Wie speelt er ook famarama?
donderdag 15 maart 2012 om 10:02
donderdag 15 maart 2012 om 10:08
Haihai
IK had bij vorige event net 5 slingers te weinig voor het 6e ding onderin.. heul stom. Was nog snel een aantal keren tarwe aan 't doen en ws had ik nét genoeg slingers, stond alles op 0
Ik snap deze niet helemaal. Je moet toch sowieso die kippen en konijnen inleveren? Kan het ook zonder de gewassen? Heb besloten dat ik in het bos gewoon steeds langdurige gewassen poot. Ik wil de nieuwe quests weer af hebben
IK had bij vorige event net 5 slingers te weinig voor het 6e ding onderin.. heul stom. Was nog snel een aantal keren tarwe aan 't doen en ws had ik nét genoeg slingers, stond alles op 0
Ik snap deze niet helemaal. Je moet toch sowieso die kippen en konijnen inleveren? Kan het ook zonder de gewassen? Heb besloten dat ik in het bos gewoon steeds langdurige gewassen poot. Ik wil de nieuwe quests weer af hebben
Later is nu
donderdag 15 maart 2012 om 13:30
Nou, nu is het wachten op de volgende oogstronde! Die 15000 aan gereedschap ging heel makkelijk. Ik hoop dat die 50.000 ook lukt, ik ga even kijken of er nog quest openstaan waar ik gereedschap van krijg! Ik ga niet mijn hout, spijkers en andere bruikbare spullen afstaan.
Die bloemen zijn ook makkelijk, ik heb alleen niet heel veel dieren meer. Lukt het bij jullie?
Dreamer, zonde van het event! Het is extra erg als je zo dichtbij bent!
Die bloemen zijn ook makkelijk, ik heb alleen niet heel veel dieren meer. Lukt het bij jullie?
Dreamer, zonde van het event! Het is extra erg als je zo dichtbij bent!
vrijdag 16 maart 2012 om 06:36
Ik ben er ook mee opgehouden. Straks de stallen en bomen weer terugzetten. Er komen vast nog veel meer events.
Ik wacht op een fokdag. Zit er helemaal klaar voor. Heb bijna 200 supervoer!
Nu weer een vraagje aan mijn personal coaches: ik heb 1500 punten in fase 1 van de jamfabriek, maar hoe kom ik nu in fase 2? Ik kan nog wel gelei maken, maar krijg daar geen punten meer voor.
Wie van jullie had laatst goedkoop een wac gekocht? Bibi of Lulu? En wat noem je dan goedkoop? Sindsdien kijk ik iedere ochtend voor koopjes, maar noppes hier. WAC kost ong. 110-115.000 BD. Dat wordt niets minder, of zou de prijs na het event naar beneden gaan?
Ik wacht op een fokdag. Zit er helemaal klaar voor. Heb bijna 200 supervoer!
Nu weer een vraagje aan mijn personal coaches: ik heb 1500 punten in fase 1 van de jamfabriek, maar hoe kom ik nu in fase 2? Ik kan nog wel gelei maken, maar krijg daar geen punten meer voor.
Wie van jullie had laatst goedkoop een wac gekocht? Bibi of Lulu? En wat noem je dan goedkoop? Sindsdien kijk ik iedere ochtend voor koopjes, maar noppes hier. WAC kost ong. 110-115.000 BD. Dat wordt niets minder, of zou de prijs na het event naar beneden gaan?
vrijdag 16 maart 2012 om 06:43
IEDERE OCHTEND draai ik eerst aan de molen voordat ik oogst. Behalve vandaag. En juist vandaag draai ik 50% extra BD. Niet te geloven! Maar ben er toch blij mee natuurlijk. Nog één veld met lelies wat ik moet oogsten van vannacht, dus ik profiteer er toch een beetje van. Ergste is natuurlijk dat ik morgenvroeg op zaterdag ook vroeg moet opstaan om van het laatste uur te profiteren.
vrijdag 16 maart 2012 om 07:32
vrijdag 16 maart 2012 om 07:35
vrijdag 16 maart 2012 om 11:09