Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
tjonge wat een bende op mijn farm !!!!

elke keer als er een beest klaar is haal ik die weg en doe er akkertjes op met andere gewassen, denk dat ik morgen avond de boel pas weer op orde heb.
Ik dacht vanmiddag nog dat 22000 te doen is, heb er nu pas 200 van elk!
Azur, morgen kom je een heel eind verder, dat lukt je heus wel hoor..... opeens gaat het heel hard, echt waar..
Mensenlief wat ben ik BlonT. Ik begreep het ook maar niet met die slingers. Dus ik had netjes eerst mijn lading bloemen ingeleverd en dacht nu kan ik de slingers inleveren. Had ik dus niet moeten doen.

Nou ja, het gaat wel heel lekker, voor het eerst kan ik wel zeggen. Ik heb al een paar vakjes ingeleverd.
Geoogst en weer gezaaid. Nu even tijd om te douchen.

Als je nu alleen maar lelietjes van dalen doet, dan verhoog je alleen maar je EP. Eigenlijk wil ik dat ook, die BD kunnen me minder schelen. Ik wil zo vlug mogelijk naar level 64 want heb gezien dat ik dan via een quest aan de benodigde TG kan komen voor het ppj-recept.

Lijkt het jullie een goed idee om geen seringen te verbouwen?

Veel succes en plezier iedereen vandaag.
Rose???? Ben jij echt midden in de nacht opgestaan?
Nee ik ben niet speciaal opgestaan om te oogsten. Maar ik was toevallig wakker en kon niet meer slapen. En toen ben ik maar gaan boerinnen. Zit nu klaar voor de tweede keer vanmorgen, maar ik zag dat ik nog een half uur moet wachten.
Haha Rose, dat had ik ook vannacht rond 5u. Ik weet nog dat ik dacht 'zal ik...', maar blijkbaar heb ik me ongedraaid en ben ik er niet uitgegaan, aan mijn akkers te zien.
azurblauw, heb je de beesten weggehaald zodat je zoveel mogelijk bloementjes kan zaaien per keer ?? Als je genoeg bloementjes hebt voor alle velden gaat het hard hoor.
Ik vind het ook best hard gaan hoor! Ik heb op 4 velden kleine akkertjes en in combinatie met wac kon ik vanochtend voor beide gewassen al 3 vakken inleveren en mijn velden weer inzaaien...
Stallen zijn bijna allemaal weg, alleen nog een paar melkstallen. Straks voor de 2e keer oogsten vandaag. Heb de jam ingezet die ik van jullie gekregen heb. Ben benieuwd.
Azur, volgens mij krijg je bij de vierde inlevering van de slingers pompoenjam, maar nu kan ik er niet achter komen, of dat het recept is of alleen een jammetje.

Zodra ik meer weet, zal ik je het laten weten, zou toch wel leuk zijn hè?
Had ik al gezien, maar is volgens mij alleen een jammetje. Er is wel een recept voor iets van de bakkerij te winnen geloof ik.
Op het forum hebben ze het steeds over fase 2 wat zouden ze daarmee bedoelen?
Goedemorgen nachtbrakers!

Het gaat best hard als je alle velden inzaaid. Ik gebruik geen wac maar ik heb al wel twee delen ingeleverd.

Rose, ik denk dat er na dit event nog een deel twee komt?
quote:Rosetrea schreef op 10 maart 2012 @ 09:33:

Op het forum hebben ze het steeds over fase 2 wat zouden ze daarmee bedoelen?Dit event heet Hongarije landevent deel 1, dus ik ga ervan uit dat er een deel 2 komt. Kom maar op!!!
Klopt, maar het zijn wel speculaasjes, maar er komt echt wel een deel 2.

En voor dat 2de deel schijn je die chocosaus nodig te hebben, dus je kan er het beste maar niet te veel van gebruiken.....

@Azur, het is inderdaad alleen een jammetje, echt jammer!
Hey Azuur, ik stuur je een jammetje!

Ik krijg te weinig chocosaus om er echt profijt van te hebben op kleine veldjes. Ik zal ze bewaren.
Dank je Tindin. Ga vlug kijken.
Ik heb je helaas al een suiker gestuurd. Toen kon ik geen ppj sturen. Morgen weer.
Zou fijn zijn Rose.

Ik heb ong. 1200 bloemen per oogst nu. Mét de ppj. En vandaag al 4x geoogst. Vanavond nog 2x. Doe voorlopig alleen maar de lelietjes. Als ik die afkrijg ga ik de seringen doen.

De eersten van jullie zullen het eind al wel in zicht hebben? Want met 2000 bloemen per keer gaat het écht snel.
oohhh jullie gaan nu al zo hard! heb de hele dag gewerkt, net weer geoogst. Ik heb nu eindelijk al mijn velden vol staan, dus er zit schot in. Nog niets kunnen inleveren.
Deze is toch wel te doen meiden,

Ik heb nog wat uien die niet klaar zijn maar morgen vroeg kan ik alles met bloemen zetten, dan gaat het snel. Voor de nacht maar iets er in zetten wat je met die quest nodig hebt. Suikerbiet en broccoli, knoflook , uien , allemaal dingen die een poos duren en je hebt er best een boel van nodig
hè een buurtje geleveld gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven