App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
quote:himalaya schreef op 06 maart 2012 @ 17:19:

Die met ...84 : ik vind het haske mooie scales, of weights, of balance.. maar kan dat allemaal niet maken..

Edit: opeens weet je het!

And justice for all!!! IK wist niet hoe ik het anders moest doen
Ladida, 16 minuten geleden

Whoohoo mn bagpipes is geraden

Hebben jullie ook het idee dat de woorden moeilijker worden?

Ja! Gelukkig
Wil iedereen stoppen met mij toe te voegen? Had iets van 30 spelletjes ofzo dus heb ook wat spellen verwijderd. Het kan ook te gek ;)
Internagelaktisch
Het is inderdaad wel veel, maar zo leuk :D
Ik vind het spel echt verslavend. Heb het eindelijk een beetje door haha. Alleen jammer voor de mensen voor wie ik teken.. dat is niet mijn beste kant
Ik heb een diep, diep respect voor degene die mijn tekening van Star Wars wist te raden
Was ik dat camry? Ik heb er ook een geraden vandaag
Internagelaktisch
Wat zal ik als eerste kopen: Bommen of meer kleurtjes???
Ik heb 4000 bommetjes gekocht maar zie ze niet meer terug, gisteren wel!!
Hebben jullie al zoveel muntjes?? Hoeveel zijn de extra kleurtjes?

Hebben jullie ook wel eens dat je denkt dat iemand klaar is, dan vul je het woord in (soms weet ik het al vrij snel maar vind het wel leuk om te kijken wat iemand tekent), maar dan blijkt er nog een nieuwe blz gemaakt te zijn. Die zie je dan maar heel even. Kan je die nog terugkijken ofzo?

Ik vind het trouwens geen probleem als iemand mij heeft toegevoegd en geen zin meer heeft ofzo hoor, gewoon verwijderen. Ik vat het niet persoonlijk op

Ben wel serieus aan het overwegen om zo'n stom pennetje te kopen, alleen voor dit spel. Is dat erg?
Pennetje word als het goed is vandaag of morgen bezorgd hier

En ja alleen voor het spel!
quote:maaique schreef op 07 maart 2012 @ 11:04:

Was ik dat camry? Ik heb er ook een geraden vandaag

Ja, volgens mij wel! Chapeau!

Volgens mij krijg je wel steeds de ergste gedrochten, ladyGaga was ook al geen meesterwerk
Ik heb trouwens 2x extra kleuren gekocht en ben nu aan het sparen voor bommetjes
Hahah waar heb je dat pennetje besteld? Ik heb van die 'universele' gezien, zouden die goed werken? (waarom zijn er dan nog niet-universele?)
Dat woord 'pong' ken ik nou ook wel trouwens
Houden jullie er wel even rekening mee dat de stylus voorzien moet zijn van een geleidende punt, anders werkt het niet op vinger-touchscreens.
Capacitief moeten we hebben toch?

Ik zie universele pennetjes van rond de 4-5 euro. Of zou dat crap zijn?
quote:Spoken schreef op 07 maart 2012 @ 12:32:

Capacitief moeten we hebben toch?

Ik zie universele pennetjes van rond de 4-5 euro. Of zou dat crap zijn?Precies. Deze heb je nodig.

Als die van 4-5 euro capacitief zijn, zijn in principe ook prima.
Zijn er ook winkels waar je die (voor rond die prijs of goedkoper natuurlijk) kan kopen?

Wil niet nog 2 dagen wachten
Telefoonwinkels, elektronicazaken. Maar die zullen wel duurder zijn. Bij mij kost ie 22,95.
quote:Ladida schreef op 07 maart 2012 @ 11:34:

Pennetje word als het goed is vandaag of morgen bezorgd hier

En ja alleen voor het spel!Is dat er een voor de iPhone? Zo ja, waar heb je die besteld? hebbuh!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sorry, soms ken ik woorden echt niet of zijn ze veel te moeilijk om te tekenen Dus dan schrijf ik ze maar... Alvast sorry!!
Ik heb er 1 van 11 euro ongeveer laten bestellen door mijn broer die nog meer accessoires nodig had. Ik weet dus niet precies waar. Die van 4-5 euro hebben niet echt een punt waar je mee kan tekenen en dan lijkt het me nog steeds moeilijk
Aarghh m'n vingers zijn echt te dik (nee, ik bedoel natuurlijk dat m'n schermpje te klein is!) om een beetje redelijke tekeningen te maken. En ik héb zo'n stylo, maar hij pakt niet zo lekker met tekenen dus dat schiet ook niet op. Maar 't is erg verslavend!
quote:XionZ schreef op 07 maart 2012 @ 12:39:

[...]

Precies. Deze heb je nodig.

Als die van 4-5 euro capacitief zijn, zijn in principe ook prima.Die van de link kost 14,95 bij mycom en als je die besteld via de site is bezorging gratis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven