SPOED: wijde combatbroek
woensdag 14 maart 2012 om 13:51
Ze zijn momenteel niet in de mode maar ik heb vóór morgenavond een wijde combatbroek of soortgelijke broek nodig. Eentje die niet nauw om de benen spant dus. Liefs in het zwart of een andere donkere kleur, maar het model is belangrijker. Iemand enig idee waar ik zou kunnen kijken? Ik kan winkelen in Den Haag, Leiden of Haarlem.
woensdag 14 maart 2012 om 14:55
quote:laylalala schreef op 14 maart 2012 @ 14:03:
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig WAAR je deze broek voor nodig hebt met zo'n spoed
Haha, dat snap ik, maar kan ik wegens herkenbaarheid helaas niet melden.
Dank iedereen voor de input. Bij Perry Sport ben ik al geweest, bij Bever nog niet. Dat doe ik vandaag. Mocht ik er niet slagen, dan rijd ik morgen langs een legerdump. Zeker nu ik weet dat ze er ook nieuwe broeken verkopen (heb niet meer de mogelijkheid om te wassen, vandaar dat ik liever geen gebruikte wil).
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig WAAR je deze broek voor nodig hebt met zo'n spoed
Haha, dat snap ik, maar kan ik wegens herkenbaarheid helaas niet melden.
Dank iedereen voor de input. Bij Perry Sport ben ik al geweest, bij Bever nog niet. Dat doe ik vandaag. Mocht ik er niet slagen, dan rijd ik morgen langs een legerdump. Zeker nu ik weet dat ze er ook nieuwe broeken verkopen (heb niet meer de mogelijkheid om te wassen, vandaar dat ik liever geen gebruikte wil).
woensdag 14 maart 2012 om 14:56
quote:Bammetjebam schreef op 14 maart 2012 @ 14:22:
Website van Legerdump: www.benscore.comHm, hier zie ik wel wat maar dat zit in Rotterdam, dat ga ik niet halen.
Website van Legerdump: www.benscore.comHm, hier zie ik wel wat maar dat zit in Rotterdam, dat ga ik niet halen.
woensdag 14 maart 2012 om 15:06
woensdag 14 maart 2012 om 15:17