App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
quote:Ladida schreef op 07 maart 2012 @ 16:20:

Hoe kan je van de gratis app naar de betaalde versie?

gewon downloaden in de App-store neem ik aan.

Collega zei overigens dat als je overgaat op de betaalde versie je niks kwijt raakt van je bestaande spelletjes. Daar was zij ook bang voor, dat je je tegenstanders kwijt raakt en hen allemaal weer opnieuw moet toevoegen. Maar dat is niet zo. Al haar lopende spelletjes bleven ook gewoon actief.
Bij mij bleven mijn geopende spelletjes ook doorgaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:tulpje21 schreef op 07 maart 2012 @ 15:45:

en nog een vraag.

Bij de recenties van de betaalde App staat dat het jammer is dat er geen refresh-knop op zit en dat je telkens in- en uit moet loggen om je spel te vernieuwen zeg maar. Anders blijft ie vast staan.

Het is bij mij ook wel zo dat ik soms erg lang moet wachten tot een tekening binnenkomt. Een collega van me had gistermiddag rond 15.00 uur iets voor mij getekend. Om 22.30 uur stond het er nog niet op! Pas vanochtendvroeg zat ik het.

Maar hoe log je dan in en uit? Als ik gewoon op de 'hoofdmenu-knop' druk zeg maar, en dan weer opnieuw naar DrawSomething ga dan heb ik weer gewoon de pagina waar ik voorheen ook al op zat, er is dan niks vernieuwd.

weet iemand dit?

Duurt het bij jullie ook zo lang voordat een tekening binnenkomt? Ik speel zo'n 12 spelletjes maar ook nu staat alles op: waiting.

Kan natuurlijk wel hoor, maar heb toch het idee dat er al lang tekeningen gemaakt zijn.

Gisteravond dus ook, kijk ik rond 22.30 uur, alles staat op waiting. Kijk ik vanochtend heel vroeg, heb ik ineens 6 tekeningen. Lijkt me sterk dat zij dan allemaal midden in de nacht nog hebben zitten tekenen. En hoorde dus vandaag inderdaad al dat er in ieder geval 2 tekeningen gistermiddag al gemaakt waren.
Ik heb net even in- en uitgelogd en toen stonden er opeens 2 spellen open.

Bij WF kun je zien hoe lang het geleden is, hier niet.
tulpje21: je moet 2 x op de home knop drukken zodat je onderin je 4 laatst geopende app ziet staan. Dan druk je op 1 van die app tot ie gaat wiebelen en dan kan je hem op het rode kleine rondje weghalen. Op die manier sluit je een app echt af.

Ik doe een paar keer per dag alles weghalen op die manier, zo gaat de batterij ook wat langer mee..... (alhoewel met draw something gaat ie nog erg snel leeg )
maar hoe log je dan in en uit? Ik kan gewoon op de ronde knop drukken zodat ik naar het hoofdmenu van de iPhone ga maar als ik dan terugga naar het spel dan gebeurt er weinig. Heeel soms als ik dat doe dan staat er dan hij even moet laden en dan heb ik meestal wel nieuwe spelletjes open staan. Maar meestal gebeurt er weinig..
bij mij komt dat helemaal niet: mijn 4 laatst geopende app's..

Is dat op iPhone3?

bij mij staan onderin altijd standaard: telefoon, mail, safari en muziek.
Niet als je dubbel klikt op de 'home' knop. Dan krijg je de vier laatst geopende! (Pas geleerd, hier. Super!)
Als je 2 x druk of wat langer ingedrukt houdt dan komt er onder je standaard apps een nieuw veld waar dan de laatst geopende apps staan.

Mijn telefoon heeft wat ongelukjes gehad en soms werkt de home knop niet meer zo goed en dan gaat het niet altijd even makkelijk meer
aaaah ik snap het nu! Je moet 2x snel achter elkaar drukken. Super! Wist ik niet (heb dat ding ook nog niet zo heel lang).

En inderdaad, heb nu 1 nieuw spelletje om te spelen.
En Tulpje, je kunt dus een iTunes-kaart aanschaffen bij bijv Free Record Shop, zo kun je wel spelletjes kopen en heb je geen creditcard nodig!

Ik ga nu weer wat tekeningen maken!

Wooooww, iemand had trouwens mijn Justin Bieber geraden!! :D Was al tijdens het tekenen...! :-)
knap joh. Geen idee hoe ik Justin Bieber zou moeten tekenen. Ja ok, met dat kapsel. Maar zo gedetailleerd kan ik niet tekenen hoor
Ik heb android. Ik krijg geen melding wanneer een tekening af is. Maar zit wel op 3g. Weet niet hoe dat thuis is. Maar daar ga ik hem mooi op de aaipad zetten. Tekent vast een stuk makkelijker.

Wel een leuk, grappig spel trouwens.
Ik speel als zonnebloem82, wie nodigt mij uit?
Ik nodig je wel uit L.....80
Wat is het grootste verschil met de betaalde app?
Ik ben er weer. Weer 1000 en 1 spellen spelen.
quote:MissLoki schreef op 07 maart 2012 @ 17:38:

Ik heb android. Ik krijg geen melding wanneer een tekening af is. Maar zit wel op 3g. Weet niet hoe dat thuis is. Maar daar ga ik hem mooi op de aaipad zetten. Tekent vast een stuk makkelijker.

Wel een leuk, grappig spel trouwens.Je mag me wel toevoegen hoor, zelfde naam.
Mooi dat je er weer bent. Ben bij jou op dit moment het verst. Ronde 14
Je bent over een uur ongeveer aan de beurt, haha! Ik heb gisteren wel een aantal spellen verwijderd, maar alleen wat nieuwe.
missy_acy, 10 uur geleden

Wat is het grootste verschil met de betaalde app?

Bij mij loopt de app niet vast en krijg ik alle tekeningen binnen. Niet langzaam ofzo.
Chrissiy ik zag het niet, nou moeten we opnieuw beginnen
Wat een heerlijk spel ben zo blij met dit topic anders had ik dit nooit geweten!

Wanneer is een spel eigenlijk afgelopen?
Niet. Of ja, als je het niet raadt begint een nieuw spel. Technisch gezien is de oude dan afgelopen.
Ik zocht ook nederlandse spelers dus heb een paar van jullie toegevoegd o.a. Maaique besteksetje mayo1972. Ik doe het op de i pad en heb de betaalde versie en die doet het prima! Bij betaalde versie krijg je ook veel coins zodat je event. Kleuren kunt kopen en bommen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven