VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
O, als het zoveel geld is, zou ik gaan verhuizen naar een vrijstaand huis met een groot grasveld er omheen.

Loopbaanadvies zit ik weleens aan te denken. Maar niet nu ik zwanger ben in ieder geval. Ik denk overigens dat ik wat ik doe wel is wat ik leuk vind. Ik twijfel alleen wel over de branche. En nu dus over het bedrijf maar dat kan een keer een missertje zijn geweest waardoor ik nu in de war raak....
En ik wil de maan is Mini's favoriete boek
Hej heeft Nano ook al korte pootjes? Japie ook. Dat vind ik zo'n lief gezicht als hij weer eens zijn broek heeft uitgetrapt en lekker met blote beentjes aan de salontafel staat. Hij heeft de bouw van de mannen in mijn familie: type kabouter

En jij boft zeker Mille! Aap zou ook zijn werk blijven doen maar dan wel iets minder zodat hij meer tijd zou hebben voor Apie en Japie.

En ik zou doen wat ik nu ga doen met vriendin samen. Ik heb er zoveel zin in! We gaan volgende week actielijst maken en in april twee dagen samen weg met een laptop in B&B zitten om ondernemingsplan te schrijven. Werk en plezier gecombineerd!
Ik wil de maan hebben wij ook . Laatst was dat verhaal trouwens ook op tv zag ik. Schorrie zat het helemaal mee te vertellen.
[quote]Mille schreef op 12 maart 2008 @ 21:00:

Da's wel klein ja. Nano draagt shirts maat 80 en broeken 74, hoewel sommige broeken maat 68 ook nog passen. Korte pootjes :-)

Ja, dat is trouwens wel grappig. Zeefje heeft dus wel sommige broeken maat 74, omdat 68 duidelijk te kort is.

Zij heeft dus juist lange benen.

Ze heeft trouwens ook wel shirtjes maat 74 aan, maar dat zijn allemaal oude gekrompen shirtjes die van Zootje zijn geweest.
Ohoh, een smurfenoverkill
Zootje ook 104/110

Zen maat 98.
Grappig, Zeefje en Nano dus echt het omgekeerde, qua bouw.

Leuk Morrie, dat jullie dat boek ook hebben! Toevallig zeg

Maar wel fijn om te horen dat dat i.t.t. boek wat je van Ely hebt geleend wél wordt gelezen

Zo, en nu ben ik echt weg.
Ik wil de maan vind ik zelf ook leuk om te lezen. Apie heeft ook een boek van haar oma gekregen met hele lelijke plaatjes. het gaat over een olifantje dat alleen maar aan het schoonmaken is. Zo suf! Die zou ik eigenlijk per ongeluk heel hoog in de kast moeten leggen maar dat vind ik dan weer sneu, soft als ik ben.

Is vriendin, vriendin die ik denk dat het is Vrolijk? Kreeg vanochtend een mail van haar en ze had het nieuws al gehoord via mannelijke collega. Het gaat dus al weer als een lopend vuurtje...Helpt mij weer om het aan iedereen te moeten vertellen, hou niet van dat soort middelpunt van de belangstelling momenten.
Alleen nog even reageren op Nathje: of ik bof, of ik ben gewoon snel tevreden

Nee hoor, het is het eerste wel. Zou echt geen grote dingen kunnen bedenken die ik anders wil. Tuurlijk zou ik ook een leuke vakantie boeken en een keer flink shoppen, maar dat zijn nou niet bepaald levenswijzigende dingen
Bries heeft maat 74/80 boven en 74 onder.

Maat 68 broeken zijn nu echt te klein!
Nano dragt ook vooral maat 74 broeken hoor Wind. Hij heeft er 2 of 3 die groot vallen die nog maat 68 zijn.

Maar Nano en Bries zijn dus ongeveer even groot denk ik. Scheelt ook maar 2 maanden natuurlijk!
Volgens mij heeft Apie ik wil de maan van ons gekregen :-)

Van andere vriendin/ ex-collega van ons deel 2 en er is nu ook een deel 3, wist je dat?

Yup, vriendin is die vriendin. Wij zijn zaterdag uit eten geweest en mannen lekker laten bomen en wij zaten ook te denken wat we zouden kunnen gaan doen later. Nu vinden we werk wat we doen leuk, maar er is nog zoveel meer wat we leuk vinden, dus kijken wat we samen zouden kunnen doen. Welk nieuws had ze gehoord? Van jou?
Oh leuk, kende deel 2 en 3 helemaal niet. Hoe heten die Vrolijk?

Ik ga nu voor de laatste keer melden dat ik echt weg ben
Wel handig als meisjes lange benen hebben Ely! Boft die Zeef maar mee. Loeder heeft ook lange benen, dus die ook altijd broeken een maatje groter.

Wind, hebben jullie een leuk cadeau in petto voor Bries?
Dág Mille!

~ trap onder je kont ~
Wedden dat Mille er nog is.
Ik wil de maan

Ik wil ergens anders wonen

Ik wil een diamant

quote:vrolijk schreef op 12 maart 2008 @ 21:23:

Wind, hebben jullie een leuk cadeau in petto voor Bries?

Echt heel genant, maar we wisten het écht niet...

GW heeft gisteren een loopauto gekocht. Echt een schattig ding.

Is die vriendin/ex collega die leuke ex collega met dezelfde voorletter als ik. Die andere stomme ex collega vind ik by the way ook echt stom... paar keer meegemaakt nu en wat irritant.
Zo, speciaal voor Mille (eigenlijk voor Mini)

Plaatje trapauto?
Hé weer een leuk idee als verjaardagscadeautje voor Bries!
Die mol wil wel veel
Ik wil het, ik wil het, ik wil het...
quote:Morrie schreef op 12 maart 2008 @ 21:29:

Die mol wil wel veel

Kattenkop, heb je last van je hormonen ofzo?
Ik nok af, krijg meer hoofdpijn van pc dus ga maar iets te doen zoeken waar ik geen hoofdpijn van krijg. Slapen ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven