Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
quote:noppies schreef op 11 maart 2012 @ 20:30:

Als hij op zoek blijkt naar een vaste relatie, moeten we misschien een ander traject starten .
amand, kan je t allemaal nog volgen?

je bent zo stil ineens.
wij slapen nooit.
Hmmm, als ik dat lijstje van Hekje zo lees en dat is inderdaad wat Amand wil van een LJB... Ga ik dat hengelverbod toch jammer vinden ;). Ik sluit me trouwens, ook met hengelverbod, aan bij Noppies. Als je het niet probeert, weet je het nooit.
Ben het helemaal kwijt hier...
quote:Caviahaar schreef op 11 maart 2012 @ 20:48:

Ben het helemaal kwijt hier...Ik eigenlijk ook. Wacht op de client voor input
ik denk dat de client er nog het minste van snapt.

die ligt nu uitgeteld op de bank.
wij slapen nooit.
Jullie vermaken je prima zonder de cliënt, lees ik

Ik kan jullie verzekeren dat ik geen moeite heb om 'Liefde' na te jagen. Ik heb al een aantal succesvolle relaties achter de rug, zeg maar

Met mijn OP probeer ik aan te geven dat het mij volkomen onduidelijk is hoe ik als (beginnende) veertiger (met uiteraard een goddelijk lijf) een jong blaadje als FWB of SV zou kunnen scoren, waarbij het voor iedereen leuk is.

Iedereen weer duidelijk waar het om gaat?
Moeilijk, moeilijk.

Je werkt met voornamelijk mannen.

Je weigert je dochtertje van anderhalf als babe-magnet in te zetten.

En in de kroeg ben je voornamelijk druk met mobiel forummen.

Misschien eens bij het laatse punt beginnen wat veranderingen in te brengen.
Goed punt. Maar wanneer er toch geen LJB in de kroeg te vinden is moet ik me toch ergens mee vermaken, nietwaar? Of zou ik gewoon veel te resultaatgericht bezig zijn?
quote:Fiorah schreef op 11 maart 2012 @ 20:31:

Ok. Orde in de chaos. Wat is het nou precies dat je voor je gevoel nog mist om je doel te kunnen bereiken, weet je dat?Het gebrek aan schaamteloosheid denk ik.
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 11-03-2012 23:15
Reden: foutieve dubbele ontkenning
% gewijzigd
Jij bent helemaal niet resultaatgericht bezig.

Jij zit er alleen maar over te fantaseren.

Dat is mijn hele punt.
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 22:40:

Met mijn OP probeer ik aan te geven dat het mij volkomen onduidelijk is hoe ik als (beginnende) veertiger (met uiteraard een goddelijk lijf) een jong blaadje als FWB of SV zou kunnen scoren, waarbij het voor iedereen leuk is.

Iedereen weer duidelijk waar het om gaat?

We gaan dus weer gewoon terug naar de basis, de OP. Soms is het allemaal zo simpel .

Die kroeg baart me nog wel zorgen, maar dat komt misschien ook omdat ik me mijn stamkroeg in mijn dorp erbij voorstel. Leuke kroeg, maar meestal ben ik daar, met mijn vriendin die er werkt, het LJBtje en ligt de leeftijdsgrens van de wanhopige, single kerels rond de 50. en ik ben niet vies van een lekkere, oudere vent, maar deze mannen vallen ver buiten mijn doelgroep.

Niet dat ik denk dat jij zo'n man als deze exemplaren bent, maar om aan te geven dat het gehalte LJBtjes die zo'n kroeg opzoeken, misschien wel veel te laag is. Die verzamelen volgens mij ergens anders. Hier iig wel.

Maar nogmaals, ik ken jouw kroeg niet. Jij weet het beste of er potentieeltjes rondlopen.

En die schaamte.. Daar moeten we mee aan de slag
quote:noppies schreef op 12 maart 2012 @ 05:37:

[...]

We gaan dus weer gewoon terug naar de basis, de OP. Soms is het allemaal zo simpel .

Die kroeg baart me nog wel zorgen, maar dat komt misschien ook omdat ik me mijn stamkroeg in mijn dorp erbij voorstel. Leuke kroeg, maar meestal ben ik daar, met mijn vriendin die er werkt, het LJBtje en ligt de leeftijdsgrens van de wanhopige, single kerels rond de 50. en ik ben niet vies van een lekkere, oudere vent, maar deze mannen vallen ver buiten mijn doelgroep.

Niet dat ik denk dat jij zo'n man als deze exemplaren bent, maar om aan te geven dat het gehalte LJBtjes die zo'n kroeg opzoeken, misschien wel veel te laag is. Die verzamelen volgens mij ergens anders. Hier iig wel.

Maar nogmaals, ik ken jouw kroeg niet. Jij weet het beste of er potentieeltjes rondlopen.

En die schaamte.. Daar moeten we mee aan de slag

Dat eerste ben ik met je eens, maar dat laatste...

Ik weet het niet.

Het moet hier op het forum ook nog een beetje leuk blijven, en een volstrekt schaamteloze Amand is wellicht more than we can handle..

Wat ben jij trouwens allejezus vroeg op, noppies....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit weekend lagen er zowaar drie (!) lekkere jonge blaadjes in mijn kingsize bed. Het kàn dus wel !

(Ik lag overigens zelf in de logeerkamer.

Maar dit terzijde ... )

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:merano schreef op 12 maart 2012 @ 09:51:

[...]

Het moet hier op het forum ook nog een beetje leuk blijven, en een volstrekt schaamteloze Amand is wellicht more than we can handle..

Mwoh Hoe gekker hoe beter, is toch wel mijn ervaring hier op 't forum.
quote:merano schreef op 12 maart 2012 @ 09:51:

[...]

Welnee, dat kunnen we hebben toch? Niemand is verplicht dit topic te lezen, en anders kan ie altijd nog onder de 'negeer'
Heeft Iris iets met Armand?
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 10:57:

Heeft Iris iets met Armand?Hoi Martin! Beviel m'n laatste post op je Parijs-topic je niet?
Okay, helder. Dat gebrek aan schaamteloosheid had ik ook al enigszins gesignaleerd, daar moeten we dus wat mee.

Stel, je komt de kroeg in en spot daar een LJB, woest aantrekkelijk, moederziel alleen, zonder drankje. Wat ervaar/doe jij dan?
quote:Fiorah schreef op 12 maart 2012 @ 11:21:

Okay, helder. Dat gebrek aan schaamteloosheid had ik ook al enigszins gesignaleerd, daar moeten we dus wat mee.

Stel, je komt de kroeg in en spot daar een LJB, woest aantrekkelijk, moederziel alleen, zonder drankje. Wat ervaar/doe jij dan?Ik giet haar vol met drank en neem haar bruut in het steegje?

Negeer haar, ga zitten, bestel een biertje voor mezelf en lach een keertje naar haar.
Kijk, met optie één zou je een eind komen denk ik
en daarna 'is je huiswerk al af?'

OMG dit wordt niks.
.
Hmm. Ik gok zo dat jij het dus niet van de LJBs in de kroeg moet hebben, tenzij je wat brutaler meer actiegericht wordt.

Hoe zat het met die hobbies, heb je die al opgepakt? Weet je wat soms helpt? Oefenflirten. Flirt basaal liefdevol met elk LJB dat je spreekt. Niet overduidelijk, maar gewoon, beetje vriendelijk lachen, complimentje maken. Met het LJB achter de kassa, in de rij, dat met jou wacht op een nieuw paspoort in het gemeentehuis, dat op straat de hond uitlaat, dat oppas is van het vriendje van jouw kind... Etc. Niet het ik-wil-jou-nu-in-mijn-bed-en-dus-stel-ik-me-je-alvast-naakt-voor-flirten maar het goh-wat-ben-jij-leuk-en-een-fijne-dag-nog-verder-flirten.
quote:amand1969 schreef op 12 maart 2012 @ 11:27:

en daarna 'is je huiswerk al af?'

OMG dit wordt niks.Haha, je doet alsof je 65 bent en de dame die je zoekt 16

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven