De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Het is mooi weer, ga buiten spelen.
Zou leuk zijn als voor de verandering eens niemand zou reageren. Maar aangezien dat toch wel gebeurt:

"Maar er is ook een Wet van Martin"

In jouw hoofd misschien. Maar ik geloof dat het iets met vrouwen die een vaste relatie willen moeten Febo vaarwel zeggen te maken had.
Waarom is dit belangrijk?
Laat maar
Tja er is ook wel een wet van Ashley
Trots, maar bescheiden? Wie houd je voor de gek?
Wat ben jij een irritant ventje zeg... Heb je wel een leven?

:puke:
Ik ga voor Murphy's Law. Die van jou ken ik niet en dat wil ik graag zo houden.
* :puke: ^2
Ik weet het.

Als je merkt dat je ergens niet gewenst bent, juist komen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik vraag het, omdat ik nu al een paar weken probeer om de Wet van Martin onder de aandacht te brengen.

Ik probeer nu te peilen of ik al vrij ver ben of dat ik nog langer nodig heb om deze wet algemeen bekend te krijgen.
Na hoogmoed komt de val?
Er is zeker een wet van Wuiles, echter de wet van martin bestaat niet. Helaas. Volgend onderwerp maar weer. Hall of famepje ronde 2?
Ik verwijs je naar mijn motto. Hij is nog nooit zo toepasselijk geweest als nu.
quote:Moonlight82 schreef op 12 maart 2012 @ 15:43:

Ik weet het.

Als je merkt dat je ergens niet gewenst bent, juist komen.
Waarom ben je zo belangrijk hier dat je een eigen wet wilt? Heb je geen echte baan? Zo nee, dan wordt het hoog tijd.
Ik ken wel de wet van Wuiles en die van Murphy ook, dus ik zou zeggen zweep over je marketing-afdeling!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 15:44:

Ik vraag het, omdat ik nu al een paar weken probeer om de Wet van Martin onder de aandacht te brengen.

Ik probeer nu te peilen of ik al vrij ver ben of dat ik nog langer nodig heb om deze wet algemeen bekend te krijgen.Wet komt niet door de kamer heen. Stop hier toch mee, het lukt je echt niet.
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 15:44:

Ik probeer nu te peilen of ik al vrij ver ben of dat ik nog langer nodig heb om deze wet algemeen bekend te krijgen.Nou deze posting heeft ervoor gezorgd dat je bij mij onder de negeerknop komt. Doeg!
De wet van Martin is iets met remsporen toch? Dat lees ik tenminste in zowat elk topic. Maar hoe het precies zit weet ik niet... Ben ik warm? Streepje erbij!
De wet van Acy:

als een bePaalde forummer een topic opend verschijnen er in ene heel veel puke smileys bij de andere forummers!
Wat zou jouw wet moeten zijn dan?
Hahaha wat een droefenis zeg. No one cares! Wanneer begrijp je de boodschap en kap je met deze onzin.
quote:elastiekje schreef op 12 maart 2012 @ 15:44:

Ik verwijs je naar mijn motto. Hij is nog nooit zo toepasselijk geweest als nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven