facebook vraagje
woensdag 7 maart 2012 om 11:40
Kan je Facebook uitzetten voor bepaalde groepen of personen zodat zij niets bij je kunnen posten?
Het is eigenlijk zo dat ik op vakantie ga maar niet wil dat mensen mij een fijne vakantie toewensen via Facebook.
En ik wil het liever niet helemaal uitzetten.
Ik kom er niet uit en hoop dat iemand mij kan helpen.
Het is eigenlijk zo dat ik op vakantie ga maar niet wil dat mensen mij een fijne vakantie toewensen via Facebook.
En ik wil het liever niet helemaal uitzetten.
Ik kom er niet uit en hoop dat iemand mij kan helpen.
woensdag 7 maart 2012 om 11:47
woensdag 7 maart 2012 om 12:03
quote:Welpie schreef op 07 maart 2012 @ 11:53:
Ik heb uitgeschakeld dat mensen iets op mijn prikbord kunnen zetten. Weet even niet meer hoe...Privacyinstellingen->Instellingen voor maken van contact -> Instellingen bewerken-> Wie kan berichten op je prikbord plaatsen?-> Alleen ik
Ik heb uitgeschakeld dat mensen iets op mijn prikbord kunnen zetten. Weet even niet meer hoe...Privacyinstellingen->Instellingen voor maken van contact -> Instellingen bewerken-> Wie kan berichten op je prikbord plaatsen?-> Alleen ik
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 7 maart 2012 om 12:43
quote:nikki_28 schreef op 07 maart 2012 @ 12:38:
Nee helaas Tickel...alleen ik staat er niet bij~?Wat vreemd, is je facebook openbaar, of alleen zichtbaar voor vrienden? Bij mij staat zo een beetje alles op alleen vrienden, en ik rkijg de optie "alleen ik" wel.
Nee helaas Tickel...alleen ik staat er niet bij~?Wat vreemd, is je facebook openbaar, of alleen zichtbaar voor vrienden? Bij mij staat zo een beetje alles op alleen vrienden, en ik rkijg de optie "alleen ik" wel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 7 maart 2012 om 12:53
quote:Tickel schreef op 07 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Wat vreemd, is je facebook openbaar, of alleen zichtbaar voor vrienden? Bij mij staat zo een beetje alles op alleen vrienden, en ik rkijg de optie "alleen ik" wel.
Ik krijg alleen de optie vrienden of openbaar en geen alleen ik?
Nou ja dan deactiveer ik hem wel even tijdelijk.
[...]
Wat vreemd, is je facebook openbaar, of alleen zichtbaar voor vrienden? Bij mij staat zo een beetje alles op alleen vrienden, en ik rkijg de optie "alleen ik" wel.
Ik krijg alleen de optie vrienden of openbaar en geen alleen ik?
Nou ja dan deactiveer ik hem wel even tijdelijk.
woensdag 7 maart 2012 om 13:10
woensdag 7 maart 2012 om 14:10
quote:Marie2225 schreef op 07 maart 2012 @ 13:10:
[...]
Dan moet je niet zeggen, dat je met vakantie ga en helemaal niet op facebook. MIjn mening.Hm, ik ging ervan uit dat TO dat sowieso niet zou doen en dus wil voorkomen dat derden er alsnog achter komen dat ze op vakantie is door spontane 'fijne vakantie' wensen van mensen die weten dat ze weggaat.
[...]
Dan moet je niet zeggen, dat je met vakantie ga en helemaal niet op facebook. MIjn mening.Hm, ik ging ervan uit dat TO dat sowieso niet zou doen en dus wil voorkomen dat derden er alsnog achter komen dat ze op vakantie is door spontane 'fijne vakantie' wensen van mensen die weten dat ze weggaat.
woensdag 7 maart 2012 om 15:36
Wat een leuke conclusies worden hier gelijk getrokken over mijn vakantie!
Nee het ging eigenlijk niet om inbrekers hoor.
Ook moest ik vrij vragen op mijn werk zodoende weten wel een paar mensen dat ik een paar dagen weg ga.
De rede dat ik niet wil dat iedereen het weet kan ik helaas niet zeggen maar lijkt mij verder ook helemaal niet belangrijk toch?
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Nee het ging eigenlijk niet om inbrekers hoor.
Ook moest ik vrij vragen op mijn werk zodoende weten wel een paar mensen dat ik een paar dagen weg ga.
De rede dat ik niet wil dat iedereen het weet kan ik helaas niet zeggen maar lijkt mij verder ook helemaal niet belangrijk toch?
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
woensdag 7 maart 2012 om 15:37