vrijgezellenfeest
vrijdag 9 maart 2012 om 01:48
Hallo!!
Mijn grote zus gaat Trouwen en ik en haar vriendinnen willen een super vrijgezellenfeest voor haar regelen. Alleen wat te doen?!
Mijn zus houdt niet van taarten maken of mozaiken oid creatiefs. Ook iets in de trant van paaldansen valt af!;)
Wat hebben jullie voor een tips voor mij? Of wat heb jezelf voor een feest gehad toen je ging trouwen? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes!!
Ps: zal vast een topic hier al over gemaakt zijn maar goed ik kan niet de zoekfunctie gebruiken. Dus aan die opmerking heb ik niets!;)
Mijn grote zus gaat Trouwen en ik en haar vriendinnen willen een super vrijgezellenfeest voor haar regelen. Alleen wat te doen?!
Mijn zus houdt niet van taarten maken of mozaiken oid creatiefs. Ook iets in de trant van paaldansen valt af!;)
Wat hebben jullie voor een tips voor mij? Of wat heb jezelf voor een feest gehad toen je ging trouwen? Ik ben erg benieuwd!
Groetjes!!
Ps: zal vast een topic hier al over gemaakt zijn maar goed ik kan niet de zoekfunctie gebruiken. Dus aan die opmerking heb ik niets!;)
vrijdag 9 maart 2012 om 08:49
quote:Kastanjez schreef op 09 maart 2012 @ 08:44:
[...]
Dat had best gekund. Maar ik drink sowieso al helemaal niet, en bij een high tea mis je de alcohol niet echt, vandaar dat ik het erbij schreef, het was goed gekozen.haha, hier gaat de cava gewoon open bij de hapjes, laat de thee maar achterwege!
[...]
Dat had best gekund. Maar ik drink sowieso al helemaal niet, en bij een high tea mis je de alcohol niet echt, vandaar dat ik het erbij schreef, het was goed gekozen.haha, hier gaat de cava gewoon open bij de hapjes, laat de thee maar achterwege!
vrijdag 9 maart 2012 om 08:51
Je kan een puzzeltocht doen in het centrum van Amsterdam.
Mij lijkt een kijkje achter de schermen van Artis trouwens ook geweldig!
Ik vind idd wel dat sommige feesten wel heel veel geld kosten. Mijn man heeft binnenkort een feest waarbij ze een weekend naar het buitenland gaan, met hotel eten en drinken enz. En dat terwijl we net wilden gaan bezuinigen.....
Mij lijkt een kijkje achter de schermen van Artis trouwens ook geweldig!
Ik vind idd wel dat sommige feesten wel heel veel geld kosten. Mijn man heeft binnenkort een feest waarbij ze een weekend naar het buitenland gaan, met hotel eten en drinken enz. En dat terwijl we net wilden gaan bezuinigen.....
vrijdag 9 maart 2012 om 08:57
Ik ga binnenkort trouwen en heb, control freak dat ik ben, mijn vriendinnen al met klem verteld dat ik een vrijgezellenfeest best leuk vind, maar dat ik dan net als Kastanjez gewoon "niks" wil doen. Geen workshops, geen uitjes waar ik normaal ook niet naartoe zou gaan, geen striptease of paaldans gebeuren, geen stripper.
Gewoon mijn vriendinnen, wat hapjes en wat drankjes en dat vind ik meer dan genoeg. Waarom moet het altijd van die genante of tuttige onzin zijn?
Gewoon mijn vriendinnen, wat hapjes en wat drankjes en dat vind ik meer dan genoeg. Waarom moet het altijd van die genante of tuttige onzin zijn?
Am Yisrael Chai!
vrijdag 9 maart 2012 om 09:00
En als ik eerlijk ben krijg ik ook liever gewoon ouderwets leuke cadeautjes dan dat mijn vriendinnen voor veel geld me ergens mee naar toe slepen waar ik toch geen zak aan vind. Ik zat laatst een film over trouwen te kijken en toen was ik helemaal jaloers op die bridal shower, dat leek me nou zo leuk, dat al je vriendinnen lekker bij elkaar zijn en dat jij dan allemaal leuke pakjes met ondergoed en dat soort dingen krijgt. Dus ik hoop dat mijn vriendinnen dat gaan doen.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 9 maart 2012 om 09:20
vrijdag 9 maart 2012 om 12:30
quote:deveraj schreef op 09 maart 2012 @ 09:07:
ik en mijn vriendin maar die zit nu in thailand runnen een massagepraktijk natuurlijk heel leuk om een massage workshop te doen; of je laten masseren!Sure.... nog een wonder dat je er geen site bij vermeld hebt maar dat je je wel hiervoor het aangemeld. DD.
ik en mijn vriendin maar die zit nu in thailand runnen een massagepraktijk natuurlijk heel leuk om een massage workshop te doen; of je laten masseren!Sure.... nog een wonder dat je er geen site bij vermeld hebt maar dat je je wel hiervoor het aangemeld. DD.
donderdag 15 maart 2012 om 21:56
Ik werd ontvoerd naar Amsterdam (woont een vriendin van me) en daar hebben we een high tea workshop gedaan (en daarna heerlijk in het zonnetje opgegeten). Daarna een tochtje met een bootje door de Amsterdamse grachten en 's avonds hebben we gegourmet en foute spelletjes gespeeld (Droomtelefoon en het Bruiloftsspel). De volgende ochtend gezellig ontbeten en toen weer naar huis.
Ik vond het een super vrijgezellenfeestje. Het mooie weer maakte het natuurlijk ook erg plezierig!!
Een week later had ik het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzus en tegenvaller daar vond ik dat moeder en schoonmoeder mee waren...
Ik vond het een super vrijgezellenfeestje. Het mooie weer maakte het natuurlijk ook erg plezierig!!
Een week later had ik het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzus en tegenvaller daar vond ik dat moeder en schoonmoeder mee waren...