Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:_lupine_ schreef op 11 maart 2012 @ 17:36:

Ik snap je wel hoor Amand. Ik denk ook dat het vrijwel onmogelijk is een gelijkwaardige relatie te hebben met zoveel leeftijdsverschil.

Ik weet ook niet of jij stijf bent. Dat beeld heb je in ieder geval wel van jezelf, je schreef ook eerder dat je eigenlijk de jonge blaadjes niet aan durft te spreken in de kroeg.

Ik denk inderdaad dat het een beetje viezig kan zijn. Van de week zag ik het nog: zo'n man van een jaar of vijftig zat overduidelijk te geilen om een (dronken) meisje van zeg twintig jaar. Daar word ik dus echt wel een beetje onpasselijk van. Maar iemand van bijvoorbeels 41 kan best een meisje van 28 versieren hoor, zeker als het alleen om seks gaat.

Tussen het twintigste en het dertigste levensjaar van een vrouw gebeurt er heel veel. Ze gaat van meisje naar vrouw en wordt emotioneel volwassen.

Eens.

Er zullen ongetwijfeld meisjes vrouwen van 20 zijn die volwassen zijn, maar die moet je met een lampje zoeken.

Tegen de 30 hebben ze veel meer levenservaring.

20 jaar leeftijdsverschil op oudere leeftijd is anders. Een vrouw van 40 heeft ook levenservaring en kan dus best een relatie hebben met een man van 60. Alhoewel de man dan toch vaak denkt dat hij te oud voor haar is...
Alle reacties Link kopieren
Ja ho even. Jij hebt allemaal ideeën over hoe 'wij' in elkaar zitten. Je vraagt advies, maar wel binnen een uitgangspunt van 'ik denk dat ik dit niet kan' en dan denk ik: 'lieve schat, prima, maar dit soort aannames kosten me precies de energie die ik hoop niet kwijt te raken aan een leuke oudere man. Terwijl je verder hartstikke leuk en aantrekkelijk klinkt en kennelijk gewild bent bij vrouwen, dus daar zit het hem dan niet in . Ik ben (maar elk LJB zal anders zijn) ontzettend allergisch voor aannames en oordelen over nieuwe, onbekende en unieke (want elke ervaring is anders) zaken. Neemt niet weg dat ik je met alle liefde een fijne neuqpartij met een LJB gun hoor!
quote:Fiorah schreef op 11 maart 2012 @ 17:42:

en dan denk ik: 'lieve schat, prima, maar dit soort aannames kosten me precies de energie die ik hoop niet kwijt te raken aan een leuke oudere man.

Daarom gooi ik dit op het Viva forum, waar jij en al die andere geweldige vrouwen mij haarfijn op een LCD-scherm uit de doeken doen, wat me irl punten kost

I luv you all, had ik dat al gezegd vandaag?
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 17:46:

[...]

I luv you all, had ik dat al gezegd vandaag? Och Amand, wat ben je toch schattig. (en doorzichtig)
quote:datdus schreef op 11 maart 2012 @ 17:49:

[...]

Och Amand, wat ben je toch schattig. (en doorzichtig)En jij in het bijzonder, datdus
Amand, waarom ga je niet voor een volwaardige relatie met een vrouw uit je eigen leeftijdscategorie? Misschien heb je dat al uitgelegd hoor. Vluchtige contacten kunnen tijdelijk voldoening geven (zeker met een jogn blaadje), maar je wilt op je 45e toch niet nog alleen zijn..
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 17:50:

[...]

En jij in het bijzonder, datdus
quote:missverrektekoekwaus schreef op 11 maart 2012 @ 17:51:

Amand, waarom ga je niet voor een volwaardige relatie met een vrouw uit je eigen leeftijdscategorie? Misschien heb je dat al uitgelegd hoor. Vluchtige contacten kunnen tijdelijk voldoening geven (zeker met een jogn blaadje), maar je wilt op je 45e toch niet nog alleen zijn..Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
quote:datdus schreef op 11 maart 2012 @ 17:53:

[...]

Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten?Amand geeft zelf aan dat een relatie met een veel jonger iemand geen optie is, omdat hij een dergelijke relatie niet volwaardig vindt. Hij wil alleen seks met dat blaadje, geen boom opzetten.
Okay. Nou, waar je bij mij punten op zou verliezen is het 'moeilijk doen' over dingen die er helemaal nog niet zijn op basis van aannames en oordelen... En waar je bonuspunten mee scoort is het open, kwetsbaar opstellen en vragen stellen. Dus als je nou nog een beetje charmant bent en wat van die vooroordelen loslaat...
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 17:46:

[...]

Daarom gooi ik dit op het Viva forum, waar jij en al die andere geweldige vrouwen mij haarfijn op een LCD-scherm uit de doeken doen, wat me irl punten kost

I luv you all, had ik dat al gezegd vandaag? En toch vind ik je leuk!
Ongecompliceerde sex met een LJB hoeft de 'zoektocht' naar een volwaardige relatie m.i. niet in de weg te staan. Dat kan naast elkaar blijven lopen.
quote:Fiorah schreef op 11 maart 2012 @ 17:56:

Okay. Nou, waar je bij mij punten op zou verliezen is het 'moeilijk doen' over dingen die er helemaal nog niet zijn op basis van aannames en oordelen... En waar je bonuspunten mee scoort is het open, kwetsbaar opstellen en vragen stellen. Dus als je nou nog een beetje charmant bent en wat van die vooroordelen loslaat... Vergeet ook die 20cm niet hè
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:03:

Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?

Nooit jong blaadje zeggen!

Als ik een ouder vriendje zou hebben en hij noemt mij jong blaadje dan zou ik er gelijk klaar mee zijn.

Mn vriendje nu is jonger ,ik zie het al voor me dat ik hem jong blaadje zou noemen :puke:
quote:datdus schreef op 11 maart 2012 @ 17:58:

Ongecompliceerde sex met een LJB hoeft de 'zoektocht' naar een volwaardige relatie m.i. niet in de weg te staan. Dat kan naast elkaar blijven lopen.O, dat bedoel je. Dat ben ik wel met je eens, al zou je voor mij geen potentieel relatiemateriaal zijn als je reelmatig jonge meiden probeert te versieren puur voor sex.
quote:nikki_28 schreef op 11 maart 2012 @ 17:59:

[...]

Nooit jong blaadje zeggen!

Als ik een ouder vriendje zou hebben en hij noemt mij jong blaadje dan zou ik er gelijk klaar mee zijn.

Amand is een oude wijze man hoor . Dit heeft hij zelf ongetwijfeld ook bedacht...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 maart 2012 @ 18:02:

[...]

Amand is een oude wijze man hoor . Dit heeft hij zelf ongetwijfeld ook bedacht...*proest*
20km van wat? ;)

En al die aaaaaannames... Wie het zei weet ik niet meer, maar WAAROM zou A. of wie dan ook niet op zijn 45e nog alleen willen zijn? Sommige mensen willen dat wel! En je kunt ook eerst een vluchtig contract aangaan, of meerdere, en dan een relatie opbouwen. Met dezelfde, of met een ander...
quote:missverrektekoekwaus schreef op 11 maart 2012 @ 18:01:

[...]

O, dat bedoel je. Dat ben ik wel met je eens, al zou je voor mij geen potentieel relatiemateriaal zijn als je reelmatig jonge meiden probeert te versieren puur voor sex.Nee, dat vind ik ook wel reëel. Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat zouden aanmoedigen.
quote:Fiorah schreef op 11 maart 2012 @ 18:03:

20km van wat? ;)

En al die aaaaaannames... Wie het zei weet ik niet meer, maar WAAROM zou A. of quote dan ook niet op zijn 45e nog alleen willen zijn? Sommige mensen willen dat wel! En je kunt ook eerst een vluchtig contract aangaan, of meerdere, en dan een relatie opbouwen. Met dezelfde, of met een ander...

En nog een keer *proest*

Whoehahahahaha
quote:Fiorah schreef op 11 maart 2012 @ 18:03:

20km van wat? ;)

En al die aaaaaannames... Wie het zei weet ik niet meer, maar WAAROM zou A. of quote dan ook niet op zijn 45e nog alleen willen zijn? Sommige mensen willen dat wel! En je kunt ook eerst een vluchtig contract aangaan, of meerdere, en dan een relatie opbouwen. Met dezelfde, of met een ander...It's complicated, dat is duidelijk.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 11 maart 2012 @ 18:01:

[...]

O, dat bedoel je. Dat ben ik wel met je eens, al zou je voor mij geen potentieel relatiemateriaal zijn als je reelmatig jonge meiden probeert te versieren puur voor sex.Ook eens, als het een regelmatig iets is niet nee. Maar voor een keer, om te proberen, zou ik geen probleem vinden.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 maart 2012 @ 18:02:

[...]

Amand is een oude wijze man hoor . Dit heeft hij zelf ongetwijfeld ook bedacht...En bedankt hè
Hahaha ik las echt 20km! Ik vond het al zo onlogisch. Ach, vergeef het me, ik ben nog jong dus mijn verstand moet nog geboren worden.
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 18:06:

[...]

En bedankt hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven