Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 11 maart 2012 @ 19:33:

ik voel me totaal niet aangetrokken tot hem, koffie drinken hebben we al vaker gedaan.

hij vindt me leuk en spannend maar ik bevries bijna bij het idee sex met hem te hebben, brrrrrrrrrrrrr................Daar heb je je antwoord dan. Niet doen dus.
ik hou hem als reserve, mocht ik totaal wanhopig raken ofzo....
wij slapen nooit.
As you wish Valentina
hij zit al 2 jaar subtiel achter me aan, misschien is hij de ware maar ben ik nog niet ,,rijp,, voor hem......
wij slapen nooit.
Valentina
quote:valentinamaria schreef op 11 maart 2012 @ 19:40:

hij zit al 2 jaar subtiel achter me aan, misschien is hij de ware maar ben ik nog niet ,,rijp,, voor hem......Als ik het zo hoor ligt het niet aan zijn leeftijd maar val je gewoon niet op hem. Dat kan natuurlijk ook, he?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

nee, serieus, ik zit nog lekker strak in mijn vel, maar stel dat ik begin uit te zakken. kan ik beter zo,n 65 plusser nemen, naast hem zie ik er dan nog jong en strak uit.
wij slapen nooit.
en hij helemaal blij met zo,n jong ding, kan ik lekker al zijn geld uitgeven.
wij slapen nooit.
@Amand - Oeps, sorry, ik probeerde het makkelijker te maken ipv moeilijker. Wat is de status momenteel ook alweer? Ik ben het even kwijt. Wil je nou in een hoek gedreven worden voor eenvoudige seks, of wil je geinspireerd worden tot Liefde? Dan weet ik weer in welke richting we denken...
Ja Amand help ff!
.
.
Geen idee Noppies, ik ben de draad kwijt!
Nee, ben ik helemaal met je eens! Meer dan eens! Maar het ging ineens toch over langdurige relaties met vrouwen die geen LJB zijn en waarom dat wel of niet zou kunnen en dat Amand dat misschien liever zou willen en toen was ik in de war.
amand is 40 plus toch?

dan wil hij vast ongecompliceerde stomende sex, af en toe een aai over zijn bol en verzorging.

geen problemen of gezeur.
wij slapen nooit.
Haha, aparte wending heeft topic genomen! Amand in therapie tussen de hulpverleners, het lijkt Martin wel Misschien apart topic voor alle hulpbehoevende mannen van het forum beginnen. Zal stormlopen daar.
Maarreh, waar is ie nou?
quote:valentinamaria schreef op 11 maart 2012 @ 20:09:

amand is 40 plus toch?

dan wil hij vast ongecompliceerde stomende sex, af en toe een aai over zijn bol en verzorging.

geen problemen of gezeur.WRONG (op de stomende sex na)
quote:Fiorah schreef op 11 maart 2012 @ 20:09:

Nee, ben ik helemaal met je eens! Meer dan eens! Maar het ging ineens toch over langdurige relaties met vrouwen die geen LJB zijn en waarom dat wel of niet zou kunnen en dat Amand dat misschien liever zou willen en toen was ik in de war.Ik ook! HELP HELP
alleen maar stomende sex dus...

en verder geen eisen?
wij slapen nooit.
in de war raken is normaal voor iemand van jouw leeftijd, ik krijg er ook vaker last van dan vroeger.
wij slapen nooit.
Stomende seks, goede gesprekken, humor, ongecompliceerd, lekker eten, geen zeur-bagage, tolerant.... zoiets?
goede maar zeer korte gesprekken waarschijnlijk, het doel is de stomende sex.
wij slapen nooit.
.
Ok. Orde in de chaos. Wat is het nou precies dat je voor je gevoel nog mist om je doel te kunnen bereiken, weet je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven