Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
Leuke ava Angel! Ik word er helemaal lente-achtig van.
quote:martin81 schreef op 08 maart 2012 @ 12:35:

Het verzoek om te worden opgenomen in je motto...Ga lekker elders zieken of chillen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Angel, ik zie een lief pulletje hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Angel, hou je ook van kittens? en pulletjes dat zie ik, dan is deze ook zo lief;

http://www.augusti.be/Spi ... o/pers/eendjes-kitten.jpg
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 12:34:

Ik zie nog steeds een lammetje! Maar eendje was lief he..

Soeppoes: Komt allemaal goed, zoontje legt het je met liefde en plezier uit.. "Maham, snap je het nou nog niet* gevolgd door diepe zucht..

Je moet even F5-en, dan komt je eendje vanzelf aangewaggeld.

En met computers vindt zoon mij een enorme slomo inderdaad .
Martin, je gulp staat open.
Hahahah, klopt Soeppie, F5 doet je wereld opeens veranderen
Ga d'r nou gewoon niet op in dames. Weest vrolijk, want het is internationale vrouwendag!

*zit in haar eentje hardop te lachen om Lucretia, dat wel*
Jeej, nu zie ik mijn Eendje ook :D
quote:martin81 schreef op 08 maart 2012 @ 12:35:

Het verzoek om te worden opgenomen in je motto...

Maar Martin, er staat nergens in mijn motto dat het bij mij ingediend moet worden. Het spijt mij zeer als jij dat verkeerd geïnterpreteerd hebt. Ik wil je toch echt met klem vriendelijk verzoeken om zelf achter de betreffende forummers aan te gaan. Gezien je tomeloze doorzettingsvermogen moet dat je toch lukken, zou ik zeggen!

Liefs,

Chick
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 12:38:

Angel, hou je ook van kittens? en pulletjes dat zie ik, dan is deze ook zo lief;

http://www.augusti.be/Spi ... o/pers/eendjes-kitten.jpgDeze suggestie is niet omdat ik je ava niet leuk vind, beetje lullig zo. Nee hoor. Maar ik dacht opeens aan deze link.
MV: Lief plaatje, dat wordt de volgende..

Moest natuurlijk wel brood geven aan het eendje, anders komtie niet Nu is hij lief aan het spelen met het lammetje van Maja, en de katten van Groentsoep(sorry voor Poessoep) en MV..
Ik ga zo eens proberen de gouden walnoot aan mijn uiltje te voeren
Slim MV, zo kun je toch het forum nog volplempen met je leuke plaatjes, ondanks het plakverbod

Maar ik ben nog steeds heel blij met jouw soeppoes hoor
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 12:42:

[...]

Deze suggestie is niet omdat ik je ava niet leuk vind, beetje lullig zo. Nee hoor. Maar ik dacht opeens aan deze link.
Groentesoep: Heb je nu ondertussen al 3 namen gegeven.. Ik zal proberen consequent te blijven :$
Mompelt tegen zichzelf : "je zou niet reageren, je zou niet reageren, je zou niet reageren. Je bent wijzer, je bent wijzer".

Gelukt
quote:groentsoep2 schreef op 08 maart 2012 @ 12:41:

Ga d'r nou gewoon niet op in dames. Weest vrolijk, want het is internationale vrouwendag!Wees er maar vrolijk om, dat je soortgenoten kennelijk onderdeel zijn van een bredere zieligheidscultus.
quote:martin81 schreef op 08 maart 2012 @ 12:52:

[...]

Wees er maar vrolijk om, dat je soortgenoten kennelijk onderdeel zijn van een bredere zieligheidscultus.Wees nou maar minder jaloers, omdat vrouwen het waard zijn om in ieder geval een speciale dag te hebben.
UCchick, ik hoop eigenlijk dat je ons best wel lief vindt, want dan staan we eigenlijk een soort van in je motto
quote:missverrektekoekwaus schreef op 08 maart 2012 @ 12:51:

Mompelt tegen zichzelf : "je zou niet reageren, je zou niet reageren, je zou niet reageren. Je bent wijzer, je bent wijzer".

GeluktDat mompelde ik ook, maar zijn laatste opmerking moest ik toch even reageren.. *gat weer mompelen: mantra: jij bent wijzer, niet reageren, niet reageren Angel, niet reageren MVKW
quote:missverrektekoekwaus schreef op 08 maart 2012 @ 12:51:

Gelukt

[...]

Wees er maar vrolijk om, dat je soortgenoten kennelijk onderdeel zijn van een bredere zieligheidscultus.Zieligheidscultus? Zei de man die smeekt om in een vrouwenmotto te mogen... Ziehier, het resultaat van een zelfbenoemd intellect.

[...]

Wees er maar vrolijk om, dat je soortgenoten kennelijk onderdeel zijn van een bredere zieligheidscultus.Oei oei martje, wat laat jij je hier kennen zeg! Je mentor zal zich diep voor je schamen. Nou goed, geeft niet hoor een uitglijertje maken. Je haat en jaloezie jegens vrouwen zit ook diep, dat moet er af en toe uit. Arme jongen toch, met moeder issues.
Mag ik me hier ook nog ff verbazen dat ik me verbaas dat nog niemand een uitknop voor de plaatsjes heeft gesuggereerd.

Ik krijg van al die lente ava's zin in vlechtbrood:

http://eten-en-drinken.in ... chtbrood-zelf-bakken.html

(en da's een recept zonder eikels dus....)

@ dames hier boven: knopje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven