hey vanuit Zweden
zaterdag 10 maart 2012 om 15:10
Dames, ik kan niet mobiel zoeken, maar even de groetjes vanuit een Winters åre in zweden. Heerlijk geskied en morgen een huskytocht met wakvissen en de opbrengst klaarmaken op een eigen gestookt vuurtje. Prachtige sneeuw. Nergens ijzige stukken, heerlijke kneuterige sfeer etc etc. Super eten ( rendieren en elandenbiefstukjes) Absolute aanrader! Ik ben dinsdag weer thuis maar vooralsnog de groetjes van ons allen!
zaterdag 10 maart 2012 om 15:10
quote:Oriane schreef op 10 maart 2012 @ 15:10:
Dames, ik kan niet mobiel zoeken, maar even de groetjes vanuit een Winters åre in zweden. Heerlijk geskied en morgen een huskytocht met wakvissen en de opbrengst klaarmaken op een eigen gestookt vuurtje. Prachtige sneeuw. Nergens ijzige stukken, heerlijke kneuterige sfeer etc etc. Super eten ( rendieren en elandenbiefstukjes) Absolute aanrader! Ik ben dinsdag weer thuis maar vooralsnog de groetjes van ons allen!Zucht....ik ben jaloers....
Dames, ik kan niet mobiel zoeken, maar even de groetjes vanuit een Winters åre in zweden. Heerlijk geskied en morgen een huskytocht met wakvissen en de opbrengst klaarmaken op een eigen gestookt vuurtje. Prachtige sneeuw. Nergens ijzige stukken, heerlijke kneuterige sfeer etc etc. Super eten ( rendieren en elandenbiefstukjes) Absolute aanrader! Ik ben dinsdag weer thuis maar vooralsnog de groetjes van ons allen!Zucht....ik ben jaloers....