Intiem scheren

11-03-2012 13:03 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mooie buitenweer komt er alweer aardig aan ....... dus tijd voor het scheren van oksels benen en poes ik scheer graag mijn vriendin, maar hoor dat veel meiden/vrouwen zich niet graag door een ander laten scheren? Waarom niet?
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:29:

Leuke eerste date lieffie, inspecteren van ballen! Weer eens wat anders geijkte tapas eten en dan naar de film.

wie zegt dat het mijn eerste date is ?

Het gaat hier om mijn SV
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:33:

Hengelen mag niet.hengelen naar ...... heb nooit geduld met vissen vis dus nooit
Poes?

kalepoes

Arm beest...
Ik denk Ggijs, dat we misschien met een leeftijdverschil te maken hebben.

Ik denk dat 30- het scheren niet ziet zitten, en dat bijv. 35+ het wel leuk vindt.
lieffie, ik kreeg de indruk dat het een first date was, excusez le mot
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 13:39:

Ik denk dat 30- het scheren niet ziet zitten, en dat bijv. 35+ het wel leuk vindt.En waar blijf ik dan, in de categorie 30-35..?
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 13:40:

lieffie, ik kreeg de indruk dat het een first date was, excusez le mot
quote:BrightEyes80 schreef op 11 maart 2012 @ 13:41:

[...]

En waar blijf ik dan, in de categorie 30-35..?

ik wist dat die die er aan zat te komen! :-)

die weten het nog niet, wahahaha, lekker of niet lekker
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 13:39:

Ik denk dat 30- het scheren niet ziet zitten, en dat bijv. 35+ het wel leuk vindt.ik heb andere ervaringen ook met ''jonge'' vrouwen, maar gaat vooral om vertrouwen en neeeeeeee niet meteen om sex!
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 13:42:

[...]

die weten het nog niet, wahahaha, lekker of niet lekker

Neuh, ik ben er wel uit voor mezelf hoor.
quote:BrightEyes80 schreef op 11 maart 2012 @ 13:47:

[...]

Neuh, ik ben er wel uit voor mezelf hoor.vertel ..... ook de uitzondering op de regel en geen kuddedier
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 13:42:

[...]

die weten het nog niet, wahahaha, lekker of niet lekkerIk val in die categorie, maar ik ben er wel uit hoor. Ik doe het zelf wel.
Ik vind mezelf scheren een noodzakelijk kwaad. net weer onder de douche alles keurig bijgewerkt. Ik heb daar absoluut geen seksuele gevoelens bij. Mijn ex wilde het inderdaad wel eens doen bij mij. Ik lag dan min of meer verkrampt, stel dat hij zou uitschieten...nee, niks opwinding!
Het jammere van dat mijn relatie onlangs is gestopt, is dat hij me niet meer kan/zal scheren. Zo secuur lukt het mezelf nauwelijks en door nekklachten is voor mij zelf doen al wat lastiger. Bovendien is het aangename vervolg er ook niet meer !
quote:thee schreef op 11 maart 2012 @ 13:59:

Het jammere van dat mijn relatie onlangs is gestopt, is dat hij me niet meer kan/zal scheren. Zo secuur lukt het mezelf nauwelijks en door nekklachten is voor mij zelf doen al wat lastiger. Bovendien is het aangename vervolg er ook niet meer !een mooi klusje voor een SV, die komt scheren!
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 14:02:

[...]

een mooi klusje voor een SV, die komt scheren!I know. Maar moet nog even niet denken aan een SV/iemand anders.
quote:Nammma schreef op 11 maart 2012 @ 13:58:

Ik vind mezelf scheren een noodzakelijk kwaad. net weer onder de douche alles keurig bijgewerkt. Ik heb daar absoluut geen seksuele gevoelens bij. Mijn ex wilde het inderdaad wel eens doen bij mij. Ik lag dan min of meer verkrampt, stel dat hij zou uitschieten...nee, niks opwinding!niet/nooit liggend .... gewoon onder de douche of met een been op de badrand ...... strak trekken en scheren maar
Wat heeft persoonlijke verzorging, waar scheren onder valt, met mooi weer te maken?

Zelfs al vriest m'n klit er bijna af, dan nog wil ik er geen haren omheen hebben.

Scheren doe je toch gewoon het hele jaar door? Of zijn er echt vrouwen die alleen bij mooi weer hun benen en oksels scheren?
quote:nymphetamine schreef op 11 maart 2012 @ 14:22:

Wat heeft persoonlijke verzorging, waar scheren onder valt, met mooi weer te maken?

Zelfs al vriest m'n klit er bijna af, dan nog wil ik er geen haren omheen hebben.kijk een meid met ''ballen'' !!!
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 14:23:

[...]

kijk een meid met ''ballen'' !!!

´Vrouw met tieten´ voor u.

Een zelfstandige vrouw ook nog, dat scheren doe ik mooi zelf.
quote:nymphetamine schreef op 11 maart 2012 @ 14:22:

Zelfs al vriest m'n klit er bijna af, dan nog wil ik er geen haren omheen hebben.

Scheren doe je toch gewoon het hele jaar door? Of zijn er echt vrouwen die alleen bij mooi weer hun benen en oksels scheren?Ja hoor, die zijn er. Ik hoor daar niet bij, maar ken er genoeg!
ja lekker met je been op een gladde badrand , langzaam voelen hoe je been weglijdt terwijl hij net bij je klitje is met een vlijmscherp scheermesje. En dat scheermesje heeft natuurlijk niet 1 mesje maar wel 5 zodat het zich goed kan ingraven
quote:nymphetamine schreef op 11 maart 2012 @ 14:25:

[...]

´Vrouw met tieten´ voor u.

Een zelfstandige vrouw ook nog, dat scheren doe ik mooi zelf.... niet ook nog ..... vrouw van de tijd gewoon!
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 14:30:

ja lekker met je been op een gladde badrand , langzaam voelen hoe je been weglijdt terwijl hij net bij je klitje is met een vlijmscherp scheermesje. En dat scheermesje heeft natuurlijk niet 1 mesje maar wel 5 zodat het zich goed kan ingraven zit er haar op je klit ( en tanden ) dan??? blijft eerst haar wassen etc. en dan pas ( laten ) scheren
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 13:26:

idd veel oefenen :-) Ik heb nu geen vaste partner meer, maar ik heb zaterdag een date, en die heeft al gezegd graag geschoren te willen worden, omdat hij het zelf niet goed kan. Dus ik ga aan de bak ! :-)))))

Het scheren heeft overigens niets met buitenweer te maken. Ik ben graag door het hele jaar heen fris en fruitig, en dat wil ik ook graag van mijn partner.Je wilt dat een man zijn schaamhaar scheert??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven