VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Van harte gesmurfd met je eerste verjaardag moet dat zijn natuurlijk!

Maar fijn dat Apie weer een beetje ok was vandaag. Grappig, beetje hetzelfde als Wiske dus? Maar gelukkig geen nare langdurige griepjes.

Verder heb ik eigenlijk niets te klagen over meisjeskleding. Loeder pas vrij makkelijk alles en geen last van blote ruggetjes of buikjes. Ze heeft eerder last van te wijde kleding, maar kniesoor die zeurt.

Athena, veel plezier dit weekend!
Ik heb trouwens een pijnlijk oog. Er zat denk ik van de week een vuiltje/korreltje in oog en is dus lekker achter lens gaan schuiven. Nu heb ik dus al hele dag bril op.
Bries, en Wind en familie natuurlijk, van harte met je allereerste verjaardag! Dat er nog maar vele mogen volgen!

Behangetje ziet er heel raar uit nu, ben benieuwd wat het wordt als het gepost is.

Athena, leuk of niet leuk, weekend weg? Heb je er zin in of had je liever meegeklust? (Klinkt heel fout op deze pijler trouwens).

Beterschap voor alle pimpelende kinderen en sterkte voor hun ouders..

Pebbles, toevallig, ik was vanmorgen met kinderen bij de kinderboerderij, die het dichtst bij jullie winkel in de buurt. Er liepen wel schoolklassen rond, maar ze zijn zeker naar andere kinderboerderij geweest?
Irritant Vrolijk, van zere oog. Hele nare pijn is dat!
quote:Mille schreef op 13 maart 2008 @ 20:59:

Pebbles, toevallig, ik was vanmorgen met kinderen bij de kinderboerderij, die het dichtst bij jullie winkel in de buurt. Er liepen wel schoolklassen rond, maar ze zijn zeker naar andere kinderboerderij geweest?Nee, daar waren ze dus. Maar in de middag.

Wind, van harte met je Briesje!
Wind, gefeliciteerd met Bries!
So hee wat rustig hier?

Joeheee, het is weekend!

Wind, nog gefeliciteerd! Ik ga Briesen-verjaardag verder missen, want we moeten de zolder opruimen, verbouwing komt ineens erg dichtbij en zolder is stalling van jaar onduidelijke troep en 40 nog onuitgepakte dozen (en die moeten dan weer ergens komen te staan waar ze niet in de weg gaan staan). O help

.

Ga nu lekker bijlezen en daarna sudderen in mijn mandje.

Hiep hiep hoera voor klein Briesje!

Een dagje te laat weliswaar, maar van harte gemeend.

En hier een blije Ely, want Zorro is weer terug.

Hij is geslaagd, dus alle drukte hier, is niet voor niks geweest.

Ik ga gauw genieten van zijn aanwezigheid.

Kom van het weekend nog wel even buurten
Hier nog even een Morrie, die het erg druk heeft maar komt melden dat ze nog bestaat. Maak lange dagen op het werk en heb het komend weekend ook erg druk. Moeder viert 60e, schoonouders komen morgenmiddag al bij ons en blijven slapen, ik moet volgende week paar dagen training geven en dat moet ik nog voorbereiden want daar kwam ik van de week niet aan toe. Dus genoeg te doen.

Gelukkig mis ik weinig hier als ik het zo zie
Ik ga ook lekker nu op bed TV kijken! Gezellig eens niets doen met vent. Truste meisjes!

Drop, ik heb ons topic weer eens ge-upt!
Ik zag het! By the way, ik dacht dat onze date de 22e was? Maar 29e is ook o,k. wat mij betreft, zeg het maar. Tijdstip maakt niet uit (nu Idols is afgelopen ).

Van 17-19 Vastenactie gehad op school, de kinderen waren helemaal hyper. Maar was erg leuk! Daarna kids op bed gemikt en eindelijk weer eens Voyager gekeken, vent heeft van de week Seizoen 5 op de kop getikt via E-bay. Nu nog 6 en 7. Hadden wijn, stokbrood en kaasjes erbij, jammie.

Maar laat ik ook eens naar bed gaan. Tot morgen en fijn weekend allemaal!
Over 6 weken gaan we trouwens al een weekje op vakantie, vreemd idee nu het nog winter is !
Gisteren vond ik het wel lente.

Ik heb ook veel gewerkt afgelopen week, ruim 36 uur, Pebblo heeft veel gehuisvadert.

Ben ook moe, en dat terwijl ik net wakker ben? En heb spierpijn allover, geen idee waar dat vandaan komt.

Tijd voor ontbijt.
Goedemorgen!

Pebb, was huisvaderen van Pebblo zodat hij zelf ook tot rust kon komen? Ik werk doorgaans liever, da's rustiger .

Ik ben op zaterdag ook altijd maximaal gaar, eigenlijk op vrijdagavond al, toch einde werkweek, zicht op rust en dan slaat het toe ofzo.
Ik ben eigenlijk weinig tomeloos gaar. Zeker na een werkweek krijg ik weer energie op vrijdag met het vooruitzicht op weekend. Ik vind juist de vrijdag een heerlijke dag om te werken; lekker afronden en vrijdag middag gevoel. Ik denk dat ik ook weleens moe ben, maar echt gaar? Nee, heb ik gelukkig weinig.

Gezellig Drop, Voyager! Ik vind het echt een leuke serie en dan zeker met vent, wijn en lekkers erbij? Hmm..was vast een geslaagde avond! (tenzij vent in slaap is geflikkerd op de bank)

Het maakt mij niet uit? 29 is ook prima hoor. Het is denk ik eerder hoe uitgebreid je lekker eten wil :-)

We kunnen anders ook eerder afspreken de 29e en dan gezellig eerst met de kindjes naar de zoo ofzo?

Morrie, sterkte met je drukke weekend. Ben benieuwd wat je moeder van je cadeau vond.

Ely, van harte met Zorro's diploma. Heb ik wat gemist of had je geschreven waar hij dat diploma voor heeft gehaald?

Hmm..in blogje hiernaast een vrouw die seksverslaafd is. Heel apart en lijkt me zeer vermoeiend. In feite ben je dus gewoon een man verpakt in een vrouwenlijf? :-))
Heb een cd gekocht voor ¤ 5,- bij speelgoedwinkel.

Kids-vakantie hits voor de PEbbeltjes. Met onder andere wat jump muziek enzo en wat oppervlakkige Chipz en Kus-disco.

Maar ook een nummer van Lange Frans en Baas B met de volgende tekst:

moppie ik strik je

ik kus je, ik lik je

ik streel je

bespeel je met mijn tanden op je slipje

dip je als een chipje

shit, moppie ik digg je

ik neem je in mijn armen en flip je

Moet toch ook niet gekker worden.

En ik zie op tegen het weekend sinds mijn moeder dood is.

Net de brief gekregen van het crematorium, dat ik kan bellen om een afspraak te maken het bijwonen van de verstrooiing van de as.

Zo gek, ik liep net Kefpep uit te laten en ineens werd het me teveel, ik dacht aan mama en dat ze er nooit meer is. Het lijkt alsof ik me dat iedere keer opnieuw moet realiseren. Ik loop hier vaak langs de begraafplaats, zo ook vanochtend en toen had ik het ook al te kwaad toen er een rouwstoet aankwam en de klok begon te luiden.

En ik droom gewoon weer leuke dingen, maar mama is er altijd bij.
Hmm..best apart die songtekst! Maar heb je die van K3 wel eens gehoord? Sommige zijn ook te vaag voor woorden hoor.

Peb, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen om je verdriet minder/lichter of draagbaarder te maken.
Tsja... maar het kan niet. Niemand kan dat.

Het gaat wel beter dan vorige week hoor, toen was ik echt ingestort.
Nee, dat is waar. Maar ik denk wel aan je en leef verschrikkelijk met je mee. Maar ook wel stoer dat je er toch weer zelf dus ook uitkrabbeld uit je diepe dal.
Hallo! Ik ben vandaag ook gaar. Maar dat ik gister om 2.30 uur in bed lag en vanochtend om 7 uur er weer uit was, helpt vast ook niet. Was wel om leuke reden want nicht en vriend bleven gezellig plakken.

Ik wil ook lente! Als de lucht blauw is met van de ronde witte wolkjes dan word ik helemaal blij. Oeh, ik hoop ook op een lekker hete zomer met veel rose in de tuin!

Lien, jij moet dus ook nog wel wat verhuisdozen. En dan te bedenken dat we echt heel veel hebben weggegooid voor de verhuizing. Sterkte met opruimen en uitpakken!

Vaag dat er zo'n liedje op een kindercd staat. Is dat heyay mama dat schunnige liedje van K3?

Pebbles, ik denk ook aan je!

Ely, gefeliciteerd! Moet een last van jullie beider schouders zijn!
Ik moet trouwens zo naar de tandarts en maandag mijn laatste verstandskies laten trekken. Blegh. Maar dan ben ik er wel vanaf en kan de beugel erin...
Wat een rare tekst zeg, hoe komen ze erop.

Heeft een van jullie toevallig Document gezien, afleveringen van Scenes uit een kinderleven? Of dat gezin waarin de vader overlijdt? Hartverscheurend, ik was er helemaal naar van, met name van hoe die mensen ermee omgingen. Arm kind.
Neen, geen document gezien. Klinkt akelig, dus ik ga ook niet uitzendgemist kijken weet ik nu al.

Pebb, verdriet komt volgens mij echt in porties op de momenten dat er weer wat bij kan. Denk dat je lichaam en geest ook echt niet in staat is alles binnen korte tijd te overzien. Zal ook vast nog lang duren en soms ook heftiger dan anders. Denk dat begrafenisstoet inderdaad ook wel extra confronterend is.

Dochter hele middag met vriendinnetje mee en Kiloknaller en ik hebben lekker gefietst, hij op de 1-wiel achter mijn fiets, heel gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven