Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Tindin, speciaal voor jou, ik zag dit onderschrift vandaag bij een forumster:

Knowledge is knowing a tomato is a fruit; Wisdom is not putting it in a fruit salad.

Ik vind 'm leuk.
Chips boerderij lag eruit dus kon niet binnenhalen lange gewassen en nieuwe neerzetten balen!
Haha goeie Azuur!! Maar gaat farmerama voor knowledge of wisdom..?

Wiesje, dat knopje was me nog niet opgevallen, waar kan ik het vinden? Zometeen kan ik weer oogsten, ik ga er even op letten. Het lijkt me voor het overzicht wel een handige optie!
O en bedankt voor het gereedschap Rose! Er zat een houten hamer bij, gebruik ik nooit, is wel 3000 waard.

Wil jij ook gereedschap of liever suiker of siroop?
Haihai

IK had bij vorige event net 5 slingers te weinig voor het 6e ding onderin.. heul stom. Was nog snel een aantal keren tarwe aan 't doen en ws had ik nét genoeg slingers, stond alles op 0

Ik snap deze niet helemaal. Je moet toch sowieso die kippen en konijnen inleveren? Kan het ook zonder de gewassen? Heb besloten dat ik in het bos gewoon steeds langdurige gewassen poot. Ik wil de nieuwe quests weer af hebben
Later is nu
@tindin. Geef maar gereedschap.
Nou, nu is het wachten op de volgende oogstronde! Die 15000 aan gereedschap ging heel makkelijk. Ik hoop dat die 50.000 ook lukt, ik ga even kijken of er nog quest openstaan waar ik gereedschap van krijg! Ik ga niet mijn hout, spijkers en andere bruikbare spullen afstaan.

Die bloemen zijn ook makkelijk, ik heb alleen niet heel veel dieren meer. Lukt het bij jullie?

Dreamer, zonde van het event! Het is extra erg als je zo dichtbij bent!
Ik ben bij het gereedschap aangekomen. Wat raden jullie aan om echt niet in te leveren?
Rosetra, ik heb een beetje 10 % van het elk gereedschap ingeleverd.

Ik heb al 4 ballen uit de boom geschoten, gaat goed. Het is wel leuker zo om elke keer wat in te leveren dan alles moeten bewaren zoals de vorige keer.
Ik heb zitten rekenen, maar ik denk niet dat ik het ga redden qua gereedschap. De eerste ws wel maar dan heb ik het op. Dus de tweede lading ga ik niet redden. Jammer, als ik door was gegaan was het echt voor de melkboom geweest.
Zó, ik heb mijn boerderij in oude staat hersteld. WAC en PPJ zijn op, evenals de knechten dus lekker weer grote akkers, boompjes en diertjes teruggezet.
kan ik me voorstellen lulu dat je dan alles weer terug zet. Ergens ook wel fijn he.

Ik heb de sticker binnen van het tweede deel. Volgende is de citroenboom, boom nummer 6 maar ach toch leuk!
@ IBI; Het ziet er weer gezellig uit met al mijn beestjes uitgestald Jij bent al ver zeg! En die citroenboom komt vast wel eens een keer van pas...
Ik ben er ook mee opgehouden. Straks de stallen en bomen weer terugzetten. Er komen vast nog veel meer events.

Ik wacht op een fokdag. Zit er helemaal klaar voor. Heb bijna 200 supervoer!

Nu weer een vraagje aan mijn personal coaches: ik heb 1500 punten in fase 1 van de jamfabriek, maar hoe kom ik nu in fase 2? Ik kan nog wel gelei maken, maar krijg daar geen punten meer voor.

Wie van jullie had laatst goedkoop een wac gekocht? Bibi of Lulu? En wat noem je dan goedkoop? Sindsdien kijk ik iedere ochtend voor koopjes, maar noppes hier. WAC kost ong. 110-115.000 BD. Dat wordt niets minder, of zou de prijs na het event naar beneden gaan?
IEDERE OCHTEND draai ik eerst aan de molen voordat ik oogst. Behalve vandaag. En juist vandaag draai ik 50% extra BD. Niet te geloven! Maar ben er toch blij mee natuurlijk. Nog één veld met lelies wat ik moet oogsten van vannacht, dus ik profiteer er toch een beetje van. Ergste is natuurlijk dat ik morgenvroeg op zaterdag ook vroeg moet opstaan om van het laatste uur te profiteren.
Lekker, Azur! Scheelt toch weer.

Je gaat naar fase 2 door op het labeltje naast fase 1 te klikken. Dan zie je de volgende fase. Hier tussen kun je kiezen.

Ik ben ermee gestopt en ben druk op de markt, van de gelegenheid gebruik makende. De duiten rollen binnen.
Goedemorgen!

@Azur; ik had inderdaad een WAC op de markt gekocht. Bij mij op de markt zijn de WAC's wel een stukkie duurder als bij jou! Het loont vaak om 's morgens vroeg te shoppen, maar dat geldt voor alle producten dat je dan een betere prijs hebt.
Grappig, want ik verkoop juist 's morgens vroeg het beste mijn pompoenen. Rond de 50 BD.

Ik heb niets staan naast het labeltje fase 1. Geen ander labeltje. Echt nergens. Kan nergens op klikken. Heb 4 recepten staan. Dat is alles.
Staat er echt geen 2 naast de 1? Ik ben nog een keer gaan kijken om zeker te zijn. Staat er boven je balkje wel fase 2?
Goeiemorgen allen!

Azur, als jij je fase hebt voltooid, dan zie je een blauw uitroepteken, daar moet je op klikken en dan kun je weer verder!
Gelukt. Mijn appelboomgaard leeggeplukt en ik zit in fase 2.

Dank je.
Gefeliciteerd Azur
Gelukkig, Azur

Dat ik dat alweer vergeten ben.
Nog 13 siroop en ik kan door voor de sticker!

Ik ben benieuwd of ik het ga halen met het gereedschap zonder essentiele items in te hoeven leveren.

Als je dat deel niet afrond, krijg je dan je inleg terug??
Tindin nee dat krijg je niet terug. Als je twijfelt dus eerst zelf alles op tellen.

Azur van harte!

Ik heb de citroenboom binnen inmiddels, gewassen al ingeleverd (makkie nog geen 5000 rode rozen) nu alleen nog wachten op de nieuwe rozen dan dit deel ook weer af. Gaat allemaal mooi op schema hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven