Gezondheid alle pijlers

zware druk in hoofd

13-03-2012 14:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik heb sinds vrijdagavond een klacht en wil even jullie mening en idee erover.

Ik weet dat naar de huisarts inderdaad het beste is en als het maandag nog niet over is ga ik dat ook zeker doen.

Sinds afgelopen vrijdagavond (het is nu dinsdag) kreeg ik last van hoofdpijn. Gewoon zo'n hoofdpijntje wat na een nachtje slapen meestal wel over is.

Ik heb bijna nooit last van hoofdpijn, maar als ik het heb doet een nachtje slapen wonderen.

De volgende dag, zaterdag hield de hoofdpijn echter aan. En dat is nu nog steeds zo.

Het rare aan mijn hoofdpijn is dat wanneer ik buk, of opsta en echt een pijnscheut door mijn hoofd trekt. Vooral bij mijn slapen en achter mijn ogen.

De hoofdpijn zelf is pijnlijk, maar ik kan wel gewoon werken enzo. Het voelt alsof er heel veel druk op mijn hoofd staat.

Alleen die pijnscheuten zijn zo vervelend.

Ik ben ook niet verkouden of ziek geweest van te voren dus ik denk dat het ook niets met mijn holtes te maken kan hebben.

Hebben jullie enig idee wat dit is?

groetjes,

Sandra
Toch doet het mij aan voorhoofdsholte ontsteking of bijholte ontsteking denken. Omdat je bij het bukken ook last hebt.
Spieren? Daar kun je echt goed pijn van hebben.
Klint toch als iets van een beginnende bijholteontsteking. Je kan Cinuforce tabletten van Vogel proberen en als dat niet werkt en t houdt aan naar de dokter.

http://www.avogel.nl/Indi ... behandeling.php#headline3
quote:englishrose schreef op 13 maart 2012 @ 14:11:

Toch doet het mij aan voorhoofdsholte ontsteking of bijholte ontsteking denken. Omdat je bij het bukken ook last hebt.Maar zou ik dan niet op zijn minst verkouden of koortsig moeten zijn. Heb ook geen loopneus oid.
Nee, dat hoeft niet. Zouden idd ok je holtes kunnen zijn. Maar ook wel echt je spieren. Ik heb weken met hoofdpijn gelopen zoals jij die omschrijft , gek werd ik ervan. Uiteindelijk via de ha bij fysio terecht gekomen en met 3 behandelingen (massages) was ik er vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven