Datewijsheid gevraagd...

14-03-2012 11:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even zitten twijfelen of deze topic hier hoort of bij relaties.maar omdat het toch ook om gedrag gaat maar even hier gezet.

Ik weet dat de ladies hier recht toe aan kunnen zijn en dat heb ik ook echt even nodig vandaar mijn topic hier.

Ik heb vier weken geleden een jongen leren kennen via internet.

Ik had een oproep gezet en hij heeft daar op gereageerd, we hebben niet echt lang zitten mailen dus na 2/3 berichtjes hebben we met elkaar afgesproken. Uiteraard wisten we allebei niet wat te verwachten omdat we er niet voor hadden gekozen om foto's uit te wisselen. Doordat ik al aardig wat dates heb gehad die misliepen en zo wou ik mijn verwachtingen niet te hoog zetten en ben ik er open in gestapt.

Nou eerste date hebben we een drankje gedaan. Ik vind het leuke jongen en merkte ook echt fysieke aantrekkingskracht. Hij liet mij ook wel weten mij aantrekkelijk te vinden, dus hebben we een week later een 2e date gehad. Weer een drankje in een tentje wat hij uitgezocht had. Toch wat dieper gepraat en kreeg het idee hem wel wat beter te leren kennen. Het blijkt dat zijn ouders momenteel in een scheiding zitten en volgens mij heeft hij het daar wel even moeilijk mee. Daarna heeft hij mij gesms-t en heb ik voorgesteld om een hapje te gaan eten.

Zo gezegd zo gedaan. Alleen merkte ik dat hij op deze date minder verdiepend was (oppervlakkiger leek) en daarom minder enthousiast. Ik had juist door de vorige date verwacht dat het nu nog dieper contact zou worden. Aan het einde hebben we wel gezoend en daarna heb ik een kort berichtje gehad dat hij het fijn vond mij te zien. Maar sindsdien hoor ik niks meer (ongeveer 1 week). Zelf heb ik hem 2 dagen geleden gsmst of hij zin had om een filmpje te pakken, maar daarop heb ik geen reactie gehad. Ook weet ik dat hij dit weekend weg gaat met vrienden. Ik weet nu niet zo goed wat te denken. Houd hij mij aan het lijntje? Of vind hij mij wel leuk.

Heb het gevoel dat hij een beetje mixed signalen geeft en ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben. Vind hij mij leuk of hou ik mezelf voor de gek en is hij lekker verder om zich heen aan het kijken. Help, please :-)
Uhh als jij het al niet weet hoe moeten wij het dan wel weten....
Klinkt niet als een serieus geinteresseerde man... Zou iig niet meer zelf contact opnemen.
Imho: als je elkaar leuk vindt houd je contact en sms en mail je niet alleen om af te spreken maar ook om te vragen of diegene een leuke dag gehad heeft. Als je vrijdag niets van hem gehoord hebt zou ik niet zoveel hoop meer houden, maar dan kun je hem nog smssen in de trant van: Je hebt een leuk weekend met vrienden voor de boeg toch? Heb je er zin in ? Veel plezier! X. Daarna het contact opnemen aan hem overlaten.
Klinkt alsof de laatste date hem minder beviel dan de voorgaande en hij uit beleefdheid heeft gesms't dat hij het fijn vond je te zien. In mijn ervaring zal een man die jou ziet zitten namelijk wel meer contact met je opnemen en snel een nieuwe date willen plannen. Daarbij, hoe vaak komt een sms nou niet aan? En stel dat hij die echt niet heeft ontvangen zou hij wel zelf contact hebben opgenomen. Ik zou zeggen: next!
Dank voor jullie reacties!

Het zet me wel te denken inderdaad. Als je iemand leuk vind laat je gauw wat weten. Wel laf eigenlijk om zo ineens niks meer te laten horen na "1 mindere date..." Zeg dan gewoon, joh het gaat 'm niet worden!

Ik wacht het nog even af tot vrijdag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven