VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
F5 doet wonderen Morrie.
Hahahaha, hoe lang zou dat al zo zijn?
En Wind is nu idd ook wat anders! Leuk.
Zo herken ik jullie niet meer!

Weeralarm? Nou, wist ik niet, gewoon stevige wind en inderdaad niet kindjes op fiets, maar verder alles wel. Vanmiddag op baby bezoek, zaterdag geboren, dus vers, net als Morries avatar.

Paastakken gekocht, maar paasversiering van vorig jaar vast heel slim in een verhuisdoos gestopt..... maar welke .
Ik doe niet aan paastakken. Veel te onrustig .

Ik doe wel aan paaseieren trouwens. Voor de klanten in de winkel. Moeten ze wel snel zijn...

En ik zie Morrie al een paar dagen als piepkuiken.
Morrie, je bent al een paar dagen een kuikentje hoor.

Kuiken!

De bomen gaan hier flink heen en weer maar superspannend is het dus ook niet. Dat bedoel ik dus met die weeralarmen... de eerste keer was het echt alarm en de laatste keren bleek het achteraf toch mee te vallen.

Morrie, weet je wel wát je zoekt? Of iets van hetzelfde?

Paastakken. Gezellig! Maar doe het zelf nooit...

Vond de AH folder wel erg gezellig er uit zien en heb besloten het gezellig te maken met pasen. Dan maar een keer geen boeterham met hagelslag 's ochetends voor GW. Moet je hem horen als er eieren, paasbrood etc. op tafel staat

Hier is het eerste zakje paaseitjes gisteren ook gekocht!

Mmmhh... van die lekkere massieve.

Vandaag een lekker recept van smulweb.nl gehaald voor lasagna en de saus staat nu op. Ruikt lekker!

Pfff... morgen Bries 1 jaar!

1 jaar !?!?
Ja dat gaat heel snel!

Ik weet inmiddesl, ook wat wij vanavond eten. Ook uit die kleuurijke groenten (?) serie van Knorr, iets Mexicaans.

Pebblo wilde eerst die die jij hebt gegeten Wind, maar voorzag al dat Gpoot Pebbeltje zou piepen bij de cherrytomaatjes.

Pebblo is niet op het strand geweest. groot Pebbeltje waaide (woei?) al direct om en ze werden bij het uit de auto stappen al gezandstraald.

Paasontbijten doen wij wel echt. Met eieren,, paasbrood, verseperste jus en Matzes. Die eten we alweer 2 weken, Matzes.
Wij ook paasontbijt, maar dan wel pas 2-e paasdag, eerste zijn ze bij mijn ouders... en hoe doe jij dat Pebb, ook tweede paasdag ?

Takken zijn inderdaad onrustig, maar juist leuk om mee bezig te zijn op vrije woensdagmiddag. We waren rond 17.00 thuis van babietje (lief!) en toen dus nog even wat in de takken gehangen, prima dagje zo.
Was dat die met die rode ui, kip en paprika, Peb? Hoe smaakte het? Hier was de lasagne een groot succes... beter dan Honig!

Vandaag weer leuke dag gehad met de jongens. Samen badderen, kroelen en verstoppertje spelen. Echt lachen!

Vanmiddag ineens buikkrampen... pfff. Stond in de speeltuin en toch maar even naar binnen gegaan en was net op tijd. Heb nu nog last en lig op bed met DWDD op en laptop op schoot.
Mexicaanse dinges van Knorr was niet aan mij besteed.

Ja, dat wordt dan 2e Paasdag. Pebbeltjes inderdaad ook uit logeren (zodat wij rustig met Lien en haar Lien-man (waarom heeft hij geen nick?) kunnen eten). Ze logeren bij vrienden, ik heb enthousiast geopperd dat Pebblo en ik dan ook bij hun komen paasontbijten maar daar werd alleen wat schaapachtig om gelachen. Zij hebben de meest prachtinge designkeuken met de nieuwste apparatuur enzo, maar als wij bij hen willen eten worden ze altijd nerveus. We hadden dan ook een geweldig sinterklaasgedicht gemaakt over de keuken die zo mooi is dat koken zonde is...

Zo nieuwe stroomadapter voor laptop gekocht en hij doet et weer. Gelukkig maar!
Nee, was met rundvlees, paprika, tomaat en kidneybonen. Maar ik vond het vlees te taai.

Had je dan ook lasagne van die pakken ofzo?
Oh nee, je had lasagne gemaakt met een echt recept...
Jeetje, ik heb veel gemist in een paar dagen!

Verdrietige berichten van Pebbles en mooie woorden van steun van FV en de anderen.

Drop, wat naar en ontzettend verdrietig van je tante. Mijn oma was ook dement en herken alles wat je zegt, vooral die vlagen van helderheid en het verdriet wat ze dan hebben. Mijn moeder had het gevoel dat ze twee keer haar moeder verloren was. Eerst toen ze haar niet meer herkende en later toen ze echt overleed.

Maar ook blije berichten van Nippo! Gefeliciteerd met jullie wonder! Wat een bijzonder verhaal, zeg! Nu al een doorzetter die baby van jullie!

En sommige zieken knappen alweer een beetje op. Hier weer een nieuwe stempel op de ziek-zijn strippenkaart. Dit keer voor blaasonsteking en fikse keelpijn. Stom zeg!

He mijn telefoon gaat maar ligt ergens boven. Even pakken!
Ik heb ook weer wat hoor, kreeg ineens migraine vanmiddag. En dat had ik paar weken geleden ook. Vaag. Tijdens zwangerschap van Schorrie had ik het ook 1 keer, maar dat was alleen de eerste dag dat ik wist dat ik zwanger was. Gelukkig heb ik nu alleen nog een beetje hoofdpijn en hielp de paracetamol.

Wind, ik wil denk ik wel hetzelfde blijven doen. Zou niet weten wat anders....

Wij hebben soep met stokbrood gegeten en dat was erg lekker. Mijn moeder was er ook, we zouden naar de Makro gaan maar door migraine maar niet gegaan. Kon ik wel mooi even op bed gaan liggen terwijl zij op Schorrie lette.

Paastakken zijn niet aan mij besteed. Ik vind het een beetje tuttig?

Paasontbijt is dan weer wel aan mij besteed, lekker met paasstol enzo.
Hee, weer een Nathje! Balen zeg, blaasontsteking en keelpijn. Fijne combi weer

Beterschap!

Drop, mijn nederlandse oma was op het laatst ook heel dement. Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, was toen nog vrij jong, maar kan me nog wel heel goed een bezoek herinneren waarbij mijn altijd net geklede oma met lange haar netjes in knot in een soort nachthemd met floddervlecht aan tafel zat en ons niet echt herkende. Je verliest inderdaad denk ik, zoals Nathje zegt, iemand twee keer. Ik hoop voor jou en je tante dat het niet te lang meer duurt, maar kan me ook wel voorstellen dat je dat voor je moeder nou juist niet hoopt

Paasbrunch wordt het hier, eerste paasdag bij mijn moeder. Altijd erg gezellig, dus zus die vandaag is uitgerekend hoopte al dat ze of ver genoeg ervoor, of net erna gaat bevallen.

En Bries morgen ook alweer een jaar! Dan binnenkort Japie nog en dan is de hele Vrolijke 2007 baby-lichting alweer baby af zeg!
Hee Morrie

Wat ik steeds nog vergeet te vertellen; ken je het boek 'Monkie'? Zo'n boekje zonder tekst, waarbij je zelf het verhaal vertelt. Dat had ik al een tijdje niet meer voorgelezen, maar van de week begon Mini er weer over, en dat jongetje uit het boekje noemt ze dus nog steeds, sinds de verjaardag van KW, Schorrie.
Wind, ik heb je een mailtje gestuurd. Maar ik heb onlangs iets te rigoreus mijn mailbox opgeruimd en was je mailadres kwijt. Heb dus het adres uit de AK genomen.
Zo ben ik weer. Ik heb drastisch een nieuwe telefoon nodig. Na twee jaar is ie echt op en heeft hij echt kuren.

Paasontbijten vind ik gezellig! Paastakken ook. Bij D&K hadden ze hele mooie glazenpaaseitjes om erin te hangen. Niet gekocht maar zo leuk! Wij verstoppen traditioneel eieren bij mijn ouders in de tuin om ze daarna te zoeken. Nu met Apie is dat weer nieuw leven in geblazen want het werd wel een beetje gek een stel dertigers die eitjes zoeken in de tuin

Vent is nu rolgordijnen aan het halen voor de ramen in de badkamers. Wel lekker dan hoeft er niet meer zo'n slordig laken voor het raam als we gaan douchen. Weer een stapje naar een af huis. Lien, hoeveel verhuisdozen moet jij nog? Pff, ik ga echt fles champi opentrekken als de laatste doos weg is, wat een crime!
quote:Pebbles schreef op 12 maart 2008 @ 20:28:

Wind, ik heb je een mailtje gestuurd. Maar ik heb onlangs iets te rigoreus mijn mailbox opgeruimd en was je mailadres kwijt. Heb dus het adres uit de AK genomen.Adres is van de PC en GW had hem al doorgestuurd naar laptopmail en ik heb je net geantwoord. Je hebt dus mail
Nee, ik ken dat boek niet. Ik ga even op Bol.com kijken. Grappig dat ze daar dan ineens over begint, want het is al best lang geleden. Leuk!
Over boeken gesproken... heb weer een nieuw boek nodig. Ben door mijn voorraad heen. Iemand nog goede tip?
Ziet er leuk uit, dat boek.

Wij hebben weer eens Picknick met Taart uit de bieb. Is ook een prentenboek zonder tekst. Ik merk wel dat ik na een dag werken soms geen zin heb om zelf die hele verhalen erbij te verzinnen en alle waarom vragen van Schorrie (waar ik sowieso echt gek van wordt op het moment, de hele hele dag door is het waarom dit, waarom dat) te beantwoorden. Ik probeer er dus steeds onderuit te komen en gewoon lekker Pluk voor te lezen :-)
Ik ben nog steeds in Extreem Luid & Ongelofelijk Dichtbij bezig. Begin het nu een beetje door te krijgen maar het begin vond ik heel vaag.

Heb laatst een boek in 1 dag uitgelezen. Wat niet supergoed maar wel leuk om te lezen. Drift heet het, van een Nederlandse schrijfster. Beetje voor als je relaxed wil lezen zeg maar, en het is ook wel actueel want het lijkt in sommige stukken op het verhaal van Joran vd Sloot.
Over boeken, Morrie heb je ooit nog dat boek gelezen, wat je van mij hebt gekregen?

Wind, ik heb geen boekentips, kom op het moment niet verder dan Nijntje en Pluk.

En ik ben gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Dat jongetje op de voorkant is dus Schorrie :-)

Picknick met taart ken ik dan weer niet.

Nathje, hier ook altijd eieren zoekende kinderen. En volgens mij elk jaar wel een ei wat niet meer tevoorschijn komt

Net even bij moeder van een vriendinnetje van Maxi geweest. Ze kreeg maandag te horen dat ze borstkanker heeft en wordt morgen al geopereerd. Heftig hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven