De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:giuliettacapuletti schreef op 12 maart 2012 @ 16:32:

[...]

Proost! Ik heb al chips gepakt.Met dipsaus (gemaakt van Mayonaise)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:fru1t3lla schreef op 12 maart 2012 @ 16:34:

Oh mijn god, nog een hoop tags bijgekomen Tssss de lijst met tags wordt groter dan de OP
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:32:

[...]

Ik weet niet.... waarom verbaast dat je? (Overigens hebben al velen hier opgemerkt dat ik de grootste humorist van het forum ben. Woorden als "briljant" zijn veelvuldig gevallen zelfs).Nu lieg je echt keihard. Dit is pertinent niet waar. Plaats maar eens een quote. Echt, dat getroll van je is 1 ding, dat is vermakelijk. Onzin verkopen, dat hoort nou eenmaal bij je. Maar keihard liegen...? Niet zo best marteman. Je liegt hier dat je barst, siert je niet.
Ik vind je wel grappig.

Vooral blijven!

Niet weggaan!
quote:piratorart schreef op 12 maart 2012 @ 16:35:

[...]

Tssss de lijst met tags wordt groter dan de OP

Ik bescheur me hier . Ik moet zeggen dat ze vrij informatief zijn ook .

(Ik denk wel dat we binnenkort de tags nietmeer kunnen gebruiken D: )
quote:molly74 schreef op 12 maart 2012 @ 16:32:

[...]

Die Wet als wet is grote onzin! Dat is hetzelfde als wanneer je als wet invoert: 'Honden hebben vier pootjes, ze lopen moeilijker als ze er maar drie hebben.' Dus ook jij vindt dat de Wet waar is?
Eh Martin hoeveel tags ga je er nog bij doen?
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:36:

[...]

Dus ook jij vindt dat de Wet waar is?Jouw wet slaat nergens op!!! Kappen nou!!!
quote:dolores007 schreef op 12 maart 2012 @ 16:36:

Ik vind je wel grappig.

Vooral blijven!

Niet weggaan!

Ik pak nog even het telraam erbij, samen met iris: dat is 2

Dolores, martje gaat je zo hartelijk bedanken. Let maar op, 1 2 3...
quote:dolores007 schreef op 12 maart 2012 @ 16:36:

Ik vind je wel grappig.

Vooral blijven!

Niet weggaan!

Ik zal de goedwillenden nooit in de steek laten, hoe dik mijn huid ook moet worden.

Had jij wel eens van de WvM gehoord?
Trouwens, als de Wet van Martin betekend: hoe meer tags, hoe minder inhoud... dan zeg ik ja.
Ik vind je hilarisch Martin, ik weet alleen niet of je dat als compliment moet opvatten.
DRIE!!!!!!!!!!
WvM
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 15:44:

Ik vraag het, omdat ik nu al een paar weken probeer om de Wet van Martin onder de aandacht te brengen.

Ik probeer nu te peilen of ik al vrij ver ben of dat ik nog langer nodig heb om deze wet algemeen bekend te krijgen.Ik hoop oprecht (zowel voor je vriendin als voor 'alle vrouwen die je pijn hebt gedaan') dat je geslacht een stuk kleiner is dan je ego...
Moet zeggen dat dit wel werkt tegen opkomende woedebuien.
quote:Letgo schreef op 12 maart 2012 @ 16:37:

Ik vind je hilarisch Martin, ik weet alleen niet of je dat als compliment moet opvatten.Hij zal dat toch als compliment beschouwen. Desalniettemin ben ik het met je eens, dat zijn topics hilarisch zijn bij tijd en wijlen. Niet in de laatste plaats door de bijdragen van anderen.
quote:jeane_avril schreef op 12 maart 2012 @ 16:37:

[...]

Ik pak nog even het telraam erbij, samen met iris: dat is 2

Dolores, martje gaat je zo hartelijk bedanken. Let maar op, 1 2 3...Je had gelijk
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:37:

[...]

Ik zal de goedwillenden nooit in de steek laten, hoe dik mijn huid ook moet worden.

Had jij wel eens van de WvM gehoord?Nee nog nooit van gehoord! Vertel!
Martin, als je de vraagstelling als volgt aanpast: "Wist je dat er een forumer is die probeert een cliche dat 15 jaar geleden in de eerste aflevering van Sex and the City al achterhaald was te doen voorkomen als zijn eigen 'briljante' brainwave? " dan mag je namens mij een 'ja' aan je poll toevoegen.
Wat een egotripperij.... Wat wil je hiermee?
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:37:

[...]

Had jij wel eens van de WvM gehoord?Toegevoegd: Olifantenhuid.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
. . . . zal iig nooit zo legendarisch worden als de Wet van Wuiles
quote:dolores007 schreef op 12 maart 2012 @ 16:39:

[...]

Nee nog nooit van gehoord! Vertel!

Hij gaat er straks nog serieus op in, let maar op
Bedankt Martin voor het uitleggen van de wet. Sorry dat ik dacht dat het met remsporen te maken had ☺

Maar even mijn ervaring delen. Ik heb weleens een maand gewacht, maar in praktijk blijkt toch wel dat ik het meer moet hebben van mijn sexkwaliteiten. Een maand alleen op karakter trekken ze niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven