The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 11 maart 2012 om 21:28
zondag 11 maart 2012 om 21:28
zondag 11 maart 2012 om 21:29
quote:coolpack2 schreef op 11 maart 2012 @ 21:26:
ah, er is een plan van aanpak.
Nou, toemaar. Hondje en ik moeten pissen Allebei tegen dezelfde boom?
ah, er is een plan van aanpak.
Nou, toemaar. Hondje en ik moeten pissen Allebei tegen dezelfde boom?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 maart 2012 om 21:30
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2012 @ 21:28:
[...]
Ingrepen? Heeft ze vanalles aan zichzelf laten verbouwen ofzo?
nou.. veel niet Maar ze is wel kunstmatig:
dr tieten op laten blazen en de wenkbrauwen tatoeëren en vooral dat kleurtje van haar lippen met huidkleur vind ik vreselijk. Nepnagels, nepwimpers, nephaar..
[...]
Ingrepen? Heeft ze vanalles aan zichzelf laten verbouwen ofzo?
dr tieten op laten blazen en de wenkbrauwen tatoeëren en vooral dat kleurtje van haar lippen met huidkleur vind ik vreselijk. Nepnagels, nepwimpers, nephaar..
zondag 11 maart 2012 om 21:32
quote:Pippin schreef op 11 maart 2012 @ 21:30:
[...]
dr tieten op laten blazen en de wenkbrauwen tatoeëren en vooral dat kleurtje van haar lippen met huidkleur vind ik vreselijk. Nepnagels, nepwimpers, nephaar..Ik vind het ook geen mooi meisje.
[...]
dr tieten op laten blazen en de wenkbrauwen tatoeëren en vooral dat kleurtje van haar lippen met huidkleur vind ik vreselijk. Nepnagels, nepwimpers, nephaar..Ik vind het ook geen mooi meisje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.