VRLK
woensdag 12 maart 2008 om 21:49
For what it's worth: Suske heeft zowel boven als onder 116-122 en Wiske zowel onder als boven 110-116, maar het is wel eens anders, ligt aan het merk en het model van het item. Het irriteert me nogal dat veel meisjesbovenkleding erg kort is. Koop je het in de juiste lengte, zijn de mouwen weer te lang. Ik wil niet dat ze met een blote buik en dito rug rondloopt.
Hier ook aardig wat smurfen, maar ik weet eigenlijk niet welke we nou wel of niet hebben. Die mafsmurf hebben we iig dubbel, en Azrael ook.
Ik wil de maan hebben wij trouwens ook. De boeken over meneer Big zijn ook leuk: Meneer Big en de wijde wereld, en ze hebben er nog 1. De Gruffalo is hier ook present. Vanavond weer eens Stom Konijn gelezen, die valt ook nog steeds goed. Was vorig jaar een kado van Vrolijk. Heb ze daarna ook kado gedaan aan zoontje van een vriendin, vriendin kon op den duur geen Stom Konijn meer horen, gheghe.
Hier ook aardig wat smurfen, maar ik weet eigenlijk niet welke we nou wel of niet hebben. Die mafsmurf hebben we iig dubbel, en Azrael ook.
Ik wil de maan hebben wij trouwens ook. De boeken over meneer Big zijn ook leuk: Meneer Big en de wijde wereld, en ze hebben er nog 1. De Gruffalo is hier ook present. Vanavond weer eens Stom Konijn gelezen, die valt ook nog steeds goed. Was vorig jaar een kado van Vrolijk. Heb ze daarna ook kado gedaan aan zoontje van een vriendin, vriendin kon op den duur geen Stom Konijn meer horen, gheghe.
woensdag 12 maart 2008 om 21:57
Ik moet nog steeds grinniken als dat konijn uit de douche komt met een handdoek om zijn oren . Gewéldig! Boeken van Liselotje zijn trouwens ook erg leuk, dat zijn boeken op rijm.
S&W zijn volgende maand ook weer jarig, wat gaat het toch hard. Wij gaan maar weer nieuwe fietsen scoren, bij de fietsen die ze nu hebben komen hun knieën tegen hun oren. Beetje lullig.
S&W zijn volgende maand ook weer jarig, wat gaat het toch hard. Wij gaan maar weer nieuwe fietsen scoren, bij de fietsen die ze nu hebben komen hun knieën tegen hun oren. Beetje lullig.
woensdag 12 maart 2008 om 23:03
Zo ben ik weer. Apie heeft net gespuugd. Heel netjes aangegeven en in teiltje. Duidelijk genen van haar vader want die kan dat ook gemakkelijk. Ik niet, lig gerust de hele nacht te draaien en te woelen om vervolgens toch te moeten en snel naar de wc te rennen.
Arm ding, blijft een naar gezicht.
Ik wil een diamant kende ik nog niet. eens kijken in de bieb!
Inderdaad nieuws van mij, ja. Morgen vergadering met hele bups op hoofdkantoor. Zullen wel wat reacties komen.
Wind, veel plezier op Bries zijn verjaardag! Ik ben ook wel benieuwd naar jullie kado, misschien wel inspiratie.
Ik vind jouw avatar echt leuk Morrie! Lekker pasig!
Zijn jullie goede vrijdag vrij?
Arm ding, blijft een naar gezicht.
Ik wil een diamant kende ik nog niet. eens kijken in de bieb!
Inderdaad nieuws van mij, ja. Morgen vergadering met hele bups op hoofdkantoor. Zullen wel wat reacties komen.
Wind, veel plezier op Bries zijn verjaardag! Ik ben ook wel benieuwd naar jullie kado, misschien wel inspiratie.
Ik vind jouw avatar echt leuk Morrie! Lekker pasig!
Zijn jullie goede vrijdag vrij?
donderdag 13 maart 2008 om 08:45
Jullie pesten mij
Vrolijk, wat was er speciaal voor Mille/Mini? Ik zie niks.
Leuk, die andere mol-boekjes. Ik heb nog bolpuntcombonnen, dus maar eens kijken!
He Nathje, arm Apie. Lappenmand toch geen
verhuisbericht gestuurd hoop ik? Hij's hardnekkig bij jullie!
Idd. suf dat meisjeskleding vaak zo raar valt. Trek je een shirt uit het rek wat qua lengte de goede maat lijkt te zijn voor Mini, hangen er mouwen maat 128 aan. Ik zie sowieso veel korte dingen ineens, ook voor volwassenen. Word ik ook niet vrolijk van, met mijn postbevallingenbuik.
Ha Meave
Vrolijk, wat was er speciaal voor Mille/Mini? Ik zie niks.
Leuk, die andere mol-boekjes. Ik heb nog bolpuntcombonnen, dus maar eens kijken!
He Nathje, arm Apie. Lappenmand toch geen
verhuisbericht gestuurd hoop ik? Hij's hardnekkig bij jullie!
Idd. suf dat meisjeskleding vaak zo raar valt. Trek je een shirt uit het rek wat qua lengte de goede maat lijkt te zijn voor Mini, hangen er mouwen maat 128 aan. Ik zie sowieso veel korte dingen ineens, ook voor volwassenen. Word ik ook niet vrolijk van, met mijn postbevallingenbuik.
Ha Meave
donderdag 13 maart 2008 om 09:08
Ik kan het ook niet echt rijmen met de nieuwsberichten van de laatste tijd dat steeds meer kinderen last hebben van overgewicht. Dan pas je de kleding daar toch ook een beetje op aan? Maar overgewicht of niet, ik snap echt niet waarom alle 'vrouwen' in de leeftijd van pak 'm beet 3-60 met een blote buik en rug rond moeten lopen..... Ik trek ook niets korts aan, heb geen postbevallingenbuik meer, maar wel teveel zadeltas naar mijn smaak en dan staat het ook niet. Ik heb sowieso moeite met bepaalde kleding bij bepaalde leeftijden en/of een bepaalde lichaamsbouw. Maar goed, dat moet iedereen voor zich weten, als ik maar gewoon in de winkels datgene kan vinden waarvan ik vind dat het bij mij past, en dat is nog wel eens lastig als de meeste winkels zich zo strikt houden aan het modebeeld. Ik houd bijvoorbeeld voor mijn werk van broekpakken waarvan het colbert óver de heupen valt, en niet eróp. Maar als dat soort colberts niet in de mode is, kan ik het echt vergeten.
Baksels nog gelukt, waren wel een beetje overstroomd maar daardoor heb ik even kunnen proeven. Erg lekker!
ZIelig van Apie, Nathje! Is ze wel een beetje opgeknapt? Wiske heeft rond 1.30u gespuugd, ze lag eerst te huilen en ik was net op tijd bij haar om het live te mogen aanschouwen. Dacht eerst dat ik haar vandaag beter thuis kon houden, maar vanmorgen lag ze te zingen in haar bed. Raar kind.
Baksels nog gelukt, waren wel een beetje overstroomd maar daardoor heb ik even kunnen proeven. Erg lekker!
ZIelig van Apie, Nathje! Is ze wel een beetje opgeknapt? Wiske heeft rond 1.30u gespuugd, ze lag eerst te huilen en ik was net op tijd bij haar om het live te mogen aanschouwen. Dacht eerst dat ik haar vandaag beter thuis kon houden, maar vanmorgen lag ze te zingen in haar bed. Raar kind.
donderdag 13 maart 2008 om 10:36
Ik heb ook de pest aan Heleen van Rooijen en haar lied op mijn hyve staan!
Ik heb pas Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafon gelezen, erg mooi. Na DWDD van de week met Herman Brusselmans ben ik ook weer van plan wat van hem te lezen, heb namelijk enorm om hem gelachen. Pebblo en ik hadden elk aardig wat boeken van hem, maar ik heb hem de laatste jaren wat verguisd en niet veel meer gelezen. Dus eerst de 2 boeken die we nog hebben met Danny Muggepuut in de hoofdrol en dan zijn gisteren aangeschafte laatste roman 'Toos". Maar ook Jan Wolkers' Dagboek 1976 ligt nog op mijn nachtkastje. Pebblo leest Norwegian Wood van Haruki Murakami en is daar zo enthousiast over dat ik die ook wil lezen. Er staat bij mij nog heel veel ongelezen in de boekenkast, met dank aan lezende man met zo goed als de zelfde smaak.
Verder ben ik weer aan het werk. Pebblo gaat met de klas van Klein Pebblejte naar de kinderboerderij. En morgen met de klas van Groot Pebbeltje. Brave vader toch?
Ik heb pas Schaduw van de Wind van Carlos Ruiz Zafon gelezen, erg mooi. Na DWDD van de week met Herman Brusselmans ben ik ook weer van plan wat van hem te lezen, heb namelijk enorm om hem gelachen. Pebblo en ik hadden elk aardig wat boeken van hem, maar ik heb hem de laatste jaren wat verguisd en niet veel meer gelezen. Dus eerst de 2 boeken die we nog hebben met Danny Muggepuut in de hoofdrol en dan zijn gisteren aangeschafte laatste roman 'Toos". Maar ook Jan Wolkers' Dagboek 1976 ligt nog op mijn nachtkastje. Pebblo leest Norwegian Wood van Haruki Murakami en is daar zo enthousiast over dat ik die ook wil lezen. Er staat bij mij nog heel veel ongelezen in de boekenkast, met dank aan lezende man met zo goed als de zelfde smaak.
Verder ben ik weer aan het werk. Pebblo gaat met de klas van Klein Pebblejte naar de kinderboerderij. En morgen met de klas van Groot Pebbeltje. Brave vader toch?
donderdag 13 maart 2008 om 18:29
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Bries, van harte met je eerste verjaardag vent! Dat het maar een mooie feestdag voor jou, je grote broer en je ouders moge zijn!
Verder kom ik alleen even binnenrollen om gedag te zeggen, ik zit dit weekend met kinderen in een huisje zodat vent grondig aan het klussen kan slaan. Dus tot maandag of dinsdag.
Bries, van harte met je eerste verjaardag vent! Dat het maar een mooie feestdag voor jou, je grote broer en je ouders moge zijn!
Verder kom ik alleen even binnenrollen om gedag te zeggen, ik zit dit weekend met kinderen in een huisje zodat vent grondig aan het klussen kan slaan. Dus tot maandag of dinsdag.
donderdag 13 maart 2008 om 19:59
Apie was trouwens vandaag ook weer opgeknapt. Mijn vader paste vandaag op dus die heeft wel rustig aan gedaan met eten maar ze was weer een zonnetje! Gek he?
Ik heb nog een raar keeltje en met medicijnen gaat de blaas ook wel weer.
Ik ga lekker kneuterig doen op de bank, heb ik zin in!
Oja, andere rolgordijn op maat past ook niet. Stomme Gamma want ik zei nog dat er 1 cm af moest, maar nee hoor eigenwijs de strakke maat opschrijven en nu zitten wij met de brokken.
Ga mooi dat ding terugbrengen morgen!
Ik heb nog een raar keeltje en met medicijnen gaat de blaas ook wel weer.
Ik ga lekker kneuterig doen op de bank, heb ik zin in!
Oja, andere rolgordijn op maat past ook niet. Stomme Gamma want ik zei nog dat er 1 cm af moest, maar nee hoor eigenwijs de strakke maat opschrijven en nu zitten wij met de brokken.
Ga mooi dat ding terugbrengen morgen!