Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
quote:missverrektekoekwaus schreef op 06 maart 2012 @ 14:47:

Als je zelfs mij enthousiast aan t koken krijgt, dan ben je een kanjer hoor

Leuke uitdaging, wil ik wel aangaan.

En de rest ook, oh zou toch wel geweldig zijn, ik zie het eerlijk gezegd wel zitten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2012 @ 14:56:

[...]

En de rest ook, oh zou toch wel geweldig zijn, ik zie het eerlijk gezegd wel zitten
Is ook een leuke uitdaging!

Het zou heel geweldig zijn,
Jaaaaaaaaah!
Dan de vraag: waar woon je en wanneer mogen we komen?
Leuk MV, dat je zo enthousiast bent om kookworkshops te gaan geven!
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2012 @ 14:56:

[...]

En de rest ook, oh zou toch wel geweldig zijn, ik zie het eerlijk gezegd wel zitten Heb je ruimte voor al die mensen? Het is een beste groep inmiddels en misschien sluiten er nog wel meer aan.
Ja ik was er al mee bezig maar durfde de stap niet te zetten. Ik wil het wel heel graag. Ik zie het wel zitten met die enthousiasme. Ga even kijken hoe daar iets van te maken. De plannen zitten al heel lang in mijn hoofd, heb wel vaker er vragen over gehoord maar soms houdt angst je tegen. Maar met jullie zou ik het wel durven. Ik ga eens wat in mijn hoofd zit op papier zetten wat voor workshops ik goed in ben. Nou we zien wel, wie weet loop ik nu te hard van stapel maar wil alleen zeggen dat ik het oprecht wel heel leuk zou vinden.

(moet heel even weg voor een uurtje of 2 maar ik krabbel niet terug hoor )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, count me in! Wat een ontzettend leuk idee
Gewoon op papier zetten wat je denkt nodig te hebben, hoeveel mensen maximaal en wat voor workshops je kunt geven.

Dan ben je al een eind. Enne, je loopt niet te hard van stapel, je gaat er juist goed mee om!
Goed bezig MV

Waar zo'n M. toch al niet goed voor kan zijn
De gouden champignon

Ik wil een workshopppp. Alleen ga ik in juni wel emigreren. Dus zal ik er waarschijnlijk alleen in gedachten bij zijn, want juni is al wel erg snel.
Waar ga je heen, scamp?

Misschien kun je een cook along doen via Skype?
quote:helene31 schreef op 06 maart 2012 @ 15:49:

Waar ga je heen, scamp?

Misschien kun je een cook along doen via Skype?

Oh dat zou gaaf zijn!

Ik ga naar Engeland. Niet zo heel erg ver dus

Ik ga samenwonen.
Klinkt goed. Engeland is niet het eind van de wereld, volgens mij zijn ze er best beschaafd.
Lijkt me gaaf Scamp! Waar in Engeland?
quote:helene31 schreef op 06 maart 2012 @ 15:54:

Klinkt goed. Engeland is niet het eind van de wereld, volgens mij zijn ze er best beschaafd.

De meesten..

En ze hebben Nigella
quote:angel__ schreef op 06 maart 2012 @ 15:57:

Lijkt me gaaf Scamp! Waar in Engeland?Ik ga naar West Yorkshire. Midden England dus
Gefeliciteerd!

(en scones)
quote:scamp schreef op 06 maart 2012 @ 15:57:

[...]

Ik ga naar West Yorkshire. Midden England dus Oh gelukkig. Ik heb begrepen dat het internet daar ook al doorgedrongen is .
quote:groentsoep2 schreef op 06 maart 2012 @ 15:59:

[...]

Oh gelukkig. Ik heb begrepen dat het internet daar ook al doorgedrongen is .Hahahaha ja toevallig vorige week en ze hebben er tegenwoordig ook riolering
Wow, lijkt me gaaf!
Mijn vriend woont ook in Engeland! Ik ga misschien, afhankelijk van waar ik ga werken na mijn afstuderen, in september erheen
quote:UCchick1990 schreef op 06 maart 2012 @ 16:15:

Mijn vriend woont ook in Engeland! Ik ga misschien, afhankelijk van waar ik ga werken na mijn afstuderen, in september erheen Ga je er wonen?
Als ik er een baan kan krijgen wel. Maar als ik daar werkloos ben en hier niet, dan blijf ik wel hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven