Entertainment alle pijlers

The Face

27-02-2012 20:34 1215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.

Wie trasht er mee??
Waarom gaan ze bijna allemaal voor zo'n lelijke man ehh jongen?
quote:c_estelle schreef op maandag 12 maart 2012 20:52 Is Silvie d'r haar zo snel gegroeid of zijn het extensions?Ik denk extensions
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja Zon. Gelukkig gewonnen.
quote:c_estelle schreef op 12 maart 2012 @ 20:52:

Is Silvie d'r haar zo snel gegroeid of zijn het extensions?Duitse chemicaliën uit het Ruhrgebied. Daar groeit het enorm van. Later wordt het wel groen en geeft het licht in het donker, maar een kniesoor die daarop let
Aaaaarrrgghhh, niet over paaseitjes praten!!! Ik heb zaterdag weer weeg-en meetmoment in de sportschool en heb al 3 weken geen chocolade op. Begin te kwijlen als ik aan paaseitjes denk en wil niet voor de bijl gaan
Het zijn vieze paaseitjes, Kore. Helpt dat?
Ik vind hier dingen van.
Wat een gedrochten van kleren trouwens.
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 12 maart 2012 @ 20:53:

[...]

Duitse chemicaliën uit het Ruhrgebied. Daar groeit het enorm van. Later wordt het wel groen en geeft het licht in het donker, maar een kniesoor die daarop let
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2012 @ 20:54:

Het zijn vieze paaseitjes, Kore. Helpt dat?Mwah
Zon
Ik vind hier dingen van.
quote:koreveen schreef op 12 maart 2012 @ 20:55:

[...]

Mwah virtuele?
Soleil
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Pff, wat een gezeik over John. Alsof Cinzia er trots op is ofzo. Dat ga je toch niet steeds voor de camera uit de doeken doen?
Ik vind die Dennis zo'n nietszeggend gezicht hebben. Of ligt dat aan mij?
mooi broekje? Euh jah....

Oh hoiii, ben weer net van de foon
Ik word spontaan frigide van die plastic herenonderbroek.
Ik vind hier dingen van.
Handig zo'n rits in de onderbroek
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii, dat broekje
Hé meekoferhomo, zorg er eens voor dat al die pigmenten bij jaar haarlijn een beetje beter uitgesmeerd worden! Een kleuter smeert nog beter make-up op zo'n opmaakpop.
Dat broekje heb ik spontaan gemist
quote:Sabeltandcavia schreef op maandag 12 maart 2012 20:57 Ik word spontaan frigide van die plastic herenonderbroek.Ik ook
Zon
quote:S0LEIL schreef op 12 maart 2012 @ 20:58:

Hé meekoferhomo, zorg er eens voor dat al die pigmenten bij jaar haarlijn een beetje beter uitgesmeerd worden! Een kleuter smeert nog beter make-up op zo'n opmaakpop.

En eensch!
Ik vind hier dingen van.
Waaaat 15jaar? Hoorde ik dat goed?

Oh leuk een opvulding
Wat gek eigenlijk, dat zo'n grietje van 15 al zulke poses weet aan te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven