vrijgezellenfeest

09-03-2012 01:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Mijn grote zus gaat Trouwen en ik en haar vriendinnen willen een super vrijgezellenfeest voor haar regelen. Alleen wat te doen?!

Mijn zus houdt niet van taarten maken of mozaiken oid creatiefs. Ook iets in de trant van paaldansen valt af!;)

Wat hebben jullie voor een tips voor mij? Of wat heb jezelf voor een feest gehad toen je ging trouwen? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes!!

Ps: zal vast een topic hier al over gemaakt zijn maar goed ik kan niet de zoekfunctie gebruiken. Dus aan die opmerking heb ik niets!;)
Heeft ze hobby's of houdt ze van bepaalde muziek? Zou ze een workshop überhaupt niet leuk vinden of alleen koken en knutselen niet? Wil je iets ludieks doen of een dagje/avondje uit?
Gewoon net als de mannen lekker gaan paintballen en daarna flink eten en drinken. Werkt ook perfect voor vrouwen vrijgezellenfeestjes
Met mijn vrijgezellenfeestje zijn we naar een drag-dinner-show in België geweest. Mask'ara. Was erg leuk. Zeker omdat ik zelf (ook?) de schurft heb aan workshopjes en kutopdrachten in een kroegentocht. Ik heb een leuke dag gehad toen.
Maar wat Tijntje zegt had me ook leuk geleken. Alle mannen gaan al-tijd paintballen of karten. Waarom de vrouwen niet?
Een high tea gecombineerd met een soort van Tupper ware party, maar dan met seksspeeltjes, erg leuk kan ik je vertellen.

Een Horror - Dinner show, eten en een horror tocht, ook erg leuk, maar als er zwangere vrouwen zijn, dan schijnt dat niet te mogen.

Ski les op een indoor ski baan.

Disco bowlen

Paintballen / Karten

Daarna wat eten en lekker stappen.
Voor een vriendin hebben we eens een makeup/fotoworkshop gedaan!

Erg leuk, we moesten allemaal 2 kledingstukken meenemen om aan te doen voor de foto en werden allemaal apart en met de groep gefotografeerd. Er was tussendoor een heerlijke lunch met kleine hapjes, chocolafondue, etc.

Dit was in Amsterdam, daarna naar de dam, want toevallig trad Alain Clarke op!
Ik heb een keer een vrijgezellenfeestje georganiseerd waarbij we gingen kanoen en daarna over allemaal hindernissen de weilanden door en sloten over, was een heerlijke lunch bij. Kan even niet op de plaatsnaam komen.
Ik lees mee!

Mijn beste vriendin gaat trouwen in mei en ik ben getuige

Wil een leuk vrijgezellenfeestje voor haar organiseren maar geen idee waar te beginnen..

(het wordt kleinschalig en ze drinkt niet)
quote:Tijntje schreef op 09 maart 2012 @ 02:01:

Gewoon net als de mannen lekker gaan paintballen en daarna flink eten en drinken. Werkt ook perfect voor vrouwen vrijgezellenfeestjesKlinkt in elk geval n stuk leuker dan al die suffe truttige workshops die vrouwen meestal doen.
Bij mij gingen we een cocktail workshop doen, en daarna tapas eten in het park (picknick)
*
quote:

Tijntje schreef op 09 maart 2012 @ 02:01:

Gewoon net als de mannen lekker gaan paintballen en daarna flink eten en drinken. Werkt ook perfect voor vrouwen vrijgezellenfeestjes

Eens! En dan naar een striptent voor een lapdance.
Wij hebben een vrijgezellenfeest gehad in Artis.. JE kon daar rondleidingen achter de schermen boeken (gewoon bellen naar Artis) dat was echt ontzettend leuk !

Daarna hebben we een rondvaart en dinner cruise gedaan in Amsterdam...

De as bruid hield ook niet van kroegen, zuipen, crea bea etc.. Dit vond ze enorm leuk..
O en mijn eigen vrijgezellenfeest bestond uit een etentje.. er is niets georganiseerd .. ik ben met 3 vrienden wezen eten.. Ik weet niet waarom niet eigenlijk.. Daar heb ik me destijds niet mee beziggehouden.. vond het ook niet zo nodig..
Relax momentje; massageparty of wellnessparty
Wat iemand al zei, een high tea. Of ik zou een wijnproeverij met hapjes leuk vinden. Of een dagje dierentuin of pretpark.

Als iedereen het leuk vindt anders een museum of naar de Hortus botanicus. Een rondvaarttocht met diner is leuk.

Ja zoveel, het is maar waar iedereen van houdt. Dat kunnen wij niet echt inschatten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:opgoedgeluk schreef op 09 maart 2012 @ 08:02:

Relax momentje; massageparty of wellnessparty

Ook een leuk idee.

Ps, heb je toevallig aan dat tv programma meegedaan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kunnen we niet 1 topic maken met daarin alle opties en ideeën voor vrijgezellenfeestjes??
paintballen

drag-dinner-show in België

karten

massageparty

wellnessparty

high tea.

wijnproeverij met hapjes l

dagje dierentuin

pretpark.

museum

Hortus botanicus

rondvaarttocht met diner

cocktail workshop

tapas eten in het park

picknick

makeup/fotoworkshop

Een high tea gecombineerd met een seksspeeltjes party

Een Horror - Dinner show

Ski les op een indoor ski baan.

Disco bowlen

Paintballen / Karten

Wie biedt meer?
Met mijn vrijgezellenfeest deden we gewoon 'niks'. Ik werd vreselijk overvallen doordat ineens al mijn vriendinnen op de stoep stonden, iedereen had wat lekkers meegenomen waardoor we een zalige high tea hadden (er waren twee borstvoedende vrouwen en één zwangere bij, dus geen alcohol), iedereen had nog een klein kadootje voor mij en we hebben een paar uur in de tuin zitten lachen en kletsen, was helemaal goed.

Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...
quote:Kastanjez schreef op 09 maart 2012 @ 08:14:

Met mijn vrijgezellenfeest deden we gewoon 'niks'. Ik werd vreselijk overvallen doordat ineens al mijn vriendinnen op de stoep stonden, iedereen had wat lekkers meegenomen waardoor we een zalige high tea hadden (er waren twee borstvoedende vrouwen en één zwangere bij, dus geen alcohol), iedereen had nog een klein kadootje voor mij en we hebben een paar uur in de tuin zitten lachen en kletsen, was helemaal goed.

Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...>>>> klinkt als mijn ideale vrijgezellenfeest!
Ik ben ooit op een vrijgezellenfeestje wezen survivallen. Was echt heel leuk, de vriendinnen van de bruid waren allemaal gruwelijk fanatiek dus het werden echt wedstrijdjes.

En ik ben ooit een keer een heel weekend weg geweest, de bruid had nogal veel internationale vriendinnen die een heel weekend over kwamen dus hebben we een huisje gehuurd en hebben we gegourmet (typisch Nederlands) zijn we de buurt gaan verkennen en hebben we heel veel spelletjes gedaan. Was echt een leuk weekend!
quote:Kastanjez schreef op 09 maart 2012 @ 08:14:

Ik houd er namelijk niet van als iedereen een kleine 100 euro of meer neer moet leggen omdat er zo nodig een 'te gek gaaf' vrijgezellenfeest gehouden moet worden...ehhh, waarom kon de rest dan niet drinken omdat er 'n paar geen alcohol wilden?
quote:elninjoo schreef op 09 maart 2012 @ 08:35:

[...]

ehhh, waarom kon de rest dan niet drinken omdat er 'n paar geen alcohol wilden?Dat had best gekund. Maar ik drink sowieso al helemaal niet, en bij een high tea mis je de alcohol niet echt, vandaar dat ik het erbij schreef, het was goed gekozen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven