Spannend mailcontact

08-03-2012 21:54 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee,

Ik ben erg gesteld om mail contact met vrouwen te hebben en daar spannende dingen te vertellen.

Is dat wel goed te praten als je een relatie hebt? Voel me best wel schuldig, zeker als je intieme dingen verteld, zonder dat je partner er iets van af weet.
Wat denk je zelf?
voor mij val je dan in de categorie stiekeme rukkers.
wij slapen nooit.
Joh Gelderlander. Wat een andere toon als eerder in het minnaartopic. Vanwaar deze zelfreflectie ineens?
Alles wat je doet wat je partner niet mag zien/weten is niet goed.
Als er niks mis mee was , zou je je dan schuldig voelen en hier komen vragen of het wel normaal is?

Kom op zeg, doe niet zo dom.

Ik zou je het huis uit flikkeren als ik er achterkwam.
Ligt eraan wat voor dingen, ik hou persoonlijk wel van een spannend verhaal. De boeken van Daphne du Maurier zijn bijv. erg goed, of sommige verhalen van Poe. Maar dan moet je natuurlijk wel goed kunnen vertellen.
De vraag stellen is hem beantwoorden?
@kookwekkert: niet mee eens, ik vind dat mijn partner echt wel zijn geheimpjes mag hebben.

@TO, draai het om, zou je het fijn vinden als je partner het zou doen? Of zeg je geen probleem schat, veel plezier met al die oversexte gasten?
Mijn grens ligt bij wat ik mijn partner niet zou "durven" te vertellen. Volgens mij is dat een prima grens om aan te houden, omdat je meestal zelf wel weet wat je partner vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
kan veel schade aanrichten als je partner erachter komt lijkt me, want ze zal je erna niet snel volledig meer vertrouwen.

Dan het vaak alleen maar bergafwaards met een relatie..is het dat echt waard?
quote:eetstokje schreef op 08 maart 2012 @ 22:13:

kan veel schade aanrichten als je partner erachter komt lijkt me, want ze zal je erna niet snel volledig meer vertrouwen.

Dan het vaak alleen maar bergafwaards met een relatie..is het dat echt waard?

Inderdaad, ik spreek uit ervaring.

TO, dat je dit nog moet vragen, hoe clueless kan je zijn.
quote:gelderlander schreef op 08 maart 2012 @ 21:54:

Heee,

Ik ben erg gesteld om mail contact met vrouwen te hebben en daar spannende dingen te vertellen.

Is dat wel goed te praten als je een relatie hebt? Voel me best wel schuldig, zeker als je intieme dingen verteld, zonder dat je partner er iets van af weet.Nou, dan vertel je het haar en dan weet je wat ze er van vindt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alleen als het Duitse vrouwen zijn!
Ligt aan het soort relatie dat je hebt. En wat voor afspraken je hierover gemaakt hebt met je vriendin. Hebben jullie een open / vrije / polyamoreuze relatie? Dan niets aan de hand. Hebben jullie afgesproken dat jullie relatie strikt monogaam is en je op geen enkele manier intiem contact met anderen hebt? Dan ben je fout bezig.

Of stel jezelf anders de vraag wat je zelf zou vinden als het andersom was, dus als je vriendin dit zou doen. Als je dat vervelend zou vinden, moet je jezelf eens afvragen waarom je het zelf wel doet.
... kom je er straks na een stomende, hitsige mailsessie achter dat je mailmaatje tevens je eega is. Zo leer je mekaar ook nog beter kennen :-)
vind het emotionele ontrouw.

waarom vertel je het niet?

hoe zou je het vinden als je partner dit zou doen ?
Not done!

Geen geheimen hebben voor partner, ook al is iets niet héél erg of heel fout, zodra de ander erachter komt, ben je haar/zijn vertrouwen kwijt en dat is echt a big issue, ja.
Nou TO, reageer eens...

Is dat wel goed te praten als je een relatie hebt? Voel me best wel schuldig, zeker als je intieme dingen verteld, zonder dat je partner er iets van af weet.

Wat mij betreft mag jij gerust mailcontact met vrouwen hebben waarbij je sexuele intieme delen uitgebreid verteld, jouw partner hoeft er niets van te weten vind ik.

Lijkt mij heel spannend, zowel voor jou als ook voor mij.

xxx Ahsam
quote:ahsam schreef op 09 maart 2012 @ 02:29:

Wat mij betreft mag jij gerust mailcontact met vrouwen hebben waarbij je sexuele intieme delen uitgebreid verteld, jouw partner hoeft er niets van te weten vind ik.

xxx Ahsam Jij hebt humor Ahsam.
oelala Asham
quote:ahsam schreef op 09 maart 2012 @ 02:29:

xxx AhsamWauw Ahsam, beste reactie !!!! Mail?
quote:luckyjane schreef op 09 maart 2012 @ 00:11:

Nou TO, reageer eens...

nu Jane,

Het lijkt me geen probleem als het alleen maar daar bij blijft. En jij?
quote:brennwert schreef op 08 maart 2012 @ 23:06:

Alleen als het Duitse vrouwen zijn!Duitse vrouwen zijn niet zo van het mailen, dat is wel weer jammer vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven