Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:satchel schreef op 13 maart 2012 @ 09:48:

[...]

Als work-around kan je in plaats van een apostrof dat dingetje links-bovenaan je toetsenbord gebruiken, het zit vaak op de toets onder dat horizontale golflijntje (als ik me niet vergis is dat de tilde).

Je bedoelt dat ie 'm dan wel pakt in het motto? Dank je in ieder geval.

Hoe dan ook: het werkt niet naar behoren en ik hoop dat de TD ernaar kan kijken.
quote:ingmagh schreef op 13 maart 2012 @ 11:26:

Het topic Over jompels, echo's en andere (bijna)babyzaken is vol, er is een nieuwe aangemaakt, hier mag een slotje op.

Dank!

Topic is voorzien van een slotje!

Met vriendelijke groet,

moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:Floortje_1981 schreef op 13 maart 2012 @ 10:57:

Moderators,

mag de titel van mijn topic "Kat gaat dood" veranderd worden in Kat gaat toch niet dood.

Beestje is een taaie en wil graag in het guiness book of records komen met meeste levens geloof ik..

Wat fijn voor je :-) Titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Ratteke schreef op 13 maart 2012 @ 09:45:

Wat is een tag? Loop eens niet zo te hakketakken en geef eens antwoordt op deze vraag
quote:dirk1971 schreef op 13 maart 2012 @ 10:28:

Een beautysalon voor uw kleine prinses

Graag schonen van de wervings/contact informatie. (regels..). Wellicht topic wel laten staan, want de reacties relativeren het weer heeel erg.

(enne: is dit goedkoop gedrag? mag weg he?)

Voor zover wij nu kunnen overzien staat er geen spam meer in het topic, vandaar dat we het topic hebben laten staan, zodat er verder gepraat kan worden!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Wat gaan jullie doen aan die tags in 't WvM-topic?
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 maart 2012 @ 10:43:

[...]

Ik ga er ook niet verder hard over na denken, maar al weken is Viva bezig om die spammers van het forum te krijgen, als er op wat voor manier dus een deel van de OP wel mag blijven staan, dan zijn we toch weer bij af? Dan is het toch de moeite waard voor ze om te spammen, dan wordt de link eruit gehaald, en tussendoor zal dan echt wel weer de link door hun geplaatst worden. En onder hun naam kunnen ze zo tig topics plaatsen want ze zijn niet geband. Denk je niet dat dan de beer los is? (retorische vraag)

Zelf denk ik dat je zoveel honderden van dat soort topics krijgt dat we overspoelt worden. De laatste weken heb ik al 5 tot 10 topics gestafd in elke nacht, dus de dag er nog niet eens bij geteld.

Nou ik zie er niet naar uit als dat gaat komen. Maar idd, we horen wel van de Mod wat er gaat gebeuren. Of niet.

(ik wacht ook nog op antwoord op een vraag van 28 dec.2011, en heb het al ontelbare keren hier op het topic gevraagd maar hoor niets)

Zucht, om 2 dingen.

Iemand meldt zich aan om reclame te maken, zie de postings. Jullie halen alleen de link weg, de rest van prijs alles staat er nog dus geheel reclameloos is het in mijn ogen niet. Dus niet gaan miepen als we nou weer een bulk van spammers krijgen he. De één een permaban en de ander mag lekker doorgaan. Ik stop iig met melden/staffen, met zon beleid met 2 maten heb ik geen zin in om energie in te steken.

Andere vraag is, ik heb een email gestuurd vorig jaar en geen reactie op.

En een andere waar ik ook al een paar keer over gemaild heb en ik zou steeds iets toegestuurd krijgen maar nog steeds niets.

Heel vervelend dat jullie en op de mail en hier geen antwoord geven op die vragen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ModeratorViva schreef op 13 maart 2012 @ 12:46:

[...]

Voor zover wij nu kunnen overzien staat er geen spam meer in het topic, vandaar dat we het topic hebben laten staan, zodat er verder gepraat kan worden!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumNog een keer kijken? Ik zie nog her en der de naam staan en zelfs de facebookpagina in een quote.
nvt
Ik mail je Ieb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ModeratorViva schreef op 13 maart 2012 @ 12:46:

[...]

Haha, nou haal maar weg hoor, want ik ben er inmiddels ook klaar mee

O ja, nog wel een vraagje; Mag iedereen zomaar van die halfgare beledigende tags boven een topic plaatsen? Is daar geen toezicht op, ofzo?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Floortje_1981 schreef op 13 maart 2012 @ 10:57:

Moderators,

mag de titel van mijn topic "Kat gaat dood" veranderd worden in Kat gaat toch niet dood.

Beestje is een taaie en wil graag in het guiness book of records komen met meeste levens geloof ik..Floortje, ik hoop dat je kat nog een gezonde periode tegemoet gaat.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 maart 2012 @ 13:00:

[...]

Zucht, om 2 dingen.

Iemand meldt zich aan om reclame te maken, zie de postings. Jullie halen alleen de link weg, de rest van prijs alles staat er nog dus geheel reclameloos is het in mijn ogen niet. Dus niet gaan miepen als we nou weer een bulk van spammers krijgen he. De één een permaban en de ander mag lekker doorgaan. Ik stop iig met melden/staffen, met zon beleid met 2 maten heb ik geen zin in om energie in te steken.

Andere vraag is, ik heb een email gestuurd vorig jaar en geen reactie op.

En een andere waar ik ook al een paar keer over gemaild heb en ik zou steeds iets toegestuurd krijgen maar nog steeds niets.

Heel vervelend dat jullie en op de mail en hier geen antwoord geven op die vragen.

beste MV,

Zou je de betreffende mail nogmaals naar forum@viva.nl willen mailen. Volgens onze administratie staat er geen mail meer open. kennelijk is dit niet juist en wacht je nog steeds op een antwoord, waarvoor excuses.

Mbt de spam, wij zullen er nogmaals goed naar kijken en dit keer alles verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic een beautysalon voor uw kleine prinses is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik kan dat topic over wensen m.b.t. het forum niet vinden dus vraag ik het maar hier: Kan er bij polls niet iets komen van 'bekijk hier de resultaten' zonder dat je hoeft te stemmen? De vraag in kwestie is niet op mij van toepassing maar dan wil ik wel graag lezen wat de uitslag van de poll is
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Oh, dat zou ik ook wel willen. Soms wil ik wel de uitslag weten maar niet stemmen.
Krijg ik geen antwoord over de tags?
Zou Minnaar deel 15 gesloten kunnen worden, is vol.
Joehoe mod! Er staan een paar tagjes te veel in het topic "De Wet van Martin". Is een uit de hand gelopen grapje, ik geef onmiddellijk toe dat ik er zelf aan meegedaan heb, maar het begint nu echt te vervelen, zowel vanwege de kwaliteit als vanwege de kwantiteit.

Willen jullie hier even naar kijken?
quote:ModeratorViva schreef op 13 maart 2012 @ 14:14:

Mbt de spam, wij zullen er nogmaals goed naar kijken en dit keer alles verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Kijk dan ook nog even in het blogtopic en als het goed is hebben jullie daar ook al een paar dagen eerder een stafje over ontvangen. In mijn instellingen op pagina 62 (houd me ten goede) staat nog een link die helemaal niks te maken heeft met review krijgen over je blog. Een regel met een link die echt spam is.

Hoort zelfs in een topic over blogs niet thuis, lijkt mij.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Volgens mij laten de mods ons lekker met onze billen op de blaren zitten .
Mod, mogen de tags alsjebliehieft weg? Desnoods haal ik ze zelf weg, moeten jullie alleen even de verwijderfunctie aan zetten.
Hi Mods,

Zou er in ieder geval een reactie kunnen komen op de vragen m.b.t. de tags in het topic van ons aller M.?

Het lijkt er zo een klein beetje op dat hier bewust niet op gereageerd wordt, aangezien op andere vragen/kwesties wel respons komt?

Dank... BE
Mods, ene Spiegeleitje is aan het hengelen op

De sekspijler: msn contacten gezocht.
quote:ster89 schreef op 13 maart 2012 @ 18:47:

Mods, ene Spiegeleitje is aan het hengelen op

De sekspijler: msn contacten gezocht.Op naar seks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven