Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
vrijdag 9 maart 2012 om 18:54
Dat is lief gezegd Iddan. Ik houd mezelf wel voor dat ik alles heb geprobeerd maar het is natuurlijk niet goed te praten. Ik zou dolgraag willen dat het anders kon. Ik ben echter veel gelukkiger nu. Soms moet je aan jezelf denken he. Ik houd me ook voor dat ik mijn minnaar heel erg happy maak en hij mij. Zeggen we ook regelmatig tegen elkaar hoor, hij is een lot uit de loterij. We denken hier zo hetzelfde over dat het vertrouwd is.
vrijdag 9 maart 2012 om 20:05

vrijdag 9 maart 2012 om 20:33
quote:mrsLucky schreef op 09 maart 2012 @ 20:13:
@angel hoe is het eigenlijk met jouw minnaar? Is hij nig in the picture? Volgens mij heb jij het record van langstlopende minaarrelatie verbroken
We zijn even een poosje "uit elkaar" geweest om verschillende redenen,voornamelijk omdat ik dingen op de rails moest trekken en om prive redenen.
Nu alles rustig en op zijn tijd van elkaar genieten
Heb ik een record wat betreft minnaarrelatie,is dat zo?
@angel hoe is het eigenlijk met jouw minnaar? Is hij nig in the picture? Volgens mij heb jij het record van langstlopende minaarrelatie verbroken

We zijn even een poosje "uit elkaar" geweest om verschillende redenen,voornamelijk omdat ik dingen op de rails moest trekken en om prive redenen.
Nu alles rustig en op zijn tijd van elkaar genieten
Heb ik een record wat betreft minnaarrelatie,is dat zo?