Seksobject

11-03-2012 12:33 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op het forum maar wel al een hoop mee gelezen. Nu toch maar even zelf een berichtje plaatsen. Ik zit namelijk met het volgende.

Ik ben nogal een flirt. Jong of oud maakt niks uit. Nu is daar op zich niks mis mee natuurlijk. Maar als ik vervolgens een iets serieuzere kant op wil gaan haken mannen af.

Het flirtten zit gewoon in mn karakter maar heeft iemand een tip voor mij (wellicht de gouden) om toch wat serieuzer over te komen.

Alvast bedankt!
Waarom deze topictitel?

Je flirt dus graag (ik ook), maar duik je ook meteen met iedereen het bed in?
[quote]chanel20 schreef op 11 maart 2012 @ 12:53:

Onzekerheid zal het niet aan liggen. Krijg voldoende aandacht van het mannelijke en vrouwelijke schoon. Ik wil gewoon serieuzer genomen worden. Ik ben van mezelf nou eenmaal een flapuit en een nogal aanwezig persoon. Maar nu is het tijd om daar een beetje balans in te vinden. En tuurlijk beter een seks object dan dat er helemaal niet ongekeken word.[/quote]

Dit zijn wel twee uitersten.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 maart 2012 @ 14:41:

Waarom deze topictitel?

Je flirt dus graag (ik ook), maar duik je ook meteen met iedereen het bed in?

Dat inderdaad ja. Met flirten is helemaal niks mis, daar moet je juist lekker van genieten. Maar ik vind wel dat je het met mate moet doen. Ik flirt alleen met de mensen die ik echt leuk vind. Het hoeft ook niet gelijk seksueel getint te zijn, het kan ook gewoon grappig zijn.

Ik heb een collega en zij is wel iemand die altijd met iedere man flirt is. Ze maakt geen enkel onderscheid, zelfs met de grootste droplul flirt ze nog. En ja hoor, daar gaat ze weer. Inmiddels is het gewoon het lachwekkend. Alsof ze niet op een normale manier met mannen kan praten, maar iedere keer weer bevestiging zoekt dat ze leuk is dmv het flirten.
quote:chanel20 schreef op 11 maart 2012 @ 12:53:

Onzekerheid zal het niet aan liggen. Krijg voldoende aandacht van het mannelijke en vrouwelijke schoon. Ik wil gewoon serieuzer genomen worden. Ik ben van mezelf nou eenmaal een flapuit en een nogal aanwezig persoon. Maar nu is het tijd om daar een beetje balans in te vinden. En tuurlijk beter een seks object dan dat er helemaal niet ongekeken word.

Misschien zien anderen je enkel op die manier; Als flirterige flapuit die nogal aanwezig is, en zichzelf als seksobject presenteert. Niet iedereen valt daar op.

Ik denk dat het aan je gedrag ligt, als er nooit iemand een langdurende relatie met je wil aangaan. En je gedrag kun je veranderen.
Moraal van het verhaal: je wilt serieus...genomen worden.

TO, wat wil je nu echt eigenlijk?

(klein beetje sarcasme-modus)
quote:mrunperfect schreef op 11 maart 2012 @ 21:19:

Moraal van het verhaal: je wilt serieus...genomen worden.

TO, wat wil je nu echt eigenlijk?

(klein beetje sarcasme-modus)

Zeker de rest van de reacties niet gelezen?

* geen sarcasme-modus aan *
Ik houd nu eenmaal van de overtreffende trap... Sorry
Volgt er ook vaak een wip uit het flirten?
Flirten wil geleerd zijn, en waarschijnlijk heb je zelf geen gevoel voor subtiliteit. Dat jij je een sexobject voelt zegt toch al heel veel, vind je niet?
hoi schatje, ik ben norron en ben een beetje bleu. kiele kiele

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven