens de hand in eigen boezem zouden steken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven