Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieks, ben zonet gebeld, mag disndag op sollicitatiegesprek komen. EN ZE WETEN DAT IK ZWANGER BEN!!!!!!!!!!

Jakkes, wat gaaf!
@Annie: Spannend!!! Ik zal voor je duimen. Om wat voor een baan gaat het, en om hoeveel dagen? Trouwens, ik heb nooit geweten dat er zwangerschapsprogramma's op tv waren toen ik zwanger was van Jasmijn, anders had ik ze zéker gekeken, haha!
Ik moest ons even zoeken, er was al een hele tijd niet meer gereageerd.

En vanochtend was het nog wel zo druk zie ik.

@annie: wat goed!! Spannend hoor. Wat voor functie is het? Hoe gaat het met de bouwvakkers bij jullie?

@mmmoi: mooi dat Jasmijn weer opgeknapt is. Dat hangerige is voor jezelf ook best vermoeiend.

@ringel: daar kan ik me dus niks bij voorstellen, een zwangere Floor. Zo'n gek idee dat onze kindjes straks de echte wereld in gaan en een eigen leven gaan krijgen als het goed gaat.

De vrouw van een collega van mij is ook zwanger en had vanmorgen de 20 weken echo. Daar bleek uit dat de baby in ieder geval 1 maar misschien 2 klompvoetjes heeft. Hij was er aardig van ondersteboven en dat kan ik me goed voorstellen.

Ik sta er meteen zelf ook weer bij stil dat het niet vanzelfsprekend is dat we nu weer een gezond kindje gaan krijgen.

Vanavond geen Mol meer helaas, jammer hoor.

Er komt zo wel een programma waarbij ze over de noordpool (ergens koud in ieder geval) gaan reizen, dat lijkt me wel leuk.

Het is in Noorwegen zie ik nu trouwens. En Dennis van der Geest doet mee en die vind ik leuk .
hahahahahahahaha (eerste reactie op Annie's post over dat ze zich zo verwant voelde aan een kangaroe!)

Ik me helemaal verheugen op veel berichtjes.....valt me mee!

@Pebbles, je hoeft niet te zoeken naar het topic, als je naar "mijn viva" gaat heb je daar een tab met "mijn laatste" en daar staan de topics waar je hebt gereageerd (schijnt iets nieuws te zijn, maar reuze handig) Raar he om te bedenken dat kleine jongens en meisjes groot worden en strak een heel zelfstandig leven gaan leiden. Kan me er ook niks bij voorstellen al gaat zo'n gedachte me af en toe wel door m'n hoofd. Bizar.

En nee Annie je bent echt niet de enige druif die dat soort programma's kijkt, kan me alleen niet meer voorstellen dat ik er ruim 13 maanden geleden ook zo bij lag....

verder alles goed hier, meisje heeft lekker sla met gebakken aardappeltjes en een hamburger gehad. Sla zelf was ze niet heel dol op, maar de tomaat, ei en komkommer ginge zo d'r mond in. Na het eten hoog rode koontjes van vermoeidheid, even door het bad heen gehaald en daarna lekker naar bed.

Ze heeft vandaag helemaal de blits gemaakt op de peuterspeelzaal van het zoontje van onze gastouder (hahaha ze gaat NU al naar de psz) ze had vandaag een superschattig setje aan van Cakewalk met lakschoentjes (ubertruttig maar ze is er zo blij mee elke keer als ze, ze aanmag) en alle kindjes wilden daar met haar spelen en aan het pakje voelen (is van eenheel lekker zacht stofje)

ga nog ff verder snuffelen en dan leif maar weer eens vervelen.
Hoi meiden,

sorry, niet veel lelzin dus daarom heb ik me hier nog niet vertoond (schaam).

Krokus, wat zul je vreselijk geschrokken zijn! Arme meid, en je was al niet zo gek op lange ritten..gaat het weer een beetje inmiddels?

Annie, wat goed! Wat voor soort baan?

Ringelding, wat leuk dat alle kindjes aan Mayte wilden voelen haha. Ik was vandaag op een verjaardag van iemand van de kerk waar ook een meisje van bijna vier is. Zij is helemaal wezenloos van Hanna (wil haar steeds vasthouden enzo; niet dat Hanna daar zin in heeft altijd maar goed ). Dat meisje noemt mij "tante baby" (bij ons in de kerk noemen we veel mensen "oom" en "tante", vandaar).

Mmmoi, superfijn dat Jasmijn weer is opgeknapt!

Babba, hoi! Gaat Aimee eigenlijk naar het kdv als jullie werken? Of heb je een andere vorm van opvang voor haar?

Niniane, gek idee of niet, dat je niet meer zwanger zult worden (daarom vond je die menstruatie toch ook lastig?), bah. Gaat het nu weer beter met je?

FF, waar hang je uit? Alles goed? Nog plannen voor verhuizen naar het noorden?

Heb dus niet veel lelzin op het moment (in real life ook niet en ik ben al niet zo druk). Maar alles goed hier. Heb vanmiddag een vergadering genotuleerd (en het verslag is al gemaild naar de opdrachtgever), morgen werken en zaterdag weer een vergadering notuleren. Ik loop nog binnen :-)

Welterusten!
Wow krokus, dan valt onze aanrijding van vanmiddag nog wel mee. Je bent er echt goed vanaf gekomen zeg! Wat een mazzel. Jammer van de auto.

Over bb-boeken gesproken ik heb voor beide mannen een boek en probeer het zo goed mogelijk bij te houden. En ik kan bij Kyran gaan noteren dat hij 12 maart zijn eerste stapjes heeft gezet. Jammer genoeg heb ik het zelf nog niet gezien omdat hij deze primeur voor de oppasmoeder had bewaard. Gisteravond en deze avond was hij te moe om het trucje te herhalen.

@Ringel Mss leuk voor jou omdat je alles zo leuk vond over hoe het vroeger was. Er zijn ook speciale opa en oma en vader en moeder boeken. Geloof dat ze heten mama of oma vertel eens. Daar kunnen ouders (dus onze ouders) en grootoouders in schrijven hoe het er vroeger bij hun aantoe ging toen zij jong waren. Op elke pagina staan dan ook nog historische weetjes uit de inmiddels vorige eeuw. Heb de boeken aan mij schoonouders cadeau gedaan met de vraag of ze die dan later terug willen geven. Leek me leuk voor later als we zelf oud zijn en zij nog ouder.

@Annie Ik kijk ook nog wel eens naar de verloskundigen praktijk. En je saamhorigheidsgevoel met een kangaroe vond ik ook wel leuk. Hoewel de bevalling van een kangaroe volgens mij een eitje moet zijn aangzien kleine bb-kangaroes als een soort embryotje geboren worden en pas in de buidel echt gaan groeien. Oke weet niet of je echt blij moet zijn om je bb de hele dag rond te zeulen in een buidel maar zo'n bevalling lijkt me wel wat.

@Mmmoi Die jasmijn met haar aankleedacties. Hier een mannetje dat graag helpt met de was. Maar dan wel op zijn manier. Dus alles uitvouwen wat ik net heb opgevouwen. Geen wonder dat ik mijn huishoudelijke klusjes niet afkrijg.

@Mirjam Hoi!

@FF Waar ben je!!!!

Wij hadden vanmiddag dus een ienie mienie aanrijding bij de parkeerplaats. In vergelijking met krokus dan. Een of andere doos reed zonder te kijken achteruit haar vakje uit zo tegen onze zijkant op. En dan heeft ze nog het lef om snel de auto uit te stappen en direct zonder verontschuldiging oid tegen N-man te zeggen dat ie te hard reed. Moet niet gekker worden hoor. Ik was echt pissig. We hadden afspraak bij de verlos voor nacontrole dus we hadden Myrddin ook nog in de auto. Kom niet aan mijn kindjes want dan wordt ik echt nijdig. Heb maar niets gezegd en ben vast naar de verlos gelopen. N-man is een stuk tactischer in dat soort dingen.

Bij de verlos was alles in ieder geval goed, mijn hb is ook weer normaal gelukkig.
@Niniane dat boek " Mam vertel eens" heb ik mijn moeder voor d'r 52e verjaardag gegeven en ze was helemaal emo depemo, ze durft het nog niet helemaal in te vullen omdat ze dus een vrij heftige jeugd achter de rug heeft (dit wist ik dus niet, maar het oma worden heeft bij haar behoorlijk wat oude wonden opengehaald) wat ze me wel verteld heeft is, dat toen ze zwanger van mij was, ze 10 dagen voordat ik geboren werd, door mijn opa en oma inelkaar gemept is omdat ze PvdA wilde stemmen en mijn opa en oma CDA'ers zijn/ waren. maar had ook weer alles te maken met een niet gelukkig huwelijk tussen opa en oma, drank en een mega depressie die niet onderkend was. Pretty heftig allemaal en heb dit dus echt nooooit geweten, maar daardoor zijn er wel allemaal puzzelstukjes op hun plek gevallen.

zo nu ben ik ook weer even helemaal van de mik.

vandaag werken, met een slaapdienst.....nou ja, mag niet klagen. ben redelijk veel vrij geweest de afgelopen dagen...(voor de verandering)

fijne dag allemaal!
Oh ringel sorry. Denk ik even een leuk idee voor je te hebben. Wat een akelig verhaal zeg. Voel me nu dus best een beetje naar. Maar snap het wel. Mijn moeder heeft het boek van een vriendin gekregen en zij vond het helemaal leuk. Ik had ook nog even gedacht het boek voor mijn vader te kopen maar heb daar van afgezien aangezien hij ook een akelige jeugd heeft gehad en daar ook nooit over wil praten. Hoop niet dat ik nu teveel opgerakeld heb met mijn foute tip...
Meiden, ik heb gisteren een beetje te vroeg gejuicht vrees ik. Jasmijn werd in de middag weer hangerig; at niks, wilde gelukkig wel drinken. Daarna wilde ze alleen maar met speen bij mij op schoot, af en toe huilde ze heel klaaglijk. De hele middag hebben we samen tv gekeken en gehangen. 's Avonds wilde ze een hap warm eten nemen maar begon toen helemaal te kokhalzen; niet zo'n succes dus. Ze heeft wel een bordje yoghurt gegeten. Bij het naar bed brengen bleek ze zelfs 39,5 graden te zijn en dat vond ik wel zorgelijk. Met zetpil naar bed, ze heeft heel goed geslapen tot vanochtend maar toen had ze zelfs nog verhoging (37,9). Ik heb toch maar even de dokter gebeld omdat ze iedere keer 's ochtends wel fit lijkt maar het in de middag toch best zorgelijk wordt en omdat ze niets eet. De assistente vond het toch verstandig als ik vanmiddag even langs kwam, zeker omdat het bijna weekend is. Ik denk niet dat de dokter er veel aan zal doen maar dan hebben we onze gemoederen wel even gesust.

@Niniane: Dat boek dat jij noemt heb ik gekregen voor Sinterklaas en vul ik zelf in voor Jasmijn. Het heet 'Mam, vertel 's'. Mijn ouders én schoonouders zijn niet zo van die schrijvers dus heeft het geen nut om zo'n boek te geven. Ik zag laatst dat ze nu ook een nieuwe versie hebben, 'Papa en mama vertellen over mij' ofzoiets. Die leek me veel leuker dan die ik heb, om voor Jasmijn in te vullen. Maar ik heb al zoveel boeken enz. voor Jasmijn; dat boek koop ik wel voor kindje nr. 2 ofzo; haha!

@Pebbles: Ik heb ook 71 graden Noord zitten kijken; leuk programma wel. Beetje Mol-nageaapt, maar ik houd daar wel van. Hoe vond jij het?

@Allen: Ik heb niet zoveel puf om te reageren, ik ben halverwege een enorme strijk en die ga ik nu maar even afmaken. Net Jasmijn in bed gelegd. Hoop dat ze even lekker slaapt, knapt ze van op. Intussen, onder het strijken, kijk ik naar verl.k.praktijk, hihi!
Het is toch wat met die verloskundigenpraktijken van jullie. Een hele enkele keer kijk ik het als het aan staat maar zo vaak als jullie kijken wist ik niet eens dat het kwam.

@mmmoi: 71 graden noord vond ik leuk. Niet zou leuk als de Mol maar toch leuk genoeg om te kijken. Het lijkt me zo geweldig om aan zoiets mee te doen al ben ik niet zo heel dapper als het koud is.

@niniane: geen ernstig ongeluk dus gelukkig. Wat knap dat je dan weg kunt lopen, ik weet niet of ik dat had gekund.

Wat goed dat Kyran ook al stapjes heeft gezet. Wel jammer dat je er zelf niet bij was.

Die boeken waar jullie het over hebben lijken me leuk. Ik zal eens kijken of dat nog leuk is om voor Floor in te vullen en straks voor de nieuwe baby.

@ringel: wat een heftig verhaal zeg van je moeder. Leven die opa en oma nog? Ik kan me voorstellen dat je dan toch iets anders naar ze kijkt.

@mirjam: tante baby is ook een leuke nickname trouwens. Grappig dat ze jou zo noemen.

@Niniane, voel je er niet naar onder hoor, het is een heel leuk idee en dat is ook de reden geweest dat ik het toen voor m'n moeder gekocht heb, niet wetende dat dit soort dingen er achter weg zouden komen (had meteen spijt toen ik het hoorde, maar m'n moeder zegt dat het geod is voor haar verwerkings proces, moet je nagaan nu na 54(!!!!!) jaar moet ze het allemaal nog gaan verwerken!) dus het is achteraf gezien toch heel goed geweest.

Mijn oma leeft nog en ik heb het er wat dat betreft ook best moeilijk mee gehad achteraf gezien als je dan je eigen baby foto's ziet en je weet nu wat er eigenlijk nog niet zo lang geleden daarvoor gebeurd is. Om het nog wat vervelender te maken....(he ja, we zijn nu toch bezig) mijn vader was op dat moment op herhaling (dienstplicht enzo) in Duitsland en toen mijn moeder hem dus s'avonds belde om te vertellen wat er gebeurd was, was hij stom dronken en zat met een hoer op schoot ergens in een bordeel, goed je hebt net een pak op je sodemieter gehad, je bent hoogzwanger (ze was eigenlijk al uitgerekend) je vent zit ergens in verweggistan kweet niet wat te doen en je bent net 23......man hoeveel topics kun je daarmee wel niet vullen? Toendertijd was het nog niet zo dat je dan bij je vent weg gaat, maar ik vind het dan wel heel knap van m'n moeke dat ze het alsnog 27 jaar heeft volgehouden (ouders zijn nu 6/7 jaar gescheiden) en nog 2 kinderen heeft gekregen. Snap nu ook waarom ze was zoals ze was en heel trots op d'r dat ze uiteindelijk toch voorzichzelf gekozen heeft. Ik heb een heel andere moeder weer gekregen......

Wat ik dan weer niet snap, is dat ze oprecht verdrietig kon zijn toen mijn opa dood ging (heeft zichzelf opgehangen) ik was toen een jaar of 5/ 6 jongste broertje was net geboren en het enige wat ik daar nog van weet is dat mijn vader met handdoeken en tafellakens naar beneden kwam om de tranen van m'n moeder te drogen......

Goed de bekentenissen en de openbaringen van een Ringel.....

zooooo we doen de vuilnisbak nu weer dicht en de vuile was wordt weer netjes binnengehaald om toch nog maar eens door de wasmachine te worden gehaald...want is geen kijk gelijk natuurlijk.

Vandaag de badkamer al schoongemaakt, tegeltjes voor de keukenwand uitgezocht (JOEPPIE!!!!!!) en nu is Lief boodschappen doen en ik zit over een uur alweer in de trein richting werk.

@Mmmoi, fijn dat jullie nog voor het weekend bij de ha terecht kunnen. arm jasje......

@rest ben ik ff kwijt, heb alleen pepiet, FF en Ris al een poosje niet voorbij zien waaien........
Hoi hoi,

Ringel, oeh, heftig zeg! Kun je er wel goed met je moeder over praten?

Mmmoi, hoe was het bij de huisarts? Ik hoop dat je meisje snel weer fit is!

Niniane, wat een vreselijk mens zeg met die aanrijding. Zij is toch echt diegene die fout zit. Is het goed afgelopen?

Mirjam, Bij wat voor kerk zit je? Zijn je kinderen gedoopt? Ik zelf behoor helemaal niet tot een geloof, lief is RK opgevoed maar doet er niks meer mee. Ik wil Mats wel meer meegeven over het geloof dan ik zelf heb meegekregen. Mijn ouders zouden het bijvoorbeeld erg vinden als Mats naar een Christelijke school gaat. In het noorden heerst nog erg veel verzuiling wat dat betreft, wij zelf staan open voor alle religie's.

Ik ga voor de functie medewerker communicatie op gesprek bij een gemeente voor 18 uur, fantastisch!!!
Jongens, wat is het hier rustig zeg! Ik kom maar gauw even een berichtje posten, we zakken weg!

Jasmijn is vandaag voor het eerst in haar leven bij de ha geweest. We hadden een arts in opleiding, want onze eigen ha is op vakantie... ze kon geen oorzaak vinden van de hoge koorts, maar vond het wel verontrustend omdat ze nu al 5 dagen koorts heeft. Wel was Jasmijn bij de ha heel erg tierig en lekker aan het spelen; ze maakte niet echt een zieke indruk. Dus wilde ze haar urine nog even onderzoeken. Moest er dus een opvangzakje aan haar doosje geplakt worden om urine op te vangen. Eerst weer mee naar huis, ze was inmiddels bek af want natuurlijk liep het spreekuur uit en had ze dus nog de hele middag niet geslapen. Toen ze eenmaal geplast had, weer terug naar ha maar bleek goed te zijn. De ha moest ons volgens het protocol eigenlijk naar het ziekenhuis sturen, maar daar had ik echt geen zin in. Jasmijn was inmiddels behoorlijk overstuur van de slaap en ik had geen zin in bloedprikken e.d. terwijl ze geen zieke indruk maakt. Nu vond de ha dat ook dus mocht ze mee naar huis, maar moeten we haar dit weekend heel nauwlettend in de gaten houden. Nou, dat waren we toch wel van plan. Eenmaal thuis heeft ze toch nog gegeten; een half potje bruine bonen en een halve bak yoghurt; goed teken. Daarna had ze 39,9 graden koorts!!! Dat vond ik best eng. Nu ligt ze met een zetpil in bed, eindelijk. Ze ging eerst heel erg hard huilen want ze was helemaal over haar toeren, bek- en bekaf. Maar dat duurde maar drie minuten ofzo en toen sliep ze. Ik vind het wel vervelend hoor, ik hoop echt dat ze snel opknapt en het niet iets ernstigers blijkt te zijn!!!

@Annie: Leuk voor je zeg, dat je op gesprek mag. Lijkt me een leuke baan ook, ben benieuwd!!!

@Ringel: Wat een verhaal zeg, ik volg het niet helemaal maar het is in ieder geval niet veel moois...get...

@Pebbles: Aan 'wie is de mol' zou ik wel graag mee willen doen, maar niet aan '71 graden noord'!!! Veel te koud en te sportief, bovendien heb ik hoogtevrees dus zou ik al die opdrachten eng vinden. En dan slapen in zo'n ijskoude tent, blergh...hoewel slapen naast Xander me dan weer wel heel leuk lijkt !!!

Manlief heeft vanavond weer jeugdkerk, dus ik zit alleen. Ga af en toe bij Jasmijn kijken hoe het gaat en verder maar voor de buis hangen ofzo. Dit weekend houden we rustig aan; veel thuis zitten. Maandag komen de tieners van de club een keer hier thuis voor een soort van 'paasviering'. Lijkt me wel leuk! Viert iemand van jullie nog iets van Pasen, of helemaal niet? Omdat er hier zo weinig christenen zijn denk ik van niet, maar misschien 'vieren' jullie het wel met lekker ontbijten ofzo? Maar ja, wat 'vier' je dan eigenlijk?!?! Hihi...

Ga lekker thee zetten, doei!
Neem jij Xander, neem ik Dennis
Vind je die echt zo leuk dat je er een nacht tegenaan zou willen liggen? Blergh, nee. Hij lijkt me wel aardig maar ik vind hem niet aantrekkelijk...

De doktersassistente bleek trouwens één van de meiden van de pufclub te zijn! Sja, weet ik veel, ik kom nooit bij de ha (gelukkig). Heeft zij me dus van alles zitten uitleggen door de telefoon zonder dat ik wist wie ik aan de lijn had (zij wist wel wie ik was; had ze ook wel ff kunnen zeggen, haha)!
@mmmoi: eeeeeh da's een goeie, wat vier je met pasen? Ik zou het eigenlijk echt niet weten. Vroeger mochten we altijd paaseieren zoeken en daarna gingen we uitgebreid ontbijten.

Het ontbijten doen we nog steeds maar mijn moeder weigert al een paar jaar om eieren te verstoppen. Misschien dat we er voor Floor een paar tussen het gras leggen als het lekker weer is.

Voor mij is het een beetje het begin van de lente en dat vind ik een goede reden om er wel iets aan te doen.

Toch wel gek dat Jasmijn al zo lang koorts heeft, hopelijk is het snel weer over. Als het echt zorgelijk is had de huisarts je niet naar huis gestuurd lijkt me.

@annie: klinkt goed zeg die functie. En bij gemeentes is deeltijd werken enzo vaak heel goed geregeld.

@ringel" poe hee, het lijkt wel as the world turns maar dan echt.

Morgenochtend gaan we autoshoppen voor mij. Ik kijk er wel een beetje tegenop omdat autoverkopers vaak van die vervelende mensen zijn.
Ik vind Dennis zo'n lekkere stevige knuffelbeer en ik vind hem best aantrekkelijk ja. Xander heb ik dan weer helemaal niks mee, veel te gladde praatjes. (maar vroeger vond ik Michael Jackson aantrekkelijk dus veel kjik heb ik er niet op).
Mmmoi, wat supervervelend van Jasmijn! Zelf denk ik dat het door de prik komt; daar kunnen ze echt beroerd van worden. Hopelijk knapt ze snel weer op!!

Ringelding, heftig verhaal! Fijn dat je je moeder hebt zien opbloeien de afgelopen jaren! Heb je ook nog wel (goed) contact met je vader?

Annie, wat een supergave baan moet dat zijn zeg! Ik ben helemaal blij voor je dat je op gesprek mag! En bij een gemeente zijn ze vaak wat relaxter; die overzien die vier maanden zwangerschapsverlof wel volgens mij. Spannend hoor!

En wij zijn zeg maar evangelisch. Op de website goedbericht.nl (niet van onze kerk, maar wel ons "gedachtengoed") kun je lezen wat ik precies geloof. In het kort; God is de Redder van alle mensen, dus zeker ook van mensen die Hem niet kennen/niets met Hem te maken willen hebben.

Die mannen die hier genoemd worden, zijn allebei wel oké trouwens, geen bezwaar tegen. Nee hoor, gekheid, ik ken ze niet eens echt. Dennis heeft in ieder geval een mooi fysiek..

Vandaag weer gewerkt, was wel gezellig (over de inhoud van het werk heb ik het maar niet, daar valt niets bijzonders over te vertellen vrees ik). Morgen weer een vergadering notuleren. Gisteren deed mijn net via MP aangeschafte laptop het niet op het moment supreme (dakje). Dus maar met de pen genotuleerd, ging gelukkig ook prima (ik ben zo gewend te typen dat ik liever niet schrijf; ik krijg dan snel kramp in mijn vingers enzo). Maar vandaag heeft Mirjamman het ding bij een vriend (die systeembeheerder is) gebracht en nu doet hij het weer, pfff.

Vanavond nog even gewinkeld; bij de H&M zomerschoentjes gekocht voor Hanna. Heel licht roze en opengewerkt, echt geweldig. En niet duur (nog geen 6 ¤). De maat die ik nodig had (18/19) was er helaas niet meer. Tot ik bij de kassa kwam; aan het rek met teruggebrachte spullen hingen ze tussen alle kleren wel in de goede maat! Echt boffen dus. Verder een zomerjasje gekocht bij H&M; heel lichtroze met hardroze stippen; ¤ 4,90! (nu maar hopen dat het ding niet door arme kindertjes is gemaakt...voor die prijs ga je dat bijna vermoeden..). Ik heb mijn Amerikaanse kleertjes helaas nog steeds niet binnen en ik ben juist zo benieuwd. Nou ja, nog maar even afwachten dus.

Ik ga nog even surfen.

Welterusten iedereen!
@Pebbs: Met Pasen vieren de christenen dat Jezus opgestaan is uit de dood, als je echt geïnteresseerd bent zie www.waarompasen.nl (ook niet van onze kerk ofzo, maar laagdrempelige uitleg wat pasen is voor niet-gelovigen). Maar ook wij eten lekker een ontbijtje (zelfs met de kids op school doen we paasontbijt) en we eten veel chocola. Manlief heeft 2 hazen van zijn werk gekregen (van chocola dus hè) en 1 is al op...schaam schaam...

En morgen voor een auto kijken, toch ook wel beetje spannend. Al enig idee welk merk of model je wilt? Ik houd ook niet van autoverkopers, gladjakkers !

@Mirjam: Ik zal eens op die site gaan kijken. Mocht het je interesseren: wij zijn van de PKN en onze kerk was vroeger Hervormd maar dan wel de lichte kant. Zo zingen wij uit het liedboek en lezen we uit de nieuwe bijbelvertaling. Zegt de rest ws. niet veel maar jou in ieder geval wel. Wij zingen trouwens ook veel opwekking.

@Jasmijn: Die ligt sinds even over zevenen heerlijk te slapen en ze voelt niet echt warm aan ofzo. We zien het wel vannacht; morgen vrij dus we kunnen rustig aan doen.

@Rest: Where are you??? O, ik zie hiernaast dat Pepiet online is, met d'r chicks rule. Maar heel veel meiden heb ik al een tijdje niet gehoord, gaat alles wel goed?

Ik ga lekker in bed een boekje lezen. Welterusten!
Pebbs, afdingen he! Stel je hard op, daar kunnen ze wel tegen!

Mmmoi, Pasen is ons kerkelijk hoogtepunt. Jezus leeft en dat vieren we dan meer dan ooit. De PKN ken ik niet zo goed, maar ik associeer het met de "gewone" kerk (neutraal bedoeld hoor!) En verder mis ik zelf vooral FF, wie mis jij nog meer?

Hanna ligt nu trouwens bij me te drinken in haar slaapzakje; ze werd overstuur wakker (zoals zo vaak 's avonds). Kan ik haar direct even die schoentjes passen haha (arm kind )
JOEHOEOEOEWIEIEIEIEIE! IK BEN AANGENOMEN!!!!

Mijn hemeltje. Gisteren werd ik gebeld. Er waren 2 vacatures vrij. Voor de ene had ik op de korte termijn te weinig ervaring. Op lange termijn zou ik wel geschikt zijn, maar ze hebben nu iemand nodig die direct aan de slag kan. De andere vacature ben ik wel voor aangenomen. Gaat meer richting de administratieve kant. 28 uur. Geweldig joh. Ik moet maandag doorgeven of ik instem of niet. Maandagochtend welteverstaan. Ik heb officieel 2 maanden opzegtermijn maar ze willen dat ik per 1 mei zou beginnen. Gisteren dus contact gezocht met mijn manager omdat ik weet dat ze normaal gesproken op maandagochtend geen tijd voor mij heeft en ik wil wel eerst met haar overleggen voordat ik dingen toezeg. Krijg ik me toch een rare reactie! Niet iets van gefeliciteerd ofzo. 's Ochtends had ik nog met haar gezeten en had ik aangegeven dat de organisatie waar ik nu werk niet mijn organisatie is en dat ik op zoek ging naar ander werk. Kon ze volledig begrijpen, ze bedankte me voor de openheid, enz enz. Naja, bevestigt voor mij wel dat ik een goede keuze maak door daar weg te gaan.

@pasen. Wij zijn inderdaad puur van het lekkere ontbijtje. Ik weet waar het voor staat, maar heb voor mijzelf nog niet een weg gevonden waar ik wel en niet achtersta wat betreft religie.

Roan is tegenwoordig om 6 uur 's ochtends al wakker. Pfff, is wel vroeg hoor. Ik ga er dan nog niet uit. Dat vertik ik gewoon. Ik ga niet om 7 uur in de woonkamer zitten in het weekend. Dus eerst een aai over z'n bol, kwartiertje slapen, dan een flesje, weer een kwartiertje slapen en tegen 8 uur ga ik eruit.

@mmoi, Hoe is het met Jas nu? Is ze de nacht een beetje goed doorgekomen? Schrikken zeg, als ze ineens zulke hoge koorts heeft, helemaal omdat ze normaal gesproken niets heeft.

@mirjam, mooi dat je werk gezellig is. Dan is voor mij al de helft gewonnen. Ik slaag eigenlijk nooit bij de H&M. Al vrij snel zijn de leuke kleertjes daar weg voor jongetjes.

@pebbles, ook een nieuwe auto kopen dus. Wij gaan het eerst waarschijnlijk maar op de fiets doen. Ik wil niet overhaast iets kopen. Vandaag gaan we even naar de garage waar onze auto staat. We krijgen er nog 350 euro voor. Jammer hoor. Ik ben benieuwd of ik zal schrikken als ik de auto zie. Heb na het ongeluk nl niets meegekregen van hoe erg hij in elkaar zit.

Tot later!
Hoi hoi!

Krokus, goed gedaan meid!!! Ben trots op je, wat een stel fanatieke carriere mama's zijn/ worden we, hihihi!!! Ik hoop ook goed bericht te krijgen dinsdag!!!

Pasen, tsja, wij vieren dat het lente wordt, dat er lammetbjes worden geboren enz. Lekker ontbijt met eitje, verse jus en lekker brood en alles is geel versierd. Vroeger hadden we altijd een versierde paastak met konijntjes, eitjes en andere lentedingen er aan. Ook gingen we dan naar een paasbult, een groot vuur van bijeengesprokkeld tuinafval waar de hele buurt op afkomt. Van oorsprong was dat bedoeld om de lente in te luiden en boze geesten af te weren, een erg heidens gebruik. Tsja, ik kom uut Drenthe!

Gister heerlijk wezen stappen met vrienden, gezellig naar de kroeg. Onze kindjes waren bij hun vaste oppasmeisje. Het was super gezellig!
@Krokus: Gefeliciteerd meid, hartstikke goed nieuws!

@Annie: Paasvuren vind ik wel gaaf, jammer dat hier in het westen daar niet aan gedaan wordt. Leuk dat je lekker uit bent geweest, even lekker aan jezelf denken!

@Mirjam: Ik herken het, paasfeest als hoogtepunt. Hoewel kerst bij ons ook wel uitbundig gevierd wordt hier. Inderdaad is PKN de 'gewone' kerk haha...

Met Jasmijn gaat het langzaamaan beter. Vannacht is ze 1x wakker geworden en hebben we haar eventjes tussenin genomen. Daarna sliep ze snel verder in haar eigen bedje. Vanochtend had ze nog koorts maar ze gedroeg zich heel fit. Nu heeft ze alleen nog een beetje verhoging. Dus ik hoop echt dat ze nu aan het opknappen is, zou het niet leuk vinden als ze maandag nog ziek is en wij moeten werken!

Ik zit nou bij mijn ouders, manlief is met mijn vader een laptop komen, wil hij zo graag. Maar hij kan niet van zijn geld af; is al weken wezen kijken en nu gaat hij hem ein-de-lijk echt kopen. Mijn moeder, Jasmijn en ik willen ook nog wel even weg want dat in huis hangen word ik wel zat. We weten alleen nog niet waarheen, haha. Iemand leuke suggesties?
nou was ik ook weer ff, net thuis van werken....

@Krokus WOEHOEHOEHOEIIIIIII GEFELICITEERD MEID! kon je wel gebruiken na dat ongeluk! super!

@mmmoi, ik zou naar de kringloopwinkel gaan, maar ja das persoonlijk, lekker naar de kinderboerderij, euh......bos, zee, strand, even lekker uitwaaien, mar met een ziekig kindje doe je dat minder snel, misschien as je d'r lekker inpakt?

@pasen, sj ik weet wat er gevierd wordt en vroeger als klein meisje liep ik met palmpasen ook met zo'n mooi versierde stok door de kerk en met pasen eieren zoeken bij meneer pastoor in de tuin, maar nu gewoon niets....wel dat ik het thuis een beetje paaserig heb, maar lief heeft er helemaal niets mee (vindt een kerstboom ook klinklare onzin) dus ik dwing het hem niet op. Ik probeer meer de heidense sabbats te onthouden imbolc, beltane, lughnadash en samhein....heeft te maken met wicca en gezien het een natuurreligie is waarin het mannelijke en het vrouwelijke wordt vereerd kan ik me hier tot op zekere hoogte wel in voegen. Ik ben niet van het monotheisme en ik kan me dan ook niet vinden in dergelijke religies vinden en daardoor nog zoekende waar ik me prettig bij vindt.

heb inkt in m'n broek dus ga deze ff bij de was gooien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven