Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
.
Alle reacties Link kopieren
Ooooohhhhh zullen we dat doen? Workshops op locatie? Noppies mag ik in je trainersteam? Ik vind dit echt een leuk project.

Zeg even wat anders... hoewel de schermutselingen op romantisch vlak op niks zijn uitgelopen en jij de indruk wekt dat dat niet aan jou ligt omdat jij het graag anders had gezien, kan ik me niet onttrekken aan het idee dat De Dame met het Lekkere Kontje (sorry, dat is het enige wat bleef hangen) dit misschien allemaal niet zo leuk vindt... heb jij daar enige kijk op, Amand? Ik zou het vervelend vinden om haar te kwetsen met dit online spelletje therapeutisch traject.
quote:noppies schreef op 12 maart 2012 @ 11:28:

[...]

Nee, ik was niet op! Ik was wakker en kon de slaap niet meer vatten. Extreem veel gesport/getraind/gedanst dit weekend, waardoor nu werkelijk alle spieren in mijn lijf protesteren en ik van die spierpijn wakker werd :(.

Eh.. LJB hardbody? quote:Maar die schaamte.. ik vraag me af of dit online aan te pakken is trouwens. Moeten we workshops komen geven op locatie misschien?Ik pak éven de agenda.
* gaat aan IT vragen viva op de blokkeerlijst te zetten, zodat ze aan werken toekomt *
quote:Fiorah schreef op 12 maart 2012 @ 11:28:

Oefenflirten... Etc. Niet het ik-wil-jou-nu-in-mijn-bed-en-dus-stel-ik-me-je-alvast-naakt-voor-flirten maar het goh-wat-ben-jij-leuk-en-een-fijne-dag-nog-verder-flirten.Doe ik elke dag en het maakt het leven sowieso erg veel leuker. Maar dat is ook makkelijk om te doen, omdat het dan verweven is in de reguliere sociale interactie. Is anders dan iemand 'koud' aanspreken in de kroeg op basis van lekker bekkie, zeg maar.
.
quote:noppies schreef op 12 maart 2012 @ 11:34:

[...]

Nou, ik word er helemaal enthousiast van ook! Zal straks een grove aanpak op papier zetten.

Natuurlijk mag je in het trainersteam! Hier is veel werk te verrichten, heb ik al wel door..

Nice, I like. En jouw manier van kijken naar de wereld bevalt me wel, dus ik denk dat we wel een goed team zijn. Mogelijk nog wel wat uitbreiding zoeken.

@Amand - Ja schat, maar dat moet je wel MEENEMEN naar het echt flirten! Je wilt een LJB versieren, dan begin je vanuit het dag-LJB-wat-zit-jij-hier-leuk-te-wezen en niet vanuit het OMG-ik-weet-niet-wat-ik-moet-doen-het-is-niks-of-neuken....
quote:Fiorah schreef op 12 maart 2012 @ 11:31:

[...]

Je bent echt een schat en razend empathisch (dat waardeer ik altijd heel erg in iemand), maar maak je hier geen zorgen om, okee?
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 12-03-2012 11:40
Reden: sorry, misquote hersteld
% gewijzigd
.
Misquote... Waar maak ik mij zorgen om?

Oh, ik dacht dat je op mijn laatste post reageerde. Dank je voor het compliment en ik ben blij te horen dat zorgen niet nodig is.
quote:Fiorah schreef op 12 maart 2012 @ 11:36:

[...]

@Amand - Ja schat, maar dat moet je wel MEENEMEN naar het echt flirten! Je wilt een LJB versieren, dan begin je vanuit het dag-LJB-wat-zit-jij-hier-leuk-te-wezen en niet vanuit het OMG-ik-weet-niet-wat-ik-moet-doen-het-is-niks-of-neuken....Ik maak aantekeningen hoor, echt!
.
quote:noppies schreef op 12 maart 2012 @ 11:40:

[...]

Ja, dit gaat helemaal goed komen. We zitten op 1 lijn. Dit gaat ons absoluut lukken!Het oefenmateriaal is vrij ruw hè, vergeet dat niet!
quote:amand1969 schreef op 12 maart 2012 @ 11:42:

[...]

Het oefenmateriaal is vrij ruw hè, vergeet dat niet!Mja maar als ik mij niet vergis zijn Noppies en ik beiden vrij dominant en creërend aangelegd... voor minder dan ruw materiaal doen we het niet.
quote:Fiorah schreef op 12 maart 2012 @ 11:45:

[...]

Mja maar als ik mij niet vergis zijn Noppies en ik beiden vrij dominant en creërend aangelegd... voor minder dan ruw materiaal doen we het niet.Godzijdank kunnen er nu geen kinderen meer van komen.
quote:amand1969 schreef op 12 maart 2012 @ 11:48:

[...]

Godzijdank kunnen er nu geen kinderen meer van komen.

Lief zijn. Dat is dan alvast je huiswerk: lief zijn.

Noppies, jij hebt dus een prachtlocatie tot je beschikking? Waar bevindt hij zich ongeveer in den lande? Kun je een ruime indicatie geven? (bepaald aantal kilometers vanaf Utrecht in Zuidelijke, Oostelijke, Westelijke of Noordelijke richting?).
.
Wow! Ik kan alleen niet skiën, maar misschien kan ik iemand versieren en dat is ook leuk. In mijn vrije uren dan hè, eerst Amand helpen.

Zeg Noppies... ben jij zelf eigenlijk een LJB?
Nou Amand,

Als het niet lukt met de blaadjes is je vakantie in ieder geval geregeld .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

.
Ohhh door Amand ben je niet afgeschreven hoor, de definitie van LJB is nogal breed en 32 is natuurlijk een prachtige leeftijd.

Ik val geloof ik nog net in de algemeen geaccepteerde definitie van in ieder geval JB met mijn 25 jaar en interesse in over het algemeen alles boven de 30 en onder de 50 (leeftijd, zo overschat) maar over de L zal ik niet zelf oordelen. Tenzij je dat per definitie bent als je halverwege de 20 bent natuurlijk ;).
Ik ben op zich wel verbaasd dat dit overduidelijke hengeltopic nog bestaat...
quote:_minny schreef op 12 maart 2012 @ 13:39:

Ik ben op zich wel verbaasd dat dit overduidelijke hengeltopic nog bestaat... Ik zou even staffen in het paars, om duidelijk te laten blijken dat je anders bent, zo niet beter, dan anderen
quote:amand1969 schreef op 12 maart 2012 @ 13:46:

[...]

Ik zou even staffen in het paars, om duidelijk te laten blijken dat je anders bent, zo niet beter, dan anderen

Je loopt achter met je aantekeningen, Amand, er stond bij huiswerk: 'lief zijn'.

En Minny, zo'n hengeltopic is dit niet hoor. Er hebben zich verscheidene LJB's gemeld en Amand heeft er nog niet 1 proberen te versieren. En dat is, grappig genoeg, ook precies het probleem waar het topic mee begint. Het is dus in ieder geval vrij consequent.
Jullie zijn goed bezig, Fiorah en noppies! De synergie spat er vanaf en eigen ambities gaan verwezenlijkt worden terwijl jullie mij (nog net niet ) uit het oog verliezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven