App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
quote:polkadot28 schreef op 06 maart 2012 @ 08:53:

Ik kan niet eens overgaan op de betaalde versie. BIj mijn appstore moet je dat via een creditcard regelen en die heb ik dus niet.

Ik heb wel een creditcard, maar voor de appstore koop ik gewoon af en toe een iTunes kaart (bij de Appie hebben ze die volgens mij ook) en daar doe ik dan weer eeuwen mee.

Maar ik zou nu wel voor 79 ct de betaalde versie willen, maar dan ben ik bang dat ik mijn huidige scores en tekengenoten kwijt ben.

Bij Wordfeud krijg je iedere keer de optie dat je voor de betaalde versie kunt kiezen, dat heb ik hier nog niet gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben gisteren een aantal spellen kwijt geraakt

Hij liep vast en opeens miste ik een aantal namen, ik heb dus niemand eruit gegooid
Ooooow vandaar!!!

Voeg me maar weer toe

(niet kwooten plies, haal zo de naam weer weg.)
Nou het zijn gelijk moeilijke woorden, ik moet weer even inkomen hoor
voor al die mensen die ook regelmatig meldingen krijgen zonder dat er tekeningen klaar staan:

je moet de app uit je recente apps lijstje gooien:

http://www.youtube.com/watch?v=xeOdVlqO-9k
Geen idee, zou gewoon daar moeten staan op de appstore
Kan het zijn dat ik mn market moet updaten ofzo?
Niet dat ik weet...
Ik ook!

Voeg maar toe: Angela_Xxxx
Polkadot, wat je naam op wf? (begint met een M denk ik??)

Ik ben het helemaal kwijt,wie bij welke nick hoort

Hoe kan ik uitzetten dat mensen me toevoegen? Beetje veel al

Wel leuk hoor maar t begintnu al verslavend te worden en ik moet wel wat doen op het werk.
Ik weet dat er een aantal als iets getekend hebben voor mij, maar er staat nog steeds: waiting their move
Iemand enig idee waarom ik die app niet kan vinden in mijn android market? Ik heb een samsung galaxy Y young..
quote:Ladida schreef op 06 maart 2012 @ 11:11:

Ik weet dat er een aantal als iets getekend hebben voor mij, maar er staat nog steeds: waiting their moveMisschien moeten ze op 'ok' drukken of hoe die button ook heet..
Ik weet niet hoe ik moet quoten Luni, maar ik heb net de app uitgezet door 2 x op de homeknop te drukken en toen ik m weer aanklikte starte het spel opnieuw op en was alles up to date
Valenta kan je hem gewoon op internet wel zien? Dus via market.android.com

Daar kan je rechtsboven zoeken 'draw someting free'

en dan is het bij mij de 1e optie.
quote:Ladida schreef op 06 maart 2012 @ 11:27:

Ik weet niet hoe ik moet quoten Luni, maar ik heb net de app uitgezet door 2 x op de homeknop te drukken en toen ik m weer aanklikte starte het spel opnieuw op en was alles up to date Tsssk, was alles maar zo simpel!
Ik heb nu een paar tekeningen niet geraden waarbij ik steeds als ik het woord zag dacht "natuuuuuuuurlijk!!!".

Sorry daarvoor dus, ligt dus niet aan jullie tekentalenten maar aan mijn grieperige hoofd!
Ja daar zie ik hem wel! Moet ik m dan via internet downloaden?
Als ik de app wil downloaden zegt mijn telefoon: uw apparaat is niet compatibel met dit item. Wat houdt dat in?
smulrol, 56 minuten geleden

voor al die mensen die ook regelmatig meldingen krijgen zonder dat er tekeningen klaar staan:

je moet de app uit je recente apps lijstje gooien:

http://www.youtube.com/watch?v=xeOdVlqO-9k

Dank!
Oh dat weet ik ook niet, ik kan gewoon dingen via die site downloaden. Dan moet ik me eerst aanmelden met mijn gmail adres en dan gaat het vanzelf naar mijn telefoon.
Het spel is wel een batterijvretert zeg
Mijn dombo is niet geraden
Besteksetje's nick nu ook getraceerd
Luni, mijn wf naam begint inderdaad met een M. We hadden van de week dat gesprek over langere tijd vrij zijn... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven