Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
Veel plezier Maja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hebben jullie op deze pijler ook het topic over zoetzure kip gelezen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ga niet naar Anouk. Ik moet sporten. :-D
Ook leuk, moet ik eik gaan sporten
Wauw de avatar van Angel mooooooi.
Mooi! Alle complimenten gaan naar Scampi!!
Mag ik even met jullie delen wat ik als avondeten op heb? En het is heel toevallig (echt!), maar ik heb dus andijvie met walnoten op.

Deze week had iemand het daarover, volgens mij zelfs in dit topic. Kon het even zo snel niet meer terugvinden en heb de zoekfunctie gebruikt. Zag toen iets staan over walnoten en kaas e.d. Dat laatste heb ik niet gebruikt, maar die walnoten dus wel!
Ik heb met walnoten lopen trollen in het peren-topic! (ssjt).
Wie geeft mij de spreekwoordelijke walnoot onder mijn kont..

Ik moet eigenlijk gaan sporten, maar blijf hier maar zitten
quote:lucretiatox schreef op 08 maart 2012 @ 19:12:

Ik heb met walnoten lopen trollen in het peren-topic! (ssjt).Ik zag het . Maar walnoten met peren is lekker
angel_, computer uit en sporten, vort. Even die innerlijke kleuter niet zijn zin geven.
Ik weet dat het onzin is hoor, maar ik voel me nooit op m'n gemak :(. Idee dat iedereen me uitlacht ofzo:S
*schopt zachtjes Angel naar de sportschool*

Molly, klinkt lekker!
Mwah Scamp, het ging. De aardappels had ik aan laten branden, de andijvie was eigenlijk net te weinig, teveel aardappels uiteindelijk toegevoegd, te koud laten worden omdat ik nog iets anders ging doen.... nee, ben geen keukenheld. Ach, het zit er weer in en zit nu uit te buiken. De hondjes krijgen het restje wat ik niet op kon.
quote:molly74 schreef op 08 maart 2012 @ 19:30:

Mwah Scamp, het ging. De aardappels had ik aan laten branden, de andijvie was eigenlijk net te weinig, teveel aardappels uiteindelijk toegevoegd, te koud laten worden omdat ik nog iets anders ging doen.... nee, ben geen keukenheld. Ach, het zit er weer in en zit nu uit te buiken. De hondjes krijgen het restje wat ik niet op kon. Mijn hondje zit mijn vissticks van mijn bord af te kijken.
Mijn hondje wilde een beetje spaghetti, mar heeft ie niet gehad. Flauw he :P
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 19:25:

Ik weet dat het onzin is hoor, maar ik voel me nooit op m'n gemak :(. Idee dat iedereen me uitlacht ofzo:SJa, dat gevoel ken ik maar al te goed. Ik zit nu bij een lekker kneuterig sportschooltje, dat helpt wel moet ik zeggen. En toch gewoon doen hoor, want die mensen zijn veel te druk met zichzelf bezig om iemand anders uit te lachen.
quote:molly74 schreef op 08 maart 2012 @ 19:30:

Mwah Scamp, het ging. De aardappels had ik aan laten branden, de andijvie was eigenlijk net te weinig, teveel aardappels uiteindelijk toegevoegd, te koud laten worden omdat ik nog iets anders ging doen.... nee, ben geen keukenheld. Ach, het zit er weer in en zit nu uit te buiken. De hondjes krijgen het restje wat ik niet op kon.

Haha, ik ben ook al zo'n keukenprinses (not!). Mijn ideeën zijn vaak best leuk al zeg ik het zelf, maar de uitwerking laat vaak te wensen over. De enige gerechten waar ik zelf echt tevreden over ben zijn mijn soepen, stamppotjes en stoofgerechten.

Vandaag was het trouwens gewoon gekookte aardappelen, doppers en wortelen (niet uit een pot, ik hou er niet van als ik mijn worteltjes met een rietje naar binnen moet zuigen) en een schnitzeltje.
quote:groentsoep2 schreef op 08 maart 2012 @ 19:49:

[...]

Haha, ik ben ook al zo'n keukenprinses (noOt!). Mijn ideeën zijn vaak best leuk al zeg ik het zelf, maar de uitwerking laat vaak te wensen over. De enige gerechten waar ik zelf echt tevreden over ben zijn mijn soepen, stamppotjes en stoofgerechten.

Vandaag was het trouwens gewoon gekookte aardappelen, doppers en wortelen (niet uit een pot, ik hou er niet van als ik mijn worteltjes met een rietje naar binnen moet zuigen) en een schnitzeltje.Tevreden over je soup sans e??
Hahaha, sans e-nrs istie wel lekkerder he ..

Maarrre Ik heb GESPORTT... Sorry voor het geschreeuw, kon het niet laten
Goed zo, Angel.

Ik spot trouwens enkele afvalligen.

Luc en Soep, waar zijn jullie noten gebleven?
angel, yesss, goed hoor. Ik zit in de trein. En nu naar bedje, nootjes tellen.
quote:charlottew88 schreef op 08 maart 2012 @ 18:51:

Scamp dank je wel voor het maken van mijn avatar

Wat een leuke ava's, scampi, ik vind die van jou ook zo leuk, leuker dan die hiervoor.

Charlotte zie ik, heleen vind ik ook zo schattig het kindje op die walnoot.

Ik kan alleen niet lezen bij Maja wat er onder die tekens staat, ligt dat aan mij? Lucr en nog een paar leuke.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:groentsoep2 schreef op 08 maart 2012 @ 17:52:

[...]

Das wel sneu ja. Ben je zelf bij die opnames geweest? Dat Bo ook een rolletje had ?

Nee ben er nog nooit bij geweest, zou ik wel leuk vinden. Heel grappig, Bo heeft heel veel reclames gedaan maar niet voor eten. Mijn kat Floyd heeft wel eens reclame gedaan voor whiskas.

Oh wacht, Bo heeft in een Kro serie Abi gespeeld en 2 afleveringen gingen over eten. De ene aflevering heet Poezenworst en die andere..... zal zo even kijken op uitzendinggemist hoe die aflevering heet.

Erg gelachen toen, Bo moest bij die ene aflevering iets eten, hadden ze eerst aan mij gevraagd wat hij lekker vindt, nou doe maar kip. Hebben ze een cateraar besteld, gooit een stagiare of medewerkster hete rode saus over het eten, nou zie dat je kat maar te laten eten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven